ALLEGRO i inne -ładne ciekawostki do kupienia - Strona 342

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
taka aluzja, .............Szokolad
  
 
To już lepiej byś napisał 2102, bo jej jest do tego bliżej.
  
 
masakra jakie to brzydkie.....
  
 
Cytat:
Broda240z pisze: masakra jakie to brzydkie.....


  
 
Widziałem taką na żywo. Całkiem fajna była wbrew pozorom.
  
 
a ja znalazlem cos takiego hihi

http://otomoto.pl/oferta/lada-niva-zadbana-godna-uwagi-lub-lada-2101-zamiana-na-forda-tourneo-connect-max-ID6yvIDF.html#8d5e1047d8
  
 
Nasz forumowicz, w porządku chłopak.
  
 
Cytat:
Nasz forumowicz, w porządku chłopak.



tak tak wiem
  
 
2110 Łomża



Wczoraj korzystając z wizyty Czarka w naszym mieście podjechałem wraz z nim i z Mateuszem
obejrzeć ww. Ładę. Muszę przyznać, że szybko i chyba definitywnie wyleczyłem się z ewentualnej opcji zakupu takiego modelu Łady. Auto jest po prostu brzydkie ! Nie wiem kto "przepchnął" ten projekt do produkcji ale miał wyjątkowo małe poczucie dobrego smaku.

A może... w tej brzydocie tkwi właśnie urok i oryginalność tej Łady ? Sam nie wiem. Ja zmuszałem się, żeby obejrzeć ją z każdej strony. I autentycznie robiło mi się słabo.

Tak czy siak luźno myślę o pozbyciu się Hondy i jakiejś Ładzie na co dzień. Brana jest pod głównie uwagę Baltika, od biedy Forma.
  
 
No to tak. Może i brzydkie, ale mocne. Może i trzeba szukać w nim sensu takiego dizajnu, ale spokojnie zmieścisz w nim swoje ciało. Nie będziesz mieć kolan pod brodą. Po przejechaniu 500k km nic w tym aucie nie piszczy i nie skrzypi. Części również są śmiesznie tanie, bo to nadal Samara. Bagażnik tak samo duży, że również i ty też tam się zmieścisz. Jeżeli mam polecać którąś łade, nie patrząc na dizajn, to koniecznie 110, potem priore, następnie Kalina, za nią Samara i na samym końcu nasze klasyki.
  
 
są setki aut mocnych i wygodnych, te jest po prostu masakrycznie, beznadziejnie brzydkie
  
 
zresztą przypuszczam że jego projektant ma teraz mały drewniany domek gdzieś na Syberii
  
 
Broda, podaj setki innych mocnych i wygodnych aut z palety Łady. Jestem bardzo ciekaw. Nie zachwalam 110, w żadnym wypadku. Jako ciekawostkę podam ci też taki przykład, że ja bym nie kupił takiego Datsuna jak twój, bo mi za chuja się nie podoba. Ale ty jesteś pod jego wrażeniem. Tak samo jest ze 110. Podsumowując:110 bardzo brzydka, też mi się nie podoba, ale jest dobra. Przy odrobinie chęci,oznacza zmienić wygląd, na bardziej efektowny.
  
 
Nie mówię o autach z palety Łady. Dla mnie Łada to tylko klasyka i Niva, reszta mi się nie podoba, zaś ta 110 to juz jest wyjątkowo ohydna
Datsun nie musi się podobać, ważne jak "jeździ"

A czy ja dobrze kojarzę że z tej 110 wchodzą hamulce do klasyki przy zastosowaniu dystansów? Jesli tak to jednak jest w niej coś co bym chciał
  
 
Dobrze kojarzysz. Potrzebujesz hamulce właśnie z takiej. Ale koniecznie od 16V. Tylko ona ma wentylowane.

A wracając do tematu bryły auta, to to projekt lat 80. Powstał chyba w 83. Do produkcji miał wejść w latach 90-91, co w sumie na tam te czasy było chyba nowatorskie. Ale produkcja ruszyła około roku 97. Różnica 14 lat od projektu, do produkcji zrobiła swoje i auto wygląda śmiesznie. Priora, to następca 110 i ona zdecydowanie bardziej jest cywilizowana. Dodam, że Porsche również pomogło w projekcie, ale w to chyba mało kto uwierzy.
  
 
Oki, zgodzę się że gdyby wyszła w roku 90 to była by bardziej na czasie. Niestety ale w roku 2000 to już nie wyglądała dobrze.
Z drugiej strony my wtedy klepaliśmy poloneza więc nie wiem co gorsze...
  
 
Wie ktoś ile kosztowała taka 110 w okolicach 2000 r w polskim salonie z podstawowym silnikiem i wyposażeniem?
  
 
Byłem w w salonie w tamtych latach, ale za cholerę nie pamiętam cen. Pamiętam jednak, że różnica między 8V a 16V była spora.
  
 
Cytat:
2016-10-03 10:50:17, matesz123 pisze:
Wie ktoś ile kosztowała taka 110 w okolicach 2000 r w polskim salonie z podstawowym silnikiem i wyposażeniem?



Dane z 2004, myślę, że pi razy oko to samo mogło być w 2000:

https://web.archive.org/web/20040614234810/http://www.ladadowmax.com.pl/
  
 
Popraw link