Owiewki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam !
Chwaliłem się kupnem owiewek. Próbowałem je założyć ale nie wyszło (to nie Polonez i uszczelki siakieś inne!). Boję się, że je połamię. Na zdjęciach z III Zlotu są 3 Espera tj, Piotra, Olka i Irka, które mają owiewki. Może podpowiecie jak je założyć żeby nie spi...
I czym najlepiej przykleić ?
Jeszcze jedno - wymieniłem żarówkę rezerwy paliwa i dalej ciemność ! Gdzie szukać dalej przyczyny ? A na marginesie to ile mamy rezerwy paliwa, bo nigdzie nie znalazłem takiej danej
Hej.
  
 
Z tego co mi wiadomo rezerwa wynosi około 7,5l paliwa (dane z mojego Espero 1,5GLX.
  
 
potwierdzam rezerwa 7,5 l w GLX 1,5. A owiewki...mialem w Polonezie - nic specjalnego tylko, ze troche przed deszczem chronia, troche szumia prz duzej predkosci i po kilku latach sa juz dosyc wyrobione. Do Espero ich nie zaloze, lecz to kwestia gustu
  
 
Rezerw paliwa, spraw może być na całej lini, w polonezie miałem zużyty "pływak" w zbiorniku. Wytarła się ścieżka po której poruszał się palec napędzany pływakiem i żle wskazywał. Sprawdź całe połączenie może wiązka jest przerwana?
  
 
Sprawa jest prosta.
Najlepiej zrobić to jeszcze teraz , gdyż jest w miarę ciepło.

Montażu należy dokonać na otwartym oknie. Jak pamiętam zakładanie rozpocząłem od miejsca tuż przy bocznym lusterku zewnętrzym wciskając po woli listwę. gdzie punktem krytycznym bedzie moment koniecznego jej naprężenia-odgięcia w celu "zapięcia" drugiej strony.

Fabrycznie niby owiewka posiada plastry do podklejenia, ale jak wskoczy na swoje miejsce po montażu, to same jej naprężenie w ramce okiennej w zupełności mocno ją trzyma i nie ma możliwości jej przesuwania.

Nie powinna specjalnie stawiać oporu szybie w czasie końcowego jej domykania.


PZDR Piotr