Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Marcinos TOYOTA DRIVER Supra MkIV Turbo/ Ca ... Warszawa | 2003-11-28 17:25:40 Mam problem z drugim autem TOYOTĄ CAMRY V6 GX, straciła po prostu moc.
Rozpędza się do 100 chyba z 15 sekund i prędkość 150 km/h. Stało się to raptownie można powiedzieć. Jedyny problem jaki był wcześniej to taki ze jak bylo zimno to ssanie automatyczne duzo wczesnie sie odlacza i silnik nie będąc odpowiednio nagrzany ma zbyt niski obroty na biegu jalowym, dopiero jak przejedzie jakieś 10 km obroty są na normalnym poziomie. Czy może to być np. sonda lambda a może przepływomierz. ( samochód jest na benzyne i gaz, tak samo się zachowuje na obydwu paliwach). Dzięki za wskazówki Marcinos1 |
rincewind camry V6 Warszawa | 2003-12-01 17:17:26 To wygląda dokładnie tak jak u mnie wyglądało... pojawił się engine check, moc praktycznie zze 3/4 w dół ... komputer wykazał awarię czujnika spalania stukowego, ale okazało sie że to jedynie wina 'spadniętego' kabelka. Jeśli chodzi o przepływomierz - również miałem z nim problem (kilka razy huknęło...gaz...), samochód był potwornie mułowaty, ale nie było to az tak drastyczne jak w pierwszym przypadku. Cóż... chyba tylko ASO... pozdrawiam - M. |
KrzysioVW [H] W-wa | 2003-12-01 20:19:56 takie bajery sie zdarzały już w historii...
jeśli to nie kabelki (a instalki gazowej nie podejrzewam) to mógł ci paść komp - coś mu sie pokiełbasiło ale obstawiam ze ci sie jeden, może nawet dwa cylindry wyłączyły (widziałem juz takie przypadki) podskocz do serwisu - groszowe sprawy |
dera corolla 1,6 XLi w-wa | 2003-12-02 00:28:22 powody spadku mocy:
-uszkodzenie w ukł sterującym pracą silnika (sprawdzić kody) -niewłaściwie zamontowany lub naciągnięty pasek napędu rozrządu -zatkany filtr paliwa -uszkodzona pompa paliwa lub zbyt niskie ciśnienie zasilania paliwem -zbyt zróżnicowane lub zbyt niskie ciśnienie sprężania w cylindrach -zużyte lub uszkodzone świece zapłonowe bądź niewłaściwy odstęp elektrod -brak podciśnienia w kolektorze dolotowym silnika lub związanych z nim przewodach podciśnieniach - okładziny hamulcowe trą - sprzęgło się ślizga - zbyt mały poziom oleju w skrzyni - otwarty zaw. termostatu (prawdopodobnie to u ciebie jest) powinieneś dopasować coś jakieś szczegóły jak będe wiedział to odpowiem powodzenia |
Marcinos TOYOTA DRIVER Supra MkIV Turbo/ Ca ... Warszawa | 2003-12-05 21:35:33 Zbyt uboga mieszanka paliwa, z tego co mi wyszlo, bo dodajac gazu pali sie zielona lampka economy, zadko pomaranczowa.
Czasem pala sie przez dluzszy okres np dwie naraz,komp wariuje i nie wie jaka mieszanke podac. |
pin555 Lesniczy GT :-) Gliwice | 2003-12-05 23:26:17
Po pierwszym zdaniu stawialbym na czujnik podcisnienia (jesli twoj silnik takiego uzywa). Wtedy rzeczywiscie silnik mialby osiagi motoroweru. A jesli nie padl by "do konca", wskazania moglyby sie miescic w tolerancji i ECU moglby MIL (Check Engine) nie zapalac. Ale te dwie lampiki ekonomizera na raz to mnie zmylily... |