Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
GeOff | 2003-12-08 17:33:46 Zabawne , ale kjs-y się zmieniają , robią się szybsze i moc aut zaczyna grać większą rolę . Nadal jednak najważniejsza jest zwrotność. Co więc jest najzwrotniejsze ? |
bartek-bujak Klubowicz Rally-Kraków civ kraków | 2003-12-08 17:40:29 hmmmm a moze cos gabarytami przypominajace sc ale 4x4 hydrauliczny reczny waga zredukowana do minimum krotki skret ...150 kucy wystarcz w zupelnosci jezeli ktos poedjmuje sie zrobic dlaa mnie takie cudo pod choinke to prosze pisac na priva!! |
Konrad_P Klubowicz Rally-Kraków ni ma rajdówki :-( Kraków | 2003-12-08 19:46:28 Kavon ma rację. Jeśli chodzi o krakowskie KJSy, to jeśli nie startuje żadne subaru impreza lub lancer, to wygrywa CC lub SC z silnikami 899-1100. TO jest najlepsze autko na KJSy. Maluchem się nie powalczy, czego najlepszym przykładem jest Jarek Nowak, który na naszych imprezach kopie tyłki maluchem dużo mocniejszym autom, ale w KJS mimo umiejętności niewiele zdziała, co najwyżej zgarnie wygraną w klasie a to mu się udaje . Tak więc ośka rulezzz |
Gadzio Klubowicz Rally-Kraków Nissan Micra A5 / k ... Krzeszowice | 2003-12-08 19:58:37
nawet w pucharze PZMotu maluchy w A0 dają sobie jako tako radę przykład Cieszyńska Barbórka może nie na pudle ale na bardzo dobrej 5 pozycji wylądował Krzysiek Krajnik |
Konrad_P Klubowicz Rally-Kraków ni ma rajdówki :-( Kraków | 2003-12-08 21:08:15 Nie mylić KJSu ze Szczurową. Krajnik i Kopacz to ponadprzeciętni kierowcy, są po prostu rewelacyjni stąd dobre wyniki w maluchach a pozatym tyle ile oni jeźdżą maluchami to inna sprawa.... |
bartek-bujak Klubowicz Rally-Kraków civ kraków | 2003-12-08 21:09:13 tak czy tak na kjs organizowane przez ak powinno sie startowac taczkami w koncu zawracaja w miejscu!!!
a tak powaznie to hyba czas powoli sam zadecyduje,jak juz niezadecydowal czym sie bedzie startowalo w kjs z sukcesami no bo w rajdach to juz hyba wszytko jasne jaki naped jest najlepszy. |
Putin Kraków | 2003-12-09 00:19:04 najlepszy jest 4x4
ale jaki lepszy tyl czy przod? co to jest ośka? na czym lepiej sie uczyc? na zastawce czy maluchu? |
schwepes Klubowicz Rally-Kraków zezłomowałem Kraków | 2003-12-09 09:37:40 jak chcesz się uczyć z myślą o jakiejkolwiej przyszłości 'rajdowej' lub przesiadce na do nowej fury to 'ośka' czyli napęd na przód... jak chcesz się w ogóle uczyć to jak najtańsza fura, żeby dużo zostało na paliwo i naprawy (bo wiadomo jak to z nauką czasem bywa )
jak planujesz w przyszłości kupić sobie dres i bmw to napęd na tył |
bartek-bujak Klubowicz Rally-Kraków civ kraków | 2003-12-09 12:59:11 . ale do zabawy hyba ciekawqszy jest naped na tyl mimo ze jazda jest wolniejsza i trudniejsza to o niebo bardziej efektowna
ps ale jak bys kcial zostac dresem to przod tez jest dobry kupisz sobie rozlatujaca calibre bedzie ok a wogule lada rulez |
Putin Kraków | 2003-12-09 15:49:41 dres to podstawa. musze miec szklane drzwi aby bylo go widac. kupie bete z ośką? za 300 kupie jakąś bete? taką z dużym silnikem!! warcżacym i dużym wydechem sparco i ciemnymi szybami. nakleje se takie ładne paski na lampy zeby fajnie wygladalo. i ofcors badluk no i fele. zapodam jakies 260 na 25 cali wejda jak klepne mloteczkeczkiem? |
bartek-bujak Klubowicz Rally-Kraków civ kraków | 2003-12-09 17:18:20 hehehe dajmy dresom spokuj bo sie obraza przestana w dresach chodzic i niebedzie z kogo polewac |
GeOff | 2003-12-09 18:43:10 Śmiejcie się śmiejcie, ale oni naprawdę istnieją, a ich głupota jest porażająca . Mnie podpadli właściciele VW Vento np , więc reguły nie ma . Czołem |