ZALEWANIE NA SSANIU W 2107(CHYBA)POMOCY!!! - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Janisz te 6000 to była wyjątkowa sytuacja, zresztą motor już nie ciagnał wiecej, powyzej 5400 gdzie masz największą moc seryjnego motoru nie mam co katowac, ja w kombiaku miałem własnie seryjny 1500, przyzwoicie zrobiony, jak dasz na krótko to go nie zabijesz jeszce, ale nawet nie warto, te motorki najładniej graja kiedy chcesz wykorzystać go na maxa pomiedzy 3400 czyli moment max a 5400 czyli moc max, ja tam się nie ścigam ale teoretycznie to jest tak 1dynka , ciagniesz do ok 5400, potem redukcja, obroty masz ok 3400, ciagniesz do 5400, potem znowu redukcja itd..., jak zrobisz to sprawnie na dobrym motorze, to przyspieszenie do setki masz lepsze niż ksiązkowe 17 sek.
sprawdziłam na wszystkich swoich ładach
ale o zuzycie paliwa przy takiej jeździe to już raczej spytaj Kornata
  
 
na 1 biegu wysisnalem najwiecej 55 km/h, na 2 biegu prawie 90, na 3 nie wiem, na 4 (bo tylko tyle jest) 150 (z Kustem na obwodowej )
silnik 1300 seria, swiece trojki, planowana glowica.
  
 
No wiadome że sie nie katuje na codzień do czerwonych , ale raz na pół roku można.A więc u mnie jest tak
Na 1 przy 60 było coś 7500
Na 2 przy 100 cos juz pod 8000
Na 3 przy 150 równo 8000
Na 4 przy 170 było już cos pod 7000 dokładnie nie pamietam.

Ale w żadnym wypadku zegar nie staną.
Powód szkoda silnika bo aż serce sie kraja.

Aha i jeszcze luz (kiedyś sprawdziłem bo mi zaczeła przerywać-odrazu sie odetkało )zakryło obrotomierz i było na oko 9000 tys.
Jak na przebieg 80 tys uważam że dobrze (olej 10W40-półsyntetyk)
  
 
Ja caly czas moge zamknac obrotomierz na luzie.
  
 
Ja tez mialem problem z zalewaniem pierwszej swiecy na ssaniu. Okazalo sie, ze trzba wymienic membrane ssania w gazniku (mam nadzieje, ze tak to sie nazywa) bo byla dziurawa jak sito i od tej pory juz 2 tydzien jest ok. A co do predkosci to tak tez w granicach 160 km/h.
  
 
O to spoko.DziękiJka sie ociepli postaram się usunać usterke.NIby ot nie szkodzi ale denerwuje i spalanie.
  
 
Cytat:
ale o zuzycie paliwa przy takiej jeździe to już raczej spytaj Kornata

lepiej nie pytać, bo wskazówka od paliwa podczas rajdu spada w oczach, spalanie w takich sytuacjach oscyluje w okolicy 20-tu litrów!!! dodam tylko że muszę jeździć na Pb 98!!! no ale cóż czego się nie robi aby zaspokoić swoje żądze!!!
  
 
Dziś próbowałem ile pojdzie na dwojce, ale dupa bo niedało sie 5000obr/min przekroczyc. Normalnie jakbym miał ogranicznik. Wymienie ten cały zapłon na elektroniczny i wtedy sprawdze.
  
 
U to coś nie tak.Ja bym proponował jeszcze troche pływak do góry podgiąć bo może jednak nie starcza dla niej , a przy spokojnej jeździe i tak ci sie spalanie nie zwiększy po takiej operacji.
  
 
Jeżdże na LPG
Wymienie filtr do gazu to moze coś sie polepszy.
  
 
Ja tez nie długo wezme se gaz na raty bo do chu.. Wacława ile mozna płacić za ta benzyne.