Kręcę i nic :(

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problemo z paskiem rozrządu (( przy próbie wymiany napotkałem na wieeeeeeeeeelki opór ze strony pewnej dużej śruby siedzącej w wale korbowym. Jak to cholerstwo odkręcić ? Testowałem już ze 3 klucze, zdobyłem klucz to tego przeznaczony (taki lekko odgięty) a śruba jak siedzi tak siedzi (
Czym ją potraktować ?
  
 
zablokować klucz o blachy komory silnika i rozrusznikiem ją potraktuj Sposób trochę rzeźniczy ale działa.


[ wiadomość edytowana przez: Mokry dnia 2003-11-15 09:42:08 ]
  
 
Mokry ma racje, zadne przedłużki, walenie młotkiem i przecinakiem... tylko rozrusznik!!! fajnie to sie odbywa
  
 
Hardcorowcy!!!

Popieram
  
 
Co harcorowcy? Ja blokuję klucz o koło pasowe pompy płynu. Potem strzał z rozrusznika i śruba odkręcona. Dokręcanie - zakładam klucz, blokuję go o koło pasowe, V bieg i z rozpędu samo sie dokreca. Gwarantuję ze silniej niż ręką...

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Gdzie w wawie mogę nabyć klucz do odkręcenia koła pasowego ?(ile to moze kosztować?bo pewnie i zapłon tesh będę sobie czasami ustawiał) Albo kto może go użyczyć do wymiany tego cholernego paska ? Wielkie dzięki z góry
  
 
Niedawno nabyłem taki w sklepie moto w Legionowie. Kosztował 27 zł. Na ogół można je dostać w porządnych sklepach motoryzacyjnych.
  
 
Karmelicka 21
  
 
Pamietaj ze odkrecenie sruby nie jest rownoznaczne ze zdjeciem kola pasowego.... patrz -> Burza
  
 
Gdzie nie zadzwonię do sklepu to nie ma, albo będzie albo był Może ktoś z klubowiczów może użyczyć klucza na jeden dzień no bo ile można jeździć na pasku rozrządu ? 110 tyskm ?