Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
PG Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2004-01-19 18:34:07 twoj aparat nie jest przerabiany.
bo do mojego DOHC koles na zlomie sprzedal mi wlasnie aparat z starej łady , tylko nie wiem z ktorej do 1300 i 1500 maja dluzsze oski. bo 1300 i 1500 sa po ok 70zl jak juz wymieniles pol aparatu to jeszcze kopulke kup nowa i bedziesz dlugo jezdzil. a moze ty wiesz z jakiej łady to jest aparat [ wiadomość edytowana przez: PG dnia 2004-01-19 18:55:05 ] |
Krzysztof-Fleszer SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2107 Krakow | 2004-01-19 21:04:06 No to jak?
Masz nadzieje? czy jest lepiej??? JA to nei wiem czy bym szukal tego w aparacie... A z czego zasilasz ten zilnik?(gaz, gaznik, dwa gazniki-ktore?) |
PG Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2004-01-20 09:34:25 pytanie:
cze na osce sa slady skracania tzn np spawania??? raczej mi sie to niewydaje gdyz ciezko byloby to wycentrowac. silniki ładowskie pochodzo z prostej lini od fiata. np kolo zebate napedzajace aparat jest nie do dostania w sklepach fiata a na ładzie kosztuje 8.50 zl (tez sprawdz czy nie przeskakuje) twoj aparat prawdopodobnie nie jest przerabiany ja mam taki z łady i jest bardzo dobry. teraz mi powiedz co moze byc zlego w aparacie w ktorym 90% czesci jest nowych???? zmien jeszcze kopulke kondensator kable i swiece i nasz nowy uklad zaplonowy. a moze cewka daje w dupe jak sie zagrzeje. nowy aparat do 132 kosztuje majatek. jest jeszcze wyjscie zeby kupic za 70zl z łady 1500 (z najdluzsza oska) i sprubowac dospawac tulejke alu do podstawki wtedy za ok 80zl nasz nowiutki aparat . a jak widze to masz 2 gazniki ,to moze sa zle zestrojone.
|
sheriffnt Loża Szyderców Łada 21072/Fiat Temp ... Gdynia | 2004-01-20 11:18:54 Witam
Rogacek, miałem ostatnio niezła zabawe z aparatem zapłonowym, walczyłem jak lew kilka dni, powiedz jakie masz objawy tego ze aparat nie działa, co się dzieje?, moze bedę Ci w stanie coś pomóc PS a może chodzi o to ze nie mozesz odpalić silnika? |
PG Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2004-01-20 11:56:50 a moze oska przeskakuje w napedzie i trzeba trybek zmienic.
wtedy na wolnych chodzi,a jak dodasz gazu to pod sila bezwladnosci przeskakuje i wtedy masz inny kat zaplonu. mysle ze cewka daje w dupe jak sie zagrzeje. albo kondensator. sprawdz czy kopulka kopie jak ja dotkniesz. a jeszcze kabelek do cewki?? moglbys dac zdjecie jak skrucili oske. bo mam zamiar kupic nowy aparat i trzeba by go przerobic. [ wiadomość edytowana przez: PG dnia 2004-01-20 11:58:36 ] |
sheriffnt Loża Szyderców Łada 21072/Fiat Temp ... Gdynia | 2004-01-20 12:16:47 Witam
skoro pali, to jeden problem z głowy, nie jest obrócony o 180 st może być taka sytuacja ze aparat jest troche obrócony, jakby wałek wszedł o jeden lub dwa zabki obrócony, wtedy w przybliżeniu palec rozdzielacza wskazuje styk w kopułce, ale po wejściu silnika na obroty, regulator odśrodkowy pod palcem i regulator podciśnieniowy przyspieszają zapłon i wtedy w momencie zapłonu jest zbyt duża odległośc końcówki palca od styku w koplułce i siskra wytraca cała niemal w kopułece a nie w cylindrze, musisz zdjąc kopułke, ustawic silnik na znakach np. +5 lub +10 zaplon, i wtedy obejrzec jak palec patrzy na styki w kopułce, regulacja nie polega w tym przypadku na oboceniu aparatu, ale wyciągnieciu go lekko w górę, i wtedy przestawieniu samego wałka tak by odpowiadał położeniu zgodnie z kopułką i następował początek rozwarcia przerywacza. mój aparat przysporzył mi tyle problemów , bo padło łożysko na płytce z przerywaczem, całe tańczyło i zanikała iskra, a potem po naprawie go włąśnie popełniłem kilka błedów przy wstawieniu go inna przyczyna to może być zbyt wielkie luzy wałaka w aparcie, albo luz pmoedzy wałkiem a ruchomą częscią z krzywkami , sprawdz też pod palcem zapłonu, czy nie pospadały sprezynki na regulatorze odśrodkowym . w Łądach stosowane są 3 rodzaje apartów, najstarszy z regulatorem oktanowym zamiast podcisnieniowego, o tym wiem niewiele, dwa pozostałe różnia się długoscią wałka, do silnkiów 1200 i 1300 jest krótsza oś wałka, a do 1500/1600 jest dłuzsza ośka o 7 mm, czyli połowe skoku, bo o tyle jest wyższy blok silnika Powodzenia |
rogacek ŁADZIARZ VW Ogórek/vw garbus/ ... wrocek | 2004-01-20 17:52:18 jutro zrobię foty mojego aparatu zapłonowego. |
Krzysztof-Fleszer SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2107 Krakow | 2004-01-20 18:56:13 Jasiu- kolko mozna wymienic od gory(hmm glowy nie oddam ale robilem to najdalej 2 miechy temu)
Trzeba sie DOBRZE za to zabrac, aby nie "wymksnelo" sie koleczko Rogacek - wymien cewke - byc moze ze masz od elektornicznego zaplonu - kiedys tak zalozylismy do poloneza cewke z samary, od elektornika - nie chcialo t ochodzic, i dopiero nam mechanik-elektryk powiedzial ze nie bedzie tak chodzic. Wymien kondensator- wymien platynki - to moze do kupy z 5,5 zlotego wyjdzie!(bez cewki) Przypacz sie dobrze czy nie masz przedmuchanej uszczelki pod glowica -czy gdzies nie gwizda. Sprawdz czy dysze w gaznikach masz dobrze dobrane - moze po prostu sie topi! Taki silnik na 2 podwojnych gaznikach na zimno chodzi jak chce-jak jest rozregulowany. Ja tez mam problem z przerywaniem - zaplonu. Przedewszystkim ustaw zaplon dobrze -wstepnie. Upewnij sie jakie masz walki rozrzadu - jesli sportowe, to zaplon musisz ustawic ZUPELNIE inaczej-zaraz odszukam gdzies dane! Poza tym - aparat zaplonowy od lady- ma w sobie cos takiego jak pompka przyspieszacza!!! MNIE NAJCZESCIEJ PRZERYWAL ZAPLON WLANSIE DLA TEGO ZE NIE Z WSZYSTKICH GAZNIKOW MIALEM WYJSCIE NA PODCISNIENIE. Jesli nie masz wyjscia z nich, to wez- podlacz wezyk do aparatu zaplonowego, zassij powietrze(ustami) i zatkaj! Zobacz co sie bedzie dzialo! Sprawdz swiece!! i odstep na elektorodach zrob wiekszy! POWODZENIA! |