Extra pompka do espero - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
[cytat]
2003-11-04 13:53:08, krzysiek1041bi pisze:
właśnie się zastanawiam czy warto wstąpić do tego klubu ???? ja mam silnik 1.5


warto warto- oka dosyc tych nieprzyjemnosci, jezeli masz 1.5 to bardzo chetnie zobacze te przyspieszenie, a powiem wiecej-nawet moge sie poscigac
  
 
no dobra pogadaliscie sobie..ale czy autor postu moglby cos wiecej powiedziec o tej pompe..i w ogole ooo sooo choodzi??
  
 
Cytat:
krzysiek skoro obrazilem Cie to...BARDZO PRZEPRASZAM, strasznie mi przykro, naprawde


Pokazałeś klasę, szacuneczek

Co do pompy - Krzysiek powiec coś o tym wynalazku....
  
 
a rzebyscie wiedzieli jak w moim espero wymienili pompe na jakąś od czegoś innego to sie odmulił poważnie poczułem jakby przybyło z 10 koników ale to może przezto że tamta była padnieta i z taką jezdziłem z rok

Wiktor
  
 
Krzysiek powiedz coś więcej...
Przecież to są chyba inne ciśnienia, Eclips potrzebuje bardziej wydatnej pompki - w końcu przez jego cylindry "przepala" się więcej paliwa.
Obudowa pasowała??? jest taka sama?????

eee coś mi trudno w to uwierzyć....
  
 
Napisz jeszcze coś o zużyciu paliwa. O ile wzrosło? 50%? 100%?
  
 
o co do spalania to u mnie przed wymianą jak jezdziłem na padnietej pompce to palił 15 -17 litrów !!!!!!
Wspomne ze u mnie nie spaliła się pompka tylko miała słabe ciśnienie początkowo niedało się samochodu bujnąć do 4000 - 5000 obrotów
Póżniej niedało się przekroczyc 1500 obrotów, na luzie pracował normalnie. Początkowo to myślałem że to jakieś odcięcie się przesuneło czy coś ..

Wiktor
  
 
co do spalania to nic nie powiem bo nie sprawdzalem ile pali bo mecze swojego esperaka gazem
  
 
Cytat:
2003-11-04 10:53:02, krzysiek1041bi pisze:
A mnie to nie rusza że nabijacie sie z tych 9 sekund.a Petersen jak chce to moze sie ze mna zmierzyc na lotnisku na krywlanach i zobaczymy kto jest the best. heheeeeee



Krzysiek rozumiem że po naprawie pompy na sprawną auto zaczęło Ci jeździć znowu dobrze ale te 9 sekund to...............
ja na to wydałem kupe kasy i pracy żeby zejść z seryjnych 12,5 poniżej 9. Samą pompą to mogłeś przywrócic mu seyjne 13 sekund, no może jak zajebiście udany model to 11,5..
Wymiana pompy nie poprawi mocy ponad seryjną bo:
ciśnienie wtrysku reguluje zawór przy listwie (nie pompa)
ilość paliwa regulują wtryskiwacze i komputer (nie pompa)
moc silnika nie zależy od pompy paliwa
Sprawdż się ze zwykłym Espero 1,8 albo 2,0 - jeżeli złoisz je na kilka długości to masz 9s a ja wymienię sobie pompę na taką jak TY!!!
  
 
Cytat:
2003-11-04 21:38:43, MaciekGT pisze:
Cytat:
2003-11-04 10:53:02, krzysiek1041bi pisze:
A mnie to nie rusza że nabijacie sie z tych 9 sekund.a Petersen jak chce to moze sie ze mna zmierzyc na lotnisku na krywlanach i zobaczymy kto jest the best. heheeeeee


... ja na to wydałem kupe kasy i pracy żeby zejść z seryjnych 12,5 poniżej 9.


Taaa, robiłeś coś przy silniczku, dlaczego nie powiedziałeś
Ach, Ty niedobry...
  
 
(...)

[ wiadomość edytowana przez: Lasombra dnia 2003-11-05 22:05:37 ]
  
 
Cytat:
2003-11-04 21:48:43, SpeedR pisze:
Taaa, robiłeś coś przy silniczku, dlaczego nie powiedziałeś
Ach, Ty niedobry...


No dobra to powiem co zrobiłem..
A grupowa głowica
modyfikacja kolektora ssącego wraz z wtryskami
stopień sprężania 11,5
moduł sterujący SMT5
zawór paliwa regulowany BOSCH
odchudzone koło zamachowe o 20%
świece NGK Vline
filtr K@N
usnunięty katalizator
tylny tłumik przelotowy
przednie koła mniejsze o 5% od nominału

hmm, to tyle jeśli chodzi o poprawę osiągów drogowych, nie wspominam o hamulcach amorkach sprężynach itd....
Wybaczcie że wcześniej się nie przyznałem


  
 
proponuje zebysmy sie po prostu sprawdzili-skoro mamy takie same silniki, zobaczymy jak to wyglada
  
 
Cytat:
2003-11-04 21:49:25, krzysiek1041bi pisze:
oki Maciek moze masz i racje moze mialem spieprzony stoper pomylki sie zdarzaja


Pewnie 9 czy 19 to mało istotne ważne że Cię wszyscy zapamiętają że dokonałeś najszybszego i najtańszegu tuningu, którego efektów pozazdrości Ci każdy
Postaraj się pójść za ciosem i oprócz pompy wymień resztę..
  
 
wiesz...na taki wyścig mnie nie stać-proponuje, kto przegra stawia browar pozdrawiam
  
 
Maciek napisał byś cos o tym regulowanym zaworze paliwa kiedys czegoś na ten temat szukałem i wiem tylko ze podaje paliwo pod wiekszym cisnieniem o ileś tam, i kiedyś ktoś mi powiedział że na wolnossoncym silniku to nić nie pomoże a może przydać się przy turbo, zastanawiałem się czy przy seryjnym silniku coś poprawi ????

Wiktor
  
 
Cytat:
2003-11-04 23:48:13, Wiktor_ pisze:
Maciek napisał byś cos o tym regulowanym zaworze paliwa kiedys czegoś na ten temat szukałem i wiem tylko ze podaje paliwo pod wiekszym cisnieniem o ileś tam, i kiedyś ktoś mi powiedział że na wolnossoncym silniku to nić nie pomoże a może przydać się przy turbo, zastanawiałem się czy przy seryjnym silniku coś poprawi ????

Wiktor



Na seryjnym nie. W przerobionym pozwoli wyrównać - uspokoić prace I zabawy ciśnieniem
  
 
Regulowany zawór paliwa ma za zadanie dostroic optymalne cisnienie paliwka dla silnika. Nie ważne czy silnik jest atmo czy turbo, chodzi o kwestie dostrojenia precyzyjnego, poza tym okazuje sie że zawory seryjne moge nie trzymac parametrów fabrycznych a wtedy tracisz kilka procentów...
Zwór kosztował 350zł, wymagał usunięcia seryjnego zaworu no i dostrojenia na hamowni. Czy mam wyższe czy niższe nie wiem tzn. nie pamiętam... ale efekt był taki że wolne obroty zrobiły się zdecydowanie bardziej równomierne no i wykres mocy i momentu sie wygładził.
  
 
A swiastak siedzi ...........................................................................................................................................................bo sreberka byly kradzione
  
 
qrwa wiedzialem ze to debil !!!!