Kolejny etap tuningu!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No włąśnie dzisiaj odebrałem auto od Jacka Chojnackiego. Zamontowałem w końcu odchudzone koło zamachowe oraz dodatkowo zażyczyłęm sobie obróbkę kolektora ssącego. Ponadto zastosowałem patent z selektorem oktanowym i od dzisiaj mam nastwiony na 95 ( a nie jak jest u nas 91).
Efekt..... moment ze 160 podskoczył do 177Nm!!!! moc osiągnęła 118kM a pomiary dorogowe wykonane przez Jacka Ch pokazały że moje Espero osiąga setkę nawet w 8,8s!!!!!!!

Jutro Cargo będę weryfikował osiągi na kolekjnych biedakach....
Przedemną jeszcze wałek, unichip, zawór paliwa.....mam ochotę zejść poniżej 7sek do setki...
Żadne turbo Grabowskiego czy nitro nie dało by mi tyle na seryjnym aucie..
  
 
Wyjasnij co z tym zaworem paliwa, chcesz podwyzszyc cisnienie wtrysku? Nie obawiasz sie o pogorszenie komfortu po wymianie walka? Podobno na niskich obrotach silnik traci kulture.
  
 
Jeździłem Oplem Kadetem 2,0 8V z wałkiem do stree racingu (czyli prawie jak seria) ale dał kopa ponad 15 % po całości, dół jest równie dobry jak seria ale góra to już inna bajka, no i limiter trzeba orzesunąc o jakieś 1tys. obr......
A zawór paliwa regulowany pozwala na optymalne dostrojenie ciśnienia pod konkretny silnik. Efekty czasem dają przyrost mocy i momentu na poziomie 5% a koszt atakiego zaworu to 300zł!!! - przy okazji jest spadek zuzycia paliwa i poprawa spalin...
  
 
Kurka, jeszcze troche i warto bedzie zakonserwowac Twoje auto i zamknac w muzeum motoryzacji!!
  
 
Aj, sluchaj, moj komp rozni sie od tego, ktory mozna znalezc w necie z opisem przerobki choc jego symbol jest zachecajacy. Wiesz co tu zewrzec?




  
 
Mój jest identyczny
  
 
Maciek!!!
Moje gratulacje !!!

A ile nam gazownikom dałby tuning kolektora ???

[ wiadomość edytowana przez: Zoltar dnia 2002-09-30 19:09:12 ]
  
 
No i minęła niedziela a ja jak mówiłem pojechałem na Cargo coby sprawdzić ile mi dały te zmiany.
Pierwszy był Lanos 1,5 z podtlenkiem od którego dostawałem ponad jedną długość, obecnie sytuacja się odwróciła....
Drugim testowym był Tomek.. ostatnio dostałęm od niego prawie długośc auta teraz jest odwrotnie.... niby newiele ale te prawie 9 metrów do przodu, na 400m to już robi się więcej itd....

Co do komputera to mam instrukcję jak zrobić zmianę oktanów i prześlę ją do do naszego nowego Adminka niech zrobi w poradach opis... Jest to jednak złacze wyprowadzone z komputera a nie na jego płytce!

A Wam gasownikom to żadnego tunignu kolektora nie polecam bo się nie opłaca...

[ wiadomość edytowana przez: MaciekGT dnia 2002-09-30 22:55:25 ]
  
 
Nie oplaca to sie jezdzic na petrolu... hehe