Hmm nowy ? ;)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam Was wszystkich

Jestem tu pierwszy raz na waszym forum no i musze przyznać, że bardzo mi się spodobało Chciałbym do Was przystąpic o ile jest taka możliwość, mam własne autko AR 33 moze ktos z Was widzial w miare czesto jezdze po Tychach i nie co hałasuje ) taka czerwona alfa Z zawodu jestem opertorem maszyn CNC pracuje z zakładzie mechanicznym więc jak by potrzeba było jakieś części czy coś wytoczyć lub itp to nie było by problema

Pozdrawiam
Aki
  
 
Dodaj do profilu jakies fotki swojego auta wtedy latwiej Cie skojarzymy
  
 
zobacz w moim profilu fotki nie co stare i nie wyrazne a wiecej fotek nie mam bo mialem formatka
  
 
zobacz w moim profilu juz sa fotki nie co stare i nie wyrazne a wiecej fotek nie mam bo mialem formatka
  
 
Cytat:
Z zawodu jestem opertorem maszyn CNC pracuje z zakładzie mechanicznym więc jak by potrzeba było jakieś części czy coś wytoczyć lub itp to nie było by problema

Pozdrawiam
Aki



Witam
obys nie żałował ze to powiedziałeś bo moje pomysły nie mają końca .
Jakie sa możlwości tej maszyny, czyli co może zrobić a czego nie da rady?
  
 
hmmm gdzies to auto kojarze, i wlascieciela chyba tez.. hmmm

Pozdrawiam
  
 
ja dzisiaj słyszałem to auto(potem dopiero ujrzałem) koło SEX SHOPU na Jana Pawła około godziny 14stej
  
 
dobrze może zaczne pokolei ))

Arti:
Hmm czy ja wiem ? pewnie dużo potrafi... kopa ma, ostatnio je testuje fajnie slisko jest wiec mozna cos wyprobowac i powiem ze calkiem niezle, ale najlepiej sie przekonac na jakims KJsie czy rajdzie

Ziober:
hmm mi sie cos tez kojarzysz po niku, ale nie jestem pewne do konca

Pasiu:
hehe ano przejedzalem kolo sex shopa )) a zaparkwalem tam kolo citibanku tylko robilem sobie maly obiazdzik tylko nie myslcie ze po sex shopach jezdze

Pozdrowionka
  
 
no to Aki może się wybierzesz na Rally Sprint do Będzina w sobote???my startujemy.Kto jeszcze jedzie???