BĄDZ WIDOCZNY OD TYŁU

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Osobiście tylne światła w samarce niesą orginalnie mocne
więc ja postanowiłem rozkręcić klosze zabezpieczyć styki i jazda niklem w spraju wcześniej oczywiście benzynka ekstrakcyjna
, pomalowałem wszystko co czarne .Teraz jestem widoczny
znajomy pytał czy jakieś wkłady kupowałem ,poruwnywał swoje i moje pytałem czy jażdzi na świeczkach albo choinkowych bo ma cienkie swiatła .a mnie teraz każdy widzi .macie jakieśinne pomysły?
  
 
W 2107 stopy (światła stop) sa bardzo dobrze widoczne. Zawsze można chlapnąć na szybę 3 światełko stop i po kłopocie - napewno cie zauważą!
  
 
rozbebeszalem lampy na okolicznosc remobntu wiosna....
ja odbysniki mialem eleganckie, ino brudne. zarowki tez.
ale klosze to juz byl syf z malaria..... przez zmontowaniem prysnalem wnetze kloszy i odlbysnikow takim sprayem kiw czy jak mu tam - ze kurz niby nie osiada. I faktycznie, od tamtej pory czysciutko
  
 
miałem gościa co zaproponował mi farbe białą fluorescencyjną
wyobrażacie sobie jaki w nocy efekt ? ale niestety samarka juz była u blachaża wtedy byłbym widoczny świateł bym niepotrzebował
  
 
To w tylnych lampach są jakies odbłysniki?????
Kurna,jesli tak,to jutro musze zajrzec i tez poczyszcze
  
 
Cytat:
2003-12-11 23:41:03, panoni pisze:
miałem gościa co zaproponował mi farbe białą fluorescencyjną
wyobrażacie sobie jaki w nocy efekt ? ale niestety samarka juz była u blachaża wtedy byłbym widoczny świateł bym niepotrzebował


nie wiem, czy taki do konca dobry. Ale gdyby zarowka je doswiatlala...
ja z kolei mysle o zastoswaniu mocniejszych zarowek do stopu, migaczy i wstecznego.... dwa pierwsze dla bezpiecznosci (zima swiatla bywaja brudne lub oswietlone ostrym sloncem) a wsteki - dla wygody wlasnej... kurde, jakby byly szklane jak w warszawach - to bym h4 zapodal. elegancki by sie po nocy manewrowalo.

a na przod.... poprzesane na wzmacnianch philipsach... choc zastanawialem sie nac strobem montowanympodobnie jak pozycyjne. Tyle, ze z osobnym wylacznikiem.....i miganiem na przemian, jak w furach BORowikow...
i sprzc to z alarmem gadajacym.... i niechy kto ruszyl
  
 
Cytat:
2003-12-11 23:25:15, panoni pisze:
Osobiście tylne światła w samarce niesą orginalnie mocne
więc ja postanowiłem rozkręcić klosze zabezpieczyć styki i jazda niklem w spraju wcześniej oczywiście benzynka ekstrakcyjna
, pomalowałem wszystko co czarne .


Sorki Ja chyba nie byłem na tej lekcji . Co to jest nikiel w spraju ?
  
 
hehe, ja nie bawiłem sięw spraje, tylko założyłem pozycje 10 watowe... i też jestem widoczny...
a stopy? jak widać... też jestem wi...o...y

  
 
można kupić w sklepie spraj -nikiel tylko nie dekoracyjny bo takie tez są w sprzedaży niejest to może dosłownie nikiel ale takie jest oznaczenie na opakowaniu ,niejestem aż takim zwolennikiem wszystkiego co Niemieckie lale miałem przywiziony i taki użyłem
efekt jest widoczny .Tak przy okazji może ktoś widział białe klosze do tyłu samarki chętnie kupie
  
 
najtańszym i najprostrzym sposobem na poprawienje jakości tylnych świateł jest wyłożenie wkładu lampy aluminiową folią spożywczą. Tanio, szybko i skutecznie.
  
 
A jak wyczyścić przednie lampy w 2107???? i polepszyć ich skuteczność????
  
 
raz to lepciejsze zarowki.a dwa - umys szyne i odblysnik
ale
to trzebaby zdjac szklo. Ale jak to zrobic, zebvy potem zmontowac i zachowac szczelnosc to ja juz nie wiem. Jesli ktos wie, niech sie ujawni, bo mam cec to pomaranczowe cos tam ywalic i zrobic kierunki na helli (biala, zolta tylko jak miga) - a jak wiece, bez zoltego migacza lampa od razlu LADnieje
  
 
witam

z przednimi reflektorami
to wydaje mi sie
ze mozna tylko silowo
wyrzezac klej/uszczelke
laczaca obudowe i szklo reflektora

a ja mam pytanie
bo jestem kiepski z elektryki
a w przeciwenstwie do adasco
to kolorystycznie pasuja mi
pomaranczowe swiatla

JAK WYKONAC POLACZENIE
ABY PRZEDNIE KIERUNKOWSKAZY
PALILY SIE NON STOP
(TAKIE AMERYKANSKIE
SWIATLA DO JAZDY DZIENNEJ)
A PO WLACZENIU KIERUNKOWSKAZU
TO SWIATLO ZACZYNALOBY PULSOWAC
A DRUGIE PALILO SIE DALEJ SWIATLEM CIAGLYM
????????????????????????????????????????

a jescze taki bayer juz prostrzy
przerobienie plytki swiatel do tylu 2107
aby obie zarowki od siwatel czerwonych
mogly byc 2 zarmikowe
tzn mamy swiatla pozycjne , przeciwmgnielne
no i swiatla stop na calej dlugosci tampy tylniej

pozdrawiam max
  
 
Co do tyłu to masz na myśli, aby góra świateł cały czas paliła sie na czerwono jak włączysz pozycją, a jak naciśniesz stop to wszystko zajarzy sie jaśniej??? Tak jak w maluszku??? Jakos to do mnie nie przemawia.

A co do przodu - jak masz ruskie reflektory to zdjecie szkla jest banalne, a nawet je mozna wymienic - spytajcie sheriffa, a jak masz czeskie to powstaje czeski film. Ja sie do nich juz raz dobierałem, ale za cholere nie wiem jak je rozebrac. Boje sie, ze potem ich za dobrze nie uszczelnie. Mi caly czas paruja obydwa reflektory. Przed przegladem, zawsze je sciagam i susze suszarka, zeby sie diagnosta nie przyczepił.
  
 
swiatla amerykanske sa proste: zarowka dwuzarnikowa, zasilanie do jednej polowy doprowadzasz od pozycyjnych...
albo we ogole dajesz druga zarowke od pozycyjnych, niezaleznie od migacza. Aczkolwiek za to pozegnasz sie z dowodem.
to samo za przerobke tylu.
a tam to musialbys odizolowac zarowki od plytki, popatrzec, jak sa zasilane i polaaczyc wszystko "pajakiem" z ducikow w izolacji... ale tu lepiej byloby powiercic mulikraftem otworki w plytce i ponawlekac druciki od drugiej strony - bo moze sie do oprawy nie zamocowac a platanina kabelkow po stronie zarowek.

a jesli ktos wiedzie w Ci tylek, to tracisz dowod i jestes SPRAWCA!!! bo masz NIESPRAWNE oswietlenie. I nie ma bata. wiem, ze to nonsens, ale tak dolkadnie robia...
  
 
Sorrki za OT i bez urazy, ale za kazdym razem jak czytam post maxfreitaga mam wrazenie, ze czytam poezje
  
 
jesli o mnie chodzi a raczej o moja ladna to oprocz swiatel standardowych posiadam z tylu trzeci stop i 4 odblaski. w nocy przy pewnym koncie naswietlenia zajebiscie swieci .
staram sie by lampy byle ciagle czyste, zwlascza przy pogodzie jaka mamy teraz.
pozdrawiam.
  
 
Cytat:
JAK WYKONAC POLACZENIE
ABY PRZEDNIE KIERUNKOWSKAZY
PALILY SIE NON STOP
(TAKIE AMERYKANSKIE
SWIATLA DO JAZDY DZIENNEJ)
A PO WLACZENIU KIERUNKOWSKAZU
TO SWIATLO ZACZYNALOBY PULSOWAC
A DRUGIE PALILO SIE DALEJ SWIATLEM CIAGLYM
????????????????????????????????????????



troszkę prostrza wersja niż Adaśca: podpinasz do żarówki jednożarnikowej z kierunku plus z kierunku i plus z pozycji. Wtedy , gdy zapalsz pozycje kierunek świeci wraz z nią, a po włączeniu kierunkowskazu zaczyna "mrygać", z tym że przemiennie z resztą kierunków.
W czasie gdy pozycja jest wyłączona mryga normalnie.

Soop, bo to jest poezja
  
 
jesli chodzi o przednie klosze to fakt ściąga się je w miare łatwo
samo czyszczenie odblasków niejest takie proste nawet delikatna szmatka wyciera ( srebrny) odblask zwłaszcza na dole klosza
ja zabezpieczyłem to papierem ,dobre miejsca _boki a że przegląd
się zbliżał też go sprajem szkła założyłem na silikon .Dobrze odtłuścić benzynką i nałożyć ścisnąć czymś by powietrze zlikwidować .trzeba tak nałożyć silikon by w sirodek nie wypływał
i będzie ok ! .A jeśli chodzi o światła amerykańkie ,są fajne ale panowie szanujmy dowody rejestracyjne
  
 
dalej wale poetycko

tak na poczatku myslalem
ale 2 zarnikowa do kierunku
z przodu odpada
bo 1 wlokno bedzie sie
zawsze palilo
i moze nie byc efektu migania

natomiast sprawdze
propzycje gorala
bo i tak jej nie rozumie

i co za takie amerykany
zabiora mi dowod
???????????????????