Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
grzesiol Fiat 126 BIS Kraków | 2016-01-30 14:43:45 Do ilu obrotów powinien kręcić się seryjny w dobrej kondycji silnik w Maluchu na 1 biegu? 650 ekonomik na aparacie zapłonowym tym bez palca |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2016-01-31 07:47:02 Dzięki za info |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2016-02-01 18:45:25
teoretycznie moc max masz przy 4,5tyś więc 5,5 tyś spokojnie taki zajechany niewyregulowany silnik bez męczenia do 1 biegu przez minutę i z górki a taki zdrowy to spokojnie powyżej 6tyś kwestia tego czy to ma sens i czy wszystko jest wyregulowane jak trzeba. |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2016-02-01 21:22:24 Mam na oku felgi z et20,rozstaw 4x100 a szerokość to 7j tyle,że nie są to ats a inne felgi tyle,że mają identyczne wymiary co ats a dzięki temu mam pogląd na to czy podejdą do mojego klasyka. |
fuso (M) Furious Moderator 125Rally / ImprezaWR ... Gdynia | 2016-02-02 09:10:36 szukam info na temat silnika 125A.000 w czym oprócz 125 był montowany bo z tego co wynalazlem to jest to 1608 90KM 80x80 ale nic poza tym
może ma ktoś jakąś książkę do włoskiego 125? |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2016-02-02 10:40:20 Bywał też w 124 Sport |
fuso (M) Furious Moderator 125Rally / ImprezaWR ... Gdynia | 2016-02-02 12:55:26 a w 124 sport miał te same parametry?? czy czymś się różniły te silniki?? |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2016-02-02 15:09:27 Fuso - a po co Ci taki silnik. Toż on histerycznie nie pasuje do twojego modela - w "warszawskich" fiatach montowano silniki 1592ccm.
Poza tym, te motory to są kłopotliwe w doborze części. |
mauzer64 F&F MEMBER 21 x fiat Zebrzydowice | 2016-02-02 17:00:58 Faktycznie szału nie robią te silniki, mam 3szt, z czego jeden jest w samochodzie o przebiegu kilkunastu tysięcy. Ponoć odporne na katowanie, ale różnią się od pózniejszych DOHC, głowice są z małymi kanałami i chyba jest inna pompa wody ( ale tego nie sprawdzałem jeszcze ). |
fuso (M) Furious Moderator 125Rally / ImprezaWR ... Gdynia | 2016-02-02 17:11:06 ja wiem ze 1592 były w "warszawskich" fiatach i taki silnik mam , chce sobie zbudować coś do "jazdy rekreacyjnej" a mam dostęp do takiego silnika
poza tym na czyś trzeba uczyć się budowania dohc'a |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2016-02-02 21:33:14 Jaq tylko poza temat silników wyskoczę- czy opony 175/60 R13 na ats classic 7j nie będą ocierać o nic? Muszę kupić nowe opony na zakupione felgi ale nie wiem co wybrać- 175/50 r13 czy też komplet 175/60 r13. Opony będą w 125p na całkowicie seryjnym zawieszeniu. |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2016-02-02 23:27:01 Kłopot w tym że w 1608 to chyba wszystko jest inne.
Zdaje się że nawet miska nie pasuje z nowszych... Ale jak tanio możesz kupić to bierz. |
fuso (M) Furious Moderator 125Rally / ImprezaWR ... Gdynia | 2016-02-03 07:36:02
I tak zrobilem |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2016-02-03 10:00:42
Zasadniczo wielkich różnic konstrukcyjnych to nie ma - "na oko" silnik identyczny jak 1756 1592. Z tym, że: 1. minimalna różnica w skoku (ergo - wykorbienie wału lub korby) 2. pompa wody jest taka sama - kwestia wentylatora umieszczonego na elektromagnesie - zakładam, że ze 115C pasuje idealnie zestaw 3. sworznie w tłokach są prasowane na ciepło 4. inna micha, wał (długość), czapka, UPG i takie tam... Jak było tanio to bym to wsadził, odpalił i pojeździł do poważniejszej awarii - ale bez jakichś napraw i rozbierania bo to bez sensu - chyba, że dla nauki jak toto jest zdiełane albo do włoskiego 125. |
bolec666 F&F MEMBER 126p 899 Dobrzewino | 2016-02-03 11:29:06 ciecie podstawek resora 126p - ile mozna bezpiecznie i sensownie usunac ? |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2016-02-03 17:49:48
Na oko to chłop w szpitalu umarł Ad.1 Proszę Cię nie pisz że korby mają wpływ na skok... Wał ma inny skok, ma też inne średnice czopów. Niby pasują panewki z sohc'a ale nie zawsze mają otworki do natrysku w odpowiednim miejscu. Ad.2. Nie jest, w 125a000 elektromagnes jest przykręcany co za tym idzie ośka ma gwint i stopień na którym sie ma oprzeć, w 132 na ośce jest nabita flansza pod kółko, w 115c elektromagnes jest nabity. Jest też jakiś figiel z uszczelką i otworkiem odpływowym ale nie pamiętam jaki. Aha pompy z kółkiem bez magnesu też się chyba nie dać założyć bez przeróbek bo odsadzenie jest inne Ad.3 dokładnie co za tym idzie korby nie mają tulejek. Poza tym patrz 1. Ad.4 takie tam jak pompa oleju Wałki mają wąskie krzywki, a cylindry sa nierówno rozłożone. |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2016-02-03 18:42:01
Ja uwaliłem jakieś 1,5cm i wszystko działało jak trzeba Swoją drogą- ktoś odpowie na moje pytanie odnośnie opon 175/60 r13 w 125p na ats classic 7j? |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2016-02-03 20:03:25
Pompa oleju wydaje mi się, że jednak jest taka sama. Przynajmniej w moim 1592 była takowa pompa z oznaczeniem 124.B.000. Wałki w 1592 też mają wąskie krzywki No te cylindry to już obrosły w niezłą legendę. Przerwa pomiędzy 2 i 3 jest po prostu większa. Ale nie jest to jakoś mega zauważalna różnica dla niewprawnego oka. |