Słaba kompresja- help

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W nowym roku życzę wszystkim klubowiczom bezawaryjnej jazdy i dziękuję Bastkowi z Krakowa za info .Szpilka zrobiona ,ale po uruchomieniu wynikł jeszcze większy problem ,palą tylko cylindry 1,3,4,z tego ten 1 licho.Drugi ciągle zalewa ,iskra jest,ale ma słabą kompresję.Chyba pierścienie ,albo zawory,ale nie jestem pewny.Jeśli ktoś miał podobny problem ,to pomóżcie.I dajcie znać ile może kosztować ''kapa'' motorka w samarci 1,1.
Z góry dzięki za wszystkie wiadomości.

[ wiadomość edytowana przez: Góral dnia 2004-01-11 10:01:24 ]
[ powód edycji: tytuł wątku zmieniłem ]
  
 
NIESTETY NIEMOGĘ CI POWIEDZIEĆ ILE KOSZTUJE KAPITALKA JA ROBIŁEM TO NA WIOENE KOSZT GŁOWICY 240ZŁ A PIERŚCIENIE I PANEWKI ZIMERYNGI I.T.D. NIEPAMIETAM DOKŁADNIE ALE TEŻ COŚ OK 200ZŁ ROBOTY NIEMOGĘCI POWIEDIEĆ BO SZWAGIER MI TO ROBIŁ PRZYPUSZCZAM ŻE JAK ZMIEŚCISZ SIE W 1000 ZL TO MAŹ ZALEŻY JAKI FACHMAN CI TO ZROBI I JAK LICZY . MOŻE WARTO KUPIĆ TROSZKĘ WIĘKRZY SILNIK NP.1,3 W BYTOMIU NA SZROCIE DAJĄ JAKĄŚ GWRANCJE A MOŻESZ KUPIĆ JAK DOBRZE PUJDZIE ZA JAKIEŚ 450-500 ZŁ
  
 
zapraszam do sklepu. Moj tata napewno Ci dobrze poradzi i powie co nalezy wymienic.
  
 
witam Panowie, ja się podepne...
czy można jakieś namiary lub orientacyjnie jak dojechać na ten szrot w Bytomiu??
no i czy kolega Polen pisa o sklepie na podanej stronie?czy tesh może zapomniał dodać adresu?
a Chorzowianinowi (a raczej jego Ładnej)szybkiego powrotu do zdrowia...a tak () pisząc to przydałaby się jakaś konkretniejsza informacja w tytule żeby zamieszania na forum niewprowadzać...

pozdrawiam
  
 
ello

ja ostatnio w swojej samarce robiłem kapitalkę, bo spalił mi się tłok i nie miała ochoty na jeżdżenie. przy czym silnik wyciągałem i rozbierałem razem z kumplem w garażu, więc trochę kosztów mnie ominęło. ale pewnych rzeczy nie byłem wykonać we własnym zakresie i kosztowało mnie to tyle:

szlif wału korbowego + nowe panewki - 120zł
szlif gładzi cylindrowych + nowe tłoki, pierścienie i sworznie - 500zł
planowanie głowicy i frezowanie gniazd zaworów + szlif przylgni zaworów (bez docierania) - 140zł
komplet uszczelek do silnika - 20zł

zaznaczam że wszystko było porozbierane do śrubki i do mechaniora wiozłem to w częściach, gdyby mechanior miał to sam rozbierać policzyłby z pewnością o wiele więcej.
Wydaje mi się że minimalny koszt kapitalki silnika u mechaniora wyniesie ok. 1500zł, poniżej tej ceny napewno nie bedzie to fachowo wykonane. zresztą bez względu na cenę najlepiej cały czas kontrolować mechanika i sprawdzać co wkłada do silnika, bo lubią sobie włożyć jakieś starocie żeby zaoszczędzić.

Ale mam nadzieję że obejdzie się bez kapitalki. pozdro
  
 
Alu niepotrafie ci powiedzieć jak dojechać od Rudy ale jadąc z Zabrza najprościej jest wjechać na dwu pasmówkę w kierunku Bytomia oczywiście minąć Plejade i dojechać do skrzyżowania przed wiaduktem w bytomi to jet koniec dwu pasmówki i na tym krzyżowaniu w lewo i jakieś 300m po prawej stronie jest szrot jedz powoli a napewno zobaczysz to jest najprostrza trasa Tylko z tymi gościami trzeba sie targować i zapytać o jakąś gwarancje lub niech odpalą jeśli nie wyjeli go z auta .Mam nadzieje że kapitale uda ci sie ominąć a jeśli już to staraj sie patrzeć gościowi na ręce bo szlif np.bloku niemusi być wykonywany jeśli niema żadnych rys ani rantów podobnie z panewkami jeśli są białe to nieruszaj jak masz jakieś pytania to odezwij sie na gg pozdro
  
 
Witam
do chorzowianina:
jeśli masz słąbą kompresję, to mozesz wykonać tzw próbę olejową, najpierw zmierzy c ciśnienie w cylindrze "na sucho", a potem w drugiej próbie wlać prze otwór świecy trochę oleju, np 20-30 ml, jesśli ciśnienie wzrośnie to raczej do wymiany pierścienie, jesli nie to zawory.
Inaczej to czeka Ciebie raczej rozbiorka silnika.