Gaz do 520????????????????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jaki gaz załozyc? wtrysk kosztuje ok 6000zł. a tansze są po ok 3000? i wtedy ponoc jest utrata mocy? duza???? prosze o odpowiedz i wszelkie informacje na ten temat
  
 
Znajomy założył sobie gaz do 6cio cylindrówki za 7000zł i też mówi iż jest ciut słabszy, no i wiem iż był szczery, chociaż to też zależy od nastawów.
Mam innego znajomego, który ma warszatat z auto gazem w Katowicach i bardzo dobrze zakłada, myślę iż do Twojego auta nie przekroczy 4000zł wielopunktowy wtrysk gazu. Polecam, bo to dobry warsztat. Jak chcesz to podam Ci bliższe dane.
  
 
To podaj mi adres. przeslij na adres sebo1818@wp.pl

to za 4000 jest wtrysk gazu?????? to ponoc nie ma utraty mocy??? podaj tez tel tego goscia
  
 
Za 4000zł to masz wielopunktowy wtrysk gazu, dlaczego mój kumpel zapłacił 7000 to zbytnio nie wiem, wydaje mi się iż to kwestia sprzętu jaki mu zamontowano.

Ja mam instalacje sterowaną komuterem za 2500zł i nie czuje zbytnio utraty mocy, no może na benzynie jest troszkę żwawszy, ale ogólnie jest ok. Jak chcesz poszaleć to przełanczasz na benzyne, no bo zastanów się jak często wykorzystujesz pełną moc!?!?!
  
 
Za 4000zł to masz wielopunktowy wtrysk gazu, dlaczego mój kumpel zapłacił 7000 to zbytnio nie wiem, wydaje mi się iż to kwestia sprzętu jaki mu zamontowano.

Ja mam instalacje sterowaną komuterem za 2500zł i nie czuje zbytnio utraty mocy, no może na benzynie jest troszkę żwawszy, ale ogólnie jest ok. Jak chcesz poszaleć to przełanczasz na benzyne, no bo zastanów się jak często wykorzystujesz pełną moc!?!?!
  
 
za 4000tys jest sekwencyjny wtrysk gazu?? czy jak to jest??? mysle ze w niedługim czasie sie z toba skontaktuje bo musze załozyc gaz. ale czemu ten twój kumpel ma tak tanio 4000??? w krakowie wtrysk kosztuje 6000tys. to jest pełen wtrysk?? nie pół wtrysk?
  
 
Wielopunktowy wtrysk gazu do 6 cylindrowego silnika ok 4000zł, a sekwencyjny jest droższy - czym sie różni to nie wiem, ale wydaje mi się iż nei ma po co przepłacać. Jak co to nr gg 801150 i się dogadamy. Ten warsztat jest po sąsiecku i istnieje już długo, więc nie ma problemu iż się ulotni - mogę w każdej chwili Cie tam zaprowadzić.
  
 
To mam do ciebie prośbe: dowiedz sie od tego kolesia czym to sie rózni bo jak cos to lepiej by było dołozyc troche a miec lepiej. dowiedz sie czym sie roznie wtrysk sekwencyjny?
  
 
Większość nowoczesnych samochodów z silnikami benzynowymi oraz fabryczną instalacją gazową zasilana jest układem wtryskowym DGI (Digital Gas Injection). Jednym z elementów instalacji gazowej takiego auta jest komputer podobny do tego, który odpowiada za zasilanie silnika benzyną. Systemy wielopunktowego wtrysku gazu są sterowane cyfrowo. Nowością jest układ IV generacji SGI (Sequential Gas Injection), czyli sekwencyjny wtrysk gazu.
W obu wypadkach dostarczenie gazu do kolektora ssącego odbywa się w analogiczny sposób jak w przypadku benzyny. W kolektorze ssącym znajdują się wtryskiwacze gazu, oddzielne dla każdego cylindra. Różnica pomiędzy układami DGI a SGI polega na tym, że w układzie sekwencyjnym każdy wtryskiwacz sterowany jest osobno. Ilość dostarczanego paliwa regulowana jest poprzez czas otwarcia wtryskiwaczy. Oba te układy ograniczają emisję zanieczyszczeń w spalinach i umożliwiają osiągnięcie wartości zgodnych z normami Euro 3 i Euro 4.
Montaż instalacji polega na wywierceniu otworów w kolektorze ssącym (po jednym na każdy cylinder), nagwintowaniu ich, w miejsca te wkręca się wtryskiwacze. Takie układy najlepiej nadają się do montażu fabrycznego (gdy użyty zostaje fabrycznie przystosowany kolektor), ale instalowane są także do samochodów używanych. Zawsze jednak kosztują sporo - rzadko mniej niż 3 tysiące złotych. Zaleta: praktycznie nie sposób stwierdzić po pracy silnika, czym w danym momencie jest on zasilany. SGI (podobnie jak DGI) nie wymaga też żadnych regulacji przez cały okres eksploatacji pojazdu. Ponieważ mieszanka paliwowa nie krąży po całym kolektorze, wyeliminowano również niebezpieczeństwo wybuchów mogących uszkodzić kolektor.

  
 
Większość nowoczesnych samochodów z silnikami benzynowymi oraz fabryczną instalacją gazową zasilana jest układem wtryskowym DGI (Digital Gas Injection). Jednym z elementów instalacji gazowej takiego auta jest komputer podobny do tego, który odpowiada za zasilanie silnika benzyną. Systemy wielopunktowego wtrysku gazu są sterowane cyfrowo. Nowością jest układ IV generacji SGI (Sequential Gas Injection), czyli sekwencyjny wtrysk gazu.
W obu wypadkach dostarczenie gazu do kolektora ssącego odbywa się w analogiczny sposób jak w przypadku benzyny. W kolektorze ssącym znajdują się wtryskiwacze gazu, oddzielne dla każdego cylindra. Różnica pomiędzy układami DGI a SGI polega na tym, że w układzie sekwencyjnym każdy wtryskiwacz sterowany jest osobno. Ilość dostarczanego paliwa regulowana jest poprzez czas otwarcia wtryskiwaczy. Oba te układy ograniczają emisję zanieczyszczeń w spalinach i umożliwiają osiągnięcie wartości zgodnych z normami Euro 3 i Euro 4.
Montaż instalacji polega na wywierceniu otworów w kolektorze ssącym (po jednym na każdy cylinder), nagwintowaniu ich, w miejsca te wkręca się wtryskiwacze. Takie układy najlepiej nadają się do montażu fabrycznego (gdy użyty zostaje fabrycznie przystosowany kolektor), ale instalowane są także do samochodów używanych. Zawsze jednak kosztują sporo - rzadko mniej niż 3 tysiące złotych. Zaleta: praktycznie nie sposób stwierdzić po pracy silnika, czym w danym momencie jest on zasilany. SGI (podobnie jak DGI) nie wymaga też żadnych regulacji przez cały okres eksploatacji pojazdu. Ponieważ mieszanka paliwowa nie krąży po całym kolektorze, wyeliminowano również niebezpieczeństwo wybuchów mogących uszkodzić kolektor.

  
 
Hmm no to już wiesz czym się różni
  
 
mmro, więc jaki gaz załozyc do mojej 520???? doradz mi?