Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
VIGGEN DU nexia 1,8 GT Zabki | 2003-10-28 09:58:48 ostatnio troche ciekawych rzeczy sie nazbieralo
1. musialem zdjac rure doprowadzjaca powietrze od filtra do przepustnicy a przy odpapalaniu zapomaialme zalozyc I tu male zaskocznie silnik zaczyna mniec nizsze obroty biegu jalowego Szczerze mowiac mocno mnie to zdziwilo szczegolnie ze w pierwszym momecnie zasugerowalem sie silniczkiem krokowym kry ostanio zamienilem na stary z poprzedniego silnika 2. przesuniecie kata wyp zaplonu powoduje przesuniecie limitera odciecia paliwa szacuje ze ok 1st = 200obr/min 3. I cos dla Macka trafila mi sie krotsza skrzynia biegow z Kadetta GSI z innym glownym przelozeniem (nie jestem wstanie w tejchwili powiedziec jaka roznica) w kazdym badza razie zachowanie autka jest jakby delikatniejsze no i wyraznie odczuwalna poprawa przyspieszania |
MaciekGT Espero 1,8 CDX petro ... Warszawa | 2003-10-29 21:45:02 Odłaczając rurkę zmniejszyłeś podciśnienie i dlatego boroty spadły.
A co do skrzyni to nie wiem czy jest sens skracać tą co jast w moim i 1,5 GLX to 1 bieg to max 50km/h drugi 90km/h a trzeci 135km/h. Przy moich zmniejszonych oponach odchodzi ok 5km/h co wydaje mi się bardzo któtkim przełożenim..... A przesunięcie kąta tzn. przyspieszenie? i o 200obr/min w góre? |
VIGGEN DU nexia 1,8 GT Zabki | 2003-10-29 22:04:13 wg producenta Du F16 bylo montowane w nesiach i espero
z tym ze do niektorych nexii trafily skrzynie z glownym przelozeniem 3,94 a standart byl 4,19 zobserowalem ze zmiana kata wyp zaplony na bardziej wczesny powoduje iz odciecie paliwa nastepuje o ok 200 obr/min pozniej oczywiscie plus mins |