Gaźnik z zaporożca w 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
dzisiaj abdull po obejrzeniu SS, zachwycił sięmocą i trajektorią samochodów, i namówił mnie abym go podwiózł na szrot, po kilka detali.
Zakupilismy gaźnik z zaporożca za 30pln made in CCCP, i zrobiłem mu na szybko przelotke Gaźnik-głowica.
Odpaliliśmy i działa!
lepsze ssanie, lepsze obroty brak powrotu z gaźnika=większe ciśnienie paliwa w komorze pływaka.
Niebawem szczegółowy opis wrażeń z jazdy na nowym gaźniczku
  
 
niezly pomysl moze i ja sobie zrobie cos takiego
  
 
Heh Arti Ty to masz pomysły
  
 
póki co nie opisuje wrazeń z jazdy, bo trzeba wpierw ten gaxnik rozgryźc, ma dwie przepustnice, jedną zaraz na wejściu powietrza, a drugą tak jak kazdy gaxnik czyli na dole gaxnika, przy kolektorze wydechowym, oprócz tego stosy dźwigienek, pompka przyspieszająca, chyba z 8 różnych dysz i kilka pokręteł oraz dźwigienek regulacyjnych.
Nie wiem jeszcze co do czego, i jak wyregulować.....
Póki co abdul jeździ na gaxniku 650, a zaporożcowy założymy w weekend kiedy będzie czas na zabawe nim.
  
 
ładna musi być masakra na takim gaźniku
8 dysz hehe
przygotujcie sie na wieeeeelkie spalanie
  
 
a trzeba robic do niego kolektor bo piszesz ze ma jedna przepustnice i czy to trudne do zrobienia
  
 
czy moze ktos zrobic taki kolektor
  
 
a dlatego jestem ciekawy bo muj wujek mial kiedys zaporozca i ma czesci do niego z tego co sie domyslam to tez ma gaznik i jak wasz malar bedzie na tym chodzil lepiej niz na serii to sie pomysli nad zamontowaniem w moim
  
 
Cytat:
2003-11-18 19:33:57, rabbit pisze:
a trzeba robic do niego kolektor bo piszesz ze ma jedna przepustnice i czy to trudne do zrobienia



mysle że po sobocie będe mógł opisac wrażenia, lub problemy związane z gaxnikiem zaporożca.
gaźnik ma dwie przeputnice, jedną na górze gaxnika taką wielka, a drugą normalną na dole gaxnika, jedna reguluje dopływem mieszanki ( dolna) a górna podejrzewam że jest związana z rozbudowanym ssaniem, i otwiera lub zamyka dopływ powietrza, ewentualnie dozuje.
weług mnie bardzo dziwny i ciekawy gaźnik, czy ma ktoś do niego ksiązke?, było by łatwiej
  
 
a jaki typ gaznika masz ? K-127
czy k-133,k-133A

gazniczek k-127 byl wyposazony w
rozruchhowa przepustnice powietrzna sterowana recznie (to ta druga przepustnica)
uklad biegu jalowego i przejsciowy z dodatkowym wkretem regulacyjnym
glowny z podwojna gardziela
pompka przyspieszajaca (tłoczkowa)
zawor odpowietrzajacy komore plywaka

typy nowsze k 133
mialy zmodyfikowany uklad biegu jalowego
oraz zawor ZHS
tylko ze mial odciecie paliwa elektroniczne ,a nie podcisnieniowe




[ wiadomość edytowana przez: BARRY dnia 2003-11-19 21:45:13 ]
  
 
133 A

łoooo teraz wiem że ten zaworek to odpowietrzający komore pływaka, bo już chciałem podłączac tam powietrze z filtra powietrza

czyli jak ma zaworek odpowietrzający to gaźnik będzie fajnie grał z porobionym dodmuchem w maluchu,
Możesz jeszcze poszukac coś na temat regulacji itd?
  
 
nic nie zdziałaliśmy bo ABDULL czmychnął na weekend do laski
  
 
prace z gaxnikiem zaporożca przerwana z powodu tego iż jedna z uszczelek pompki przyspieszającej ciekła, co powodowało zaburzena pracy gaźnika i jego zalewania, a kupienie nowej uszczelki graniczyło z cudem, więc wymieniliśmy gaźnik na taki od skody, wkrótce opis, dodam że pasuje eleganck na kolektor pod gaxnik z zaporożca