Ciekawoski silnika C18LE

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ostatnio troche ciekawych rzeczy sie nazbieralo
1. musialem zdjac rure doprowadzjaca powietrze od filtra do przepustnicy a przy odpapalaniu zapomaialme zalozyc
I tu male zaskocznie silnik zaczyna mniec nizsze obroty biegu jalowego Szczerze mowiac mocno mnie to zdziwilo szczegolnie ze w pierwszym momecnie zasugerowalem sie silniczkiem krokowym kry ostanio zamienilem na stary z poprzedniego silnika
2. przesuniecie kata wyp zaplonu powoduje przesuniecie limitera odciecia paliwa szacuje ze ok 1st = 200obr/min
3. I cos dla Macka trafila mi sie krotsza skrzynia biegow z Kadetta GSI z innym glownym przelozeniem (nie jestem wstanie w tejchwili powiedziec jaka roznica) w kazdym badza razie zachowanie autka jest jakby delikatniejsze no i wyraznie odczuwalna poprawa przyspieszania
  
 
Odłaczając rurkę zmniejszyłeś podciśnienie i dlatego boroty spadły.
A co do skrzyni to nie wiem czy jest sens skracać tą co jast w moim i 1,5 GLX to 1 bieg to max 50km/h drugi 90km/h a trzeci 135km/h. Przy moich zmniejszonych oponach odchodzi ok 5km/h co wydaje mi się bardzo któtkim przełożenim.....

A przesunięcie kąta tzn. przyspieszenie? i o 200obr/min w góre?
  
 
wg producenta Du F16 bylo montowane w nesiach i espero
z tym ze do niektorych nexii trafily skrzynie z glownym przelozeniem 3,94 a standart byl 4,19

zobserowalem ze zmiana kata wyp zaplony na bardziej wczesny powoduje iz odciecie paliwa nastepuje o ok 200 obr/min pozniej
oczywiscie plus mins