Tuning :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Najlepszy tuning mojego Espero robią moi studenci (poza innymi artystami na drodze). Postawię kilka dwój na egzaminie i zaraz po wynikach mam eleganckie zarysowania na lakierze.
Najzagorzalszy entuzjasta tuningowania mojego auta zrobił mi rysę na masce (znak kluczy) długości około metra (prawie przez całość).
Oby Bóg nie świecił nad jego duszą.
  
 
Oj, musisz miec ciezka reke
Dobrze ze juz jestem po studiach....
A tak powaznie to jest to niezle k....stwo

Pozdr .

Jazdwin
  
 
a ja wlasnie jestem w trakcie ))))))))
 
 
Wiesz co Roko, powinieneś na wykładach bądź ćwiczeniach (nie wiem co prowadzisz) ogłosić że jak kolejna rysa pojawi się na aucie to będziesz jeszcze bardziej upierdliwy.....
Na ćwoków nie ma lepszej metody jak ich zastraszyć, możesz jeszcze dodać że jak kogoś przyłapiesz to mogiła dla niego i jego kolegów...
  
 
Cześć

Prowadzę i wykłady i ćwiczenia (choć w zasadzie tylko te pierwsze) i wcale nie jest ze mnie taki kosiarz (umysłów) jak posty wskazują.
Chciałem tylko rzucić tezę:
TYLKO TEN CO NIE MA SAMOCHODU I ODWAGI NISZCZY CUDZY SAMOCHÓD (bez względu na powód i cel).
Często kultura nie idzie w parze z wykształceniem (a wiem coś o tym).
Zresztą najbardziej niezadowoleni z ocen nie są wcale ci co dostali dwóje.

Moje Espero służy mi 5 lat i jak do tej pory mnie nie zawiodło tylko jego uroda podupada po działaniach moich podopiecznych.
Ale się nie dam.
Może to tylko wrocławscy studenci?
  
 
to ja mam cos lepszego wczoraj jeden z wykladowcow moje uczelni ...nazwy nie wspomne.....wyjezdzl z parkingu i otarl sie o samochod mojego kolesi , wysiadl popatrzyl i pojechal....i jak do tej pory nie kwapi sie do tego zaeby jakos to zalatwic...a moj koles jes zgory na straconej pozycji bo ma znim zajecia))...
czyli nie tylko studenci to cwoki

  
 
Masz rację Dominik
Są ludzie i ludziska, i jak powiedziałem wykształcenie (nawet pracowników akademickich) nie ma nic wspólnego z kulturą.