Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2016-01-29 07:32:55 proponuję, przerzucić od Łukasza wszystko co nie dotyczy wątku. A jest o silnikach. |
bing17 FSO 125p Łódź | 2016-01-29 09:56:02 M.in w tym celu założyłem ten temat. |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2016-01-31 12:32:42
Jezeli chodzi o zastosowanie mostu 5,37, lub 4,55 to przy 5,37 możesz wysokością dozwolonej opony - załacznik J - lepiej wyregulować sobie przełozenie - na daną próbę. Po prostu na jedną próbę- zakładasz oponę 15 cali, a na inną próbę -13 cali. Gdy zrobisz taki myk - przy 4,55 robi ci się 4,11 albo nawet 3,97 - na 15 calowej. Teraz już rozumiesz dlaczego łatwiej ? Z drugiej strony najbardziej optymalnym dyfrem jednak pozostaje 4,55. A skrzynię węgierską można zamówić z nadbiegiem. Co jak na razie jest najbardziej dostępną i finansowo atrakcyjną ofertą. Wracając do tego co mieli. Już w latach 70-78 mieli bardzo rozbudowane analizatory spalin, na których mogli zbliżyć się do wartosci bezpiecznych dla silnika. A w latach 30, mieli coś podobnego . |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2016-02-04 10:25:23 TAka tablica od kolegi z forum łady.
"> |