Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2003-11-04 18:33:47 no dobra pogadaliscie sobie..ale czy autor postu moglby cos wiecej powiedziec o tej pompe..i w ogole ooo sooo choodzi?? |
Wiktor_ galant Kielce | 2003-11-04 19:37:11 a rzebyscie wiedzieli jak w moim espero wymienili pompe na jakąś od czegoś innego to sie odmulił poważnie poczułem jakby przybyło z 10 koników ale to może przezto że tamta była padnieta i z taką jezdziłem z rok
Wiktor |
-JACO- Klubowy Weteran Megane RS250 Cup Warszawa | 2003-11-04 20:32:27 Krzysiek powiedz coś więcej...
Przecież to są chyba inne ciśnienia, Eclips potrzebuje bardziej wydatnej pompki - w końcu przez jego cylindry "przepala" się więcej paliwa. Obudowa pasowała??? jest taka sama????? eee coś mi trudno w to uwierzyć.... |
piotr-ek | 2003-11-04 21:21:18 Napisz jeszcze coś o zużyciu paliwa. O ile wzrosło? 50%? 100%? |
Wiktor_ galant Kielce | 2003-11-04 21:26:35 o co do spalania to u mnie przed wymianą jak jezdziłem na padnietej pompce to palił 15 -17 litrów !!!!!!
Wspomne ze u mnie nie spaliła się pompka tylko miała słabe ciśnienie początkowo niedało się samochodu bujnąć do 4000 - 5000 obrotów Póżniej niedało się przekroczyc 1500 obrotów, na luzie pracował normalnie. Początkowo to myślałem że to jakieś odcięcie się przesuneło czy coś .. Wiktor |
krzysiek1041bi biaystok | 2003-11-04 21:35:18 co do spalania to nic nie powiem bo nie sprawdzalem ile pali bo mecze swojego esperaka gazem |
MaciekGT Espero 1,8 CDX petro ... Warszawa | 2003-11-04 21:38:43
Krzysiek rozumiem że po naprawie pompy na sprawną auto zaczęło Ci jeździć znowu dobrze ale te 9 sekund to............... ja na to wydałem kupe kasy i pracy żeby zejść z seryjnych 12,5 poniżej 9. Samą pompą to mogłeś przywrócic mu seyjne 13 sekund, no może jak zajebiście udany model to 11,5.. Wymiana pompy nie poprawi mocy ponad seryjną bo: ciśnienie wtrysku reguluje zawór przy listwie (nie pompa) ilość paliwa regulują wtryskiwacze i komputer (nie pompa) moc silnika nie zależy od pompy paliwa Sprawdż się ze zwykłym Espero 1,8 albo 2,0 - jeżeli złoisz je na kilka długości to masz 9s a ja wymienię sobie pompę na taką jak TY!!! |
SpeedR Była biała lodówka, ... Wawa/ Perth (Aussie) | 2003-11-04 21:48:43
Taaa, robiłeś coś przy silniczku, dlaczego nie powiedziałeś Ach, Ty niedobry... |
krzysiek1041bi biaystok | 2003-11-04 21:49:25 (...) [ wiadomość edytowana przez: Lasombra dnia 2003-11-05 22:05:37 ] |
MaciekGT Espero 1,8 CDX petro ... Warszawa | 2003-11-04 21:53:55
No dobra to powiem co zrobiłem.. A grupowa głowica modyfikacja kolektora ssącego wraz z wtryskami stopień sprężania 11,5 moduł sterujący SMT5 zawór paliwa regulowany BOSCH odchudzone koło zamachowe o 20% świece NGK Vline filtr K@N usnunięty katalizator tylny tłumik przelotowy przednie koła mniejsze o 5% od nominału hmm, to tyle jeśli chodzi o poprawę osiągów drogowych, nie wspominam o hamulcach amorkach sprężynach itd.... Wybaczcie że wcześniej się nie przyznałem |
Petersen Klubowy Weteran Mercedes cls shootin ... Białystok | 2003-11-04 21:54:21 proponuje zebysmy sie po prostu sprawdzili-skoro mamy takie same silniki, zobaczymy jak to wyglada |
MaciekGT Espero 1,8 CDX petro ... Warszawa | 2003-11-04 22:06:44
Pewnie 9 czy 19 to mało istotne ważne że Cię wszyscy zapamiętają że dokonałeś najszybszego i najtańszegu tuningu, którego efektów pozazdrości Ci każdy Postaraj się pójść za ciosem i oprócz pompy wymień resztę.. |
Petersen Klubowy Weteran Mercedes cls shootin ... Białystok | 2003-11-04 22:08:59 wiesz...na taki wyścig mnie nie stać-proponuje, kto przegra stawia browar pozdrawiam |
Wiktor_ galant Kielce | 2003-11-04 23:48:13 Maciek napisał byś cos o tym regulowanym zaworze paliwa kiedys czegoś na ten temat szukałem i wiem tylko ze podaje paliwo pod wiekszym cisnieniem o ileś tam, i kiedyś ktoś mi powiedział że na wolnossoncym silniku to nić nie pomoże a może przydać się przy turbo, zastanawiałem się czy przy seryjnym silniku coś poprawi ????
Wiktor |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2003-11-05 00:11:50
Na seryjnym nie. W przerobionym pozwoli wyrównać - uspokoić prace I zabawy ciśnieniem |
MaciekGT Espero 1,8 CDX petro ... Warszawa | 2003-11-05 11:21:09 Regulowany zawór paliwa ma za zadanie dostroic optymalne cisnienie paliwka dla silnika. Nie ważne czy silnik jest atmo czy turbo, chodzi o kwestie dostrojenia precyzyjnego, poza tym okazuje sie że zawory seryjne moge nie trzymac parametrów fabrycznych a wtedy tracisz kilka procentów...
Zwór kosztował 350zł, wymagał usunięcia seryjnego zaworu no i dostrojenia na hamowni. Czy mam wyższe czy niższe nie wiem tzn. nie pamiętam... ale efekt był taki że wolne obroty zrobiły się zdecydowanie bardziej równomierne no i wykres mocy i momentu sie wygładził. |
RICO__ Espero 1,5 LPG Kraina wiecznych lodów | 2003-11-05 20:09:29 A swiastak siedzi ...........................................................................................................................................................bo sreberka byly kradzione |
Petersen Klubowy Weteran Mercedes cls shootin ... Białystok | 2003-11-05 20:21:42 qrwa wiedzialem ze to debil !!!! |