Toyota Yaris - mój przypadek - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2016-11-21 11:58:58, themati91 pisze:
Obawiam się że może to być synchronizator. Ile może kosztować wymiana takiego synchronizatora?



Na pewno nie synchronizator. Sprzęgło
  
 
Cytat:
2016-11-21 11:58:58, themati91 pisze:
Wydaje mi się że sprzęgło chodzi względnie lekko. Porównywalnie do Corolli z 2011 roku. Obawiam się że może to być synchronizator. Ile może kosztować wymiana takiego synchronizatora? Wydaje mi się że bardzo dużo więc pewnie nieopłacalna inwestycja.

Temat oplacalnosci zawsze mnie bawi w starym aucie.
Umowmy sie ze kazda inwestycja w samochod ktory ma powyzej 100tys.i wiecej niz 10 lat jest nieoplacalna.
Osobiscie zmienialbym samochod po tym okresie na nowy i to byloby oplacalne.Niestety jestesmy lupieni podatkami w takim stopniu ze nie kazdemu jest dany taki luksus.Wiec trzeba wkladac do starego ktore jest co roku mniej warte a im starsze tym drozsze sa naprawy, a w razie stluczki kasacja mimo tego ze byl sprawny i dobrze utrzymany zostanie wyceniony po kursie zlomu.
Wiec wymien sprzeglo a jak nie pomoze szukaj skrzyni z gwarancja rozruchowa.To ze chodzi lekko o niczym nie swiadczy.


-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2016-11-22 21:40:20, leon99 pisze:
Na pewno nie synchronizator. Sprzęgło



Jest to pewne że nie synchronizator? Jakie byłyby objawy uszkodzonego synchronizatora?
  
 
Cytat:
2016-11-24 11:25:29, themati91 pisze:
Jest to pewne że nie synchronizator? Jakie byłyby objawy uszkodzonego synchronizatora?


Pewne to jest ze w twoim przypadku nieda sie wiele stwierdzic bo nie mowisz wszystkiego i placzesz sie w zeznaniach
Slowem kiepsko wspolpracujesz jako dawca informacji.
Co do skrzyni biegow to czasem jak ktos fatalnie jezdzi i nie zmienia oleju to moze zarznac synchronizator na ktoryms biegu ,ale jezeli kilka biegow ciezko wchodzi to juz bardziej prawdopodobne jest uszkodzenie lub zuzycie sprzegla lub niewlasciwy olej w skrzyni.Najczesciej sprzeglo nie rozlacza napedu do konca tzw ciagniecie co sie objawia np niemozliwoscia wrzucenia lub zgrzytania np wstecznego i pierwszego biegu .
Nalezy wtedy na wcisnietym sprzegle wrzucic np trzeci bieg aby wyhamowac skrzynie i po chwili nie puszczajac sprzegla pierwszy lub wsteczny jezeli wejdzie gladko sprzeglo kpl do wymiany.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2016-11-26 19:04:43, Bigelektron pisze:
Nalezy wtedy na wcisnietym sprzegle wrzucic np trzeci bieg aby wyhamowac skrzynie i po chwili nie puszczajac sprzegla pierwszy lub wsteczny jezeli wejdzie gladko sprzeglo kpl do wymiany.



Niestety wykonując taką operację dwójka nadal wchodzi z oporami.
  
 
Cytat:
2016-11-28 07:55:41, themati91 pisze:
Niestety wykonując taką operację dwójka nadal wchodzi z oporami.

A na postoju wchodzi gladko czy tez trzeba skrzynie wyhamowac?

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Na postoju wchodzi gładko jak w masło.
  
 
Cytat:
2016-11-28 15:50:07, themati91 pisze:
Na postoju wchodzi gładko jak w masło.

Napisales biegi ciezko wchodza ktore i kiedy narazie opisales tylko problem z drugim.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
No więc jeszcze jest mały problem z 1 biegiem i wstecznym. Że wstecznym się nie spinam bo wystarczy wysprzeglic i wrzucić jeszcze raz, a poza tym dużo czytałem że to normalne w yarisie. Jeżeli chodzi o 1 bieg to podczas ruszania dobrze wchodzi, dopiero jak bardzo wolno toczę się i chciałbym zredukować z 2 na 1 to się poprostu nie da, może tam jakaś blokada jest żeby nie redukować na 1 ale ten bieg też mi nie przeszkadza.
Reszta biegów, czyli 3, 4, 5 wchodzi bez zarzutu.
Najgorszy jest ten drugi bieg, a często muszę go używać ponieważ 80% mojej jazdy jest po mieście.
  
 
Cytat:
2016-09-08 21:04:40, themati91 pisze:
Witam, jestem posiadaczem od nowości Toyoty Yaris 1.0 1999r wersja japońska, przebieg zbliża się do 180 tysięcy. Od jakiegoś roku z samochodem zaczęły się problemy. Te problemy to: -dławienie na zimnym silniku -dodaję gazu i puszczam, wtedy jest takie szarpnięcie, ale to tylko na biegach 1,2,3 -na biegu jałowym na rozgrzanym silniku (podczas postoju na światłach) obroty oscylują od 500 do 650, gdy spadają poniżej 600 zaczyna się drżenie samochodu bardzo niekomfortowe, mimo tego nigdy nie zgasł. Wcześniej nigdy na jałowych obrotach nie drżał! - niedawno pierwszy raz zapalił mi się check: P0136 - O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2), skasowałem błąd jakieś 200km temu i narazie się nie pojawia. Oto co jak do tej pory zrobiłem: -wyczyściłem przepustnice i przepływomierz powietrza - praktycznie zero efektu -pojechałem na diagnozę zawieszenia - do wymiany tuleje wahacza - wymienione -filtr powietrza wymieniany jakieś 2 - 3 miesiące temu -wymieniłem świece -po zapaleniu checka P0136 coś mi zaświtało że wszystko to może powoduje katalizator - pojechałem do ludzi od tłumików i kazałem go wyciąć i narazie wspawać rurę - po wycięciu gościu go obejrzał i powiedział że według niego katalizator jeszcze jest sprawny ale trudno, mimo to lekka poprawa jest ale nie do końca. Najdziwniejsze jest to że po wycięciu katalizatora nie zapala się żaden check ani nie ma błędów. Dziwi mnie jeszcze praca drugiej sondy, po zapaleniu checka P0136 i przed wycięciem katalizatora napięcie na niej pokazywało mi cały czas 0,005V. Napięcie pierwszej sondy wydaje mi się że oscyluje prawidłowo. Proszę o jakieś porady


u