Czy zgrzeszyłem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jestem nowy w waszym klubie. śmigam granatowym espero 2.0 CD. jak wszyscy klubowicze miłość od pierwszego wejżenia. pozwoliłem zrobić sobie naklejke klubową mimo że jest inna od waszych bo bardziej kwadratowa to itak jestem z niej dumny. proszę o kontakt w sprawie książki technicznej auta. jogi
  
 
No czeźć nowy
  
 
Sie ma !
  
 
to jak jestem z wami ? dajcie znać o jakimś zlocie w najbliższym czaśie. jestem z opolszczyzny ale bliżej gliwic
  
 
Witamy w Klubie - wejście mniej spektakularne niż Nestor, ale zawsze wejście pozdrawiam
  
 
jak chcecie pogadać indywidualnie to zapraszam na gadu gadu
nr 2657801
  
 
no omoże coś posmęce na temat mojej osoby. mam 26 lat mieszkam w kędzierzymie-koźlu woj. opolskie jeżdże granatowym espero pracuje w pństwowej firmie. chciałbym poznać klubowiczów na jakimś zjeźdźie esperaldów bo padam z nudów w łikendy. to dlatego że wcześniej jeźdźiłem poldkiem a teraz bezawaryjnym espero. ale nie nażekam. espero kupiłem od ojca a ojciec od pierwszego właściciela czyli swojej siostry, mam pełną książke przeglądów. espero ma przejechane 150000 km, i jest nie bite.
straciłem jedną orginalną alufelge bo jakiś krtetyn położył cegłe na drodze jak wiecie gdzie taką kupić to dajcie znać 14''.
  
 
Cytat:
straciłem jedną orginalną alufelge bo jakiś krtetyn położył cegłe na drodze jak wiecie gdzie taką kupić to dajcie znać 14''.



No zapewne w ASO
  
 
niestety nie
  
 
a lookales na allegro ? widzialem tam ostatnio jakas wyprzedaz pojedynczych sztuk felg m.in. do Daewoo...
  
 
czesc jogi2
  
 
Witaj !
O książkę spytaj na priva Bogdana1. Chyba zostały mu jakieś egzemplarze, po które nikt się nie zgłosił
Zlocik planujemy po Nowym Roku, ale może jakieś "szybkie spotkanie" zorganizujemy jeszcze przed Świętami ?

Pozdrowionka
  
 
Cytat:
2003-11-25 16:30:56, HenBas pisze:
Zlocik planujemy po Nowym Roku, ale może jakieś "szybkie spotkanie" zorganizujemy jeszcze przed Świętami ?

Pozdrowionka