Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pawel_krakow | 2003-11-11 19:56:53 Ja pamiętam ,że miałem w Samarze nawet 7 - 8 stopni. Spróbuj przyspieszyć zapłon . |
Anonymous Niezarejestrowany | 2003-11-11 20:46:04 zapłonu nigdy nie reguluje się z odłączonyn regulatorem podciśnieniowym |
pawel_krakow | 2003-11-11 22:30:38 Jesli tak - to może masz juz za bardzo przyspieszony zapłon???
Anonimowy przedmówca ma racje nie pamietam zeby ktoś ustawiał mi zapłon i odłaczał przewód podcisnienia. |
Qba_Szklarska SYMPATYCZNY GOŚĆ VW Golf Mk3 1.6B/For ... Szklarska Poręba | 2003-11-12 12:33:58 ...hmmm... w mojej samarce tez mam małe problemy z zapłonem.. otóż według "fachowca" któr mi go ustawiał... nie da sie go ustawic, bo sie znaczniki nie pokrywają... i mam według niego kolo 25-30 stopni wyprzedzenia... ale autko chodzi dobrze, ma tylko przydech czasem jak na niskich obrotach depne... ale facet zdejmował podciśnienie jak ustawiał... |
Bastek-Krakow SYMPATYCZNY GOŚĆ Samara Kraków | 2003-11-13 17:58:27 Statyczny kąt wyprzedzenia - czyli taki jaki ustawiasz ustawia się przy zdjętym węźyku od podciśnienia. Czyli załóżmy te 5 stopni powinieneś mieć bez wężyka - tyle że coś mi nie pasuje że aż o tyle Ci regulator podciśnienia na luzie przyśpiesza zapłon ... dla sprawdzenia czy regulator jest OK odłącz go (oczywiście zatykając wężyk przy gaźniku zeby lewego powietrza nie ciągnął) i przejedź sie na próbę - jeśli dalej nie pójdzie więcej jak te 90 ??????? to znaczy że chyba coś z regulacją gazu jest do dupy - a z zapłonem to dobrze by było zobaczyć jak się zmienia przy zwiększaniu obrotów (ale to trzeba mieć lampe z regulacją) - i wtedy wiesz jak sie zachowuje czy np. sie gdzieś tam nie przycina albo nagle wskakuje za wczesny ........ a tak wogóle to trzeba posłuchac czy przypadkiem Ci silniczek nie spala stukowo - taki dość charakterystyczny trzask - jeśli jest coś takiego to napewno za wczesny zapłon !! |
DeeJay SYMPATYCZNY GOŚĆ Omega B 2.0 8V + Cal ... Łódź | 2003-11-18 06:16:45 Moim skromnym zdaniem wężyk podciśnienia się zdejmuje przy regulacji kąta zapłonu.... |