Toyota Verso 1AD Check VSC po wymianie przednich piast

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich!
Jestem właścicielem Toyoty Verso 1AD 126KM z 2011r.
Ostatnio wymieniłem piasty w moim autku i zaczął się problem - po przekroczeniu prędkości 40km/h zapala się kontrolka trakcji oraz wyskakuje Check VSC.
Nie załącza się kontrolka ABS - ABS działa.
Po zmostkowaniu pinów w złączu ODB2 i włączeniu zapłonu na wyświetlaczu pokazuje [VSC] 31. Kontrolki ABS i inne migają stale i miarowo nie wykazując żadnego błędu. Jednak dziś auto wydało z siebie sygnał dźwiękowy, który odczytałem jako 1132. Niemniej nie mam zielonego pojęcia, co to może być...
Po przeprowadzeniu procedury resetowania błędów hamulców pokazuje [VSC] FF. Jednak kolejne ruszenie, przekroczenie granicy 40km/h i ponowne włączenie.
Zmieniłem klocki hamulcowe - stare były już na wykończeniu, odpowietrzyłem hamulce - profilaktycznie, zbieżność sprawdzona, sprawdziłem procedurę kalibracji czujnika położenia koła kierownicy - nic nie pomaga...
Posiadany soft i hardware (ELM327BT i kabel) jakoś mi nie pomagają w wykrywaniu błędów (lub - co jest prawdopodobne - ja nie bardzo potrafię odczytać to, co potrzebne).

Jeśli to coś wniesie do tematu, to zamontowane obecnie piasty pochodzą z Ave T27 2,2 150KM. Czujniki kół zostały niezmieniane. Na starych piastach było OK, ale już szumiały, więc zmieniłem. Miało być lepiej, a jest...

Spotkał się ktoś z podobnym problemem?

Proszę o pomoc.
  
 
Cytat:
2017-08-16 22:36:26, maciejko211 pisze:
Witam wszystkich! Jestem właścicielem Toyoty Verso 1AD 126KM z 2011r. Ostatnio wymieniłem piasty w moim autku i zaczął się problem - po przekroczeniu prędkości 40km/h zapala się kontrolka trakcji oraz wyskakuje Check VSC. Nie załącza się kontrolka ABS - ABS działa. Po zmostkowaniu pinów w złączu ODB2 i włączeniu zapłonu na wyświetlaczu pokazuje [VSC] 31. Kontrolki ABS i inne migają stale i miarowo nie wykazując żadnego błędu. Jednak dziś auto wydało z siebie sygnał dźwiękowy, który odczytałem jako 1132. Niemniej nie mam zielonego pojęcia, co to może być... Po przeprowadzeniu procedury resetowania błędów hamulców pokazuje [VSC] FF. Jednak kolejne ruszenie, przekroczenie granicy 40km/h i ponowne włączenie. Zmieniłem klocki hamulcowe - stare były już na wykończeniu, odpowietrzyłem hamulce - profilaktycznie, zbieżność sprawdzona, sprawdziłem procedurę kalibracji czujnika położenia koła kierownicy - nic nie pomaga... Posiadany soft i hardware (ELM327BT i kabel) jakoś mi nie pomagają w wykrywaniu błędów (lub - co jest prawdopodobne - ja nie bardzo potrafię odczytać to, co potrzebne). Jeśli to coś wniesie do tematu, to zamontowane obecnie piasty pochodzą z Ave T27 2,2 150KM. Czujniki kół zostały niezmieniane. Na starych piastach było OK, ale już szumiały, więc zmieniłem. Miało być lepiej, a jest... Spotkał się ktoś z podobnym problemem? Proszę o pomoc.

Do diagnostyki Toyoty potrzebujesz Intelligent tester lub VCI czym innym sie nieda.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
No OK, kabelek zakupiony. A jaki soft zastosować?
  
 
Cytat:
2017-09-08 09:04:19, maciejko211 pisze:
No OK, kabelek zakupiony. A jaki soft zastosować?


Techstream


-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer