Za duzo oleju - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Andzrej , trochę chyba przeceniasz te badania i testy, owszem sa ważne, ale jak pisze Paweł jest na pewno spory margines bezpieczeństwa, jak i na pomyłki i błedy, przykład Merca, mimo lat doswiadczeń i potęznego zaplecza, jak widać przedobrzyli, a potem poprawili to zwykłymi tunningowymi posunięciami, i w tym nie ma zadnej magii
zresztą nie mówię tu o drastycznych przeróbkach, tylko o poprawienieu pewnych cech, w zakresie sprawdzonym w praktyce przez wielu uzytkowników, rajdowców, warsztatów, i tu znowu podeprę się słowami Pawłą, wiele modyfikacji, które fabryki tak chętnie przyjmują jako modernizacje, zostało właśnie opracowanych i wypróbowanych przez zapaleńców, i niweielkie warsztaty. zauważ że wiele tzw. fabrycznych modernizacji polega po prostu na zmianie kól z 13" na 14", utwardzenie zawieszenie, dodanie drażka stabilazcyjnego, czy amortyzatorów gazowcyh, bardzo często te "gadżety" są dodawane do lepszych, drożych wersji seryjnych autek , dodając przy nazwie dodatek Ghia, sport, lux, czy co tam jeszce wymyslić
Miałem okazje przejechać się kilkoma takimi autami, w obu wersjach, mam więc porównanie tych zmian, na tej podstawie pewne modyfikacje można ocenic, także w kontekscie przydatnosci i sensowności zastosowania ich Ładzie
  
 
Witam
Andzrej , trochę chyba przeceniasz te badania i testy, owszem sa ważne, ale jak pisze Paweł jest na pewno spory margines bezpieczeństwa, jak i na pomyłki i błedy, przykład Merca, mimo lat doswiadczeń i potęznego zaplecza, jak widać przedobrzyli, a potem poprawili to zwykłymi tunningowymi posunięciami, i w tym nie ma zadnej magii
zresztą nie mówię tu o drastycznych przeróbkach, tylko o poprawienieu pewnych cech, w zakresie sprawdzonym w praktyce przez wielu uzytkowników, rajdowców, warsztatów, i tu znowu podeprę się słowami Pawłą, wiele modyfikacji, które fabryki tak chętnie przyjmują jako modernizacje, zostało właśnie opracowanych i wypróbowanych przez zapaleńców, i niweielkie warsztaty. zauważ że wiele tzw. fabrycznych modernizacji polega po prostu na zmianie kól z 13" na 14", utwardzenie zawieszenie, dodanie drażka stabilazcyjnego, czy amortyzatorów gazowcyh, bardzo często te "gadżety" są dodawane do lepszych, drożych wersji seryjnych autek , dodając przy nazwie dodatek Ghia, sport, lux, czy co tam jeszce wymyslić
Miałem okazje przejechać się kilkoma takimi autami, w obu wersjach, mam więc porównanie tych zmian, na tej podstawie pewne modyfikacje można ocenic, także w kontekscie przydatnosci i sensowności zastosowania ich Ładzie