Poślizg

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Grzesiek napisałeś mi że to może mieć wpływ geometria, tylko tyłu czy bardziej przodu. Tył mam rozbierzny a w BMW E-30 jest chyba odwrotnie ma być zbierzny. Co Wy na to czy to może mieć wpływ że jeżdzę tylko 50 km/h po ubitym śniegu. Czy fakt że mam jedną felgę 2 cm węższą bo mi skradli może mieć na to wpływ.
Dzięki za dotychczasowe rady, proszę o jeszcze.
Dzięki, cześć miłośnikom i posiadaczom BMW. I nie ma nic piękniejszego jak BMW.
  
 
Jak masz zwaloną geometrie to auto sie bedzie zle prowadzić , gdzie sprawdzałes geometrie że nie wiesz jak powinno być? Nie powiedzili ci?Nie sprawdzali w zadnym katalogu? A co do kół to jezeli z tyłu masz jedną felge i opone węższą od drugiej to autko ma prawo wariować, szczególnie na sliskiej nawierzchni.
Moim zdaniem pojedz na dobra geometrie tzn taką gdzie będa mieli dane do Twojego autka i sprawdzą Ci wszysko jak jest naprawde i jak powinno być wg katalogu. A potem zapodaj takie same oponki i zobacz co wtedy sie bedzie działo. Cudów nie ma... .


[ wiadomość edytowana przez: El dnia 2004-01-06 15:54:09 ]
  
 
jezeli masz rozbiezny tyl to niemasz sie co dziwic ze auto swiruje.zbieznosc mozna co najwyzej ustawic na "0" zawsze daje sie ok 1mm zbieznosci ale najlepiej ustawic jak fabryka kazala.
i radze zrob to szybko bo bo ci sie tyl rozjedzie.
  
 
Moim zdaniem po 1wsze zmień opony tak aby wszystkie były jednakowego rozmiaru, najlepiej z tego co pamiętam to max 185 R14 do E-30 zimówki. Potem sprawdź zbieżność a potem możesz jechać 100
  
 
Wczoraj zasypało śniegiem całe Katowice, no i ja oczywiście jak zwykle nie dorobiłem się zimówek i mam letnie opony 225.60.15 z tyłu a przód 205/65/15, więc 50km/h to było dla mnie marzenie