Pozdr LOB

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jestem posiadaczem cudownego pojazdu (czytać Omega) 2,0i+lpg i mam pytanko ile tu wchodzi olejku? kiepa umnie z odpalaniem jak zimny brzytwa jak rozgrzany chechłanie murowane czy to na benzynce czy na lpg aż żal ściska. w czym może być przyczyna? szukam dobrych świec może macie coś godnego polecenia
POZDRAWIAM
  
 
z wymianą filtra 4,5 litra. co do świec polecam NGK, co do konkretnego modelu podaj pełne oznaczenie silnika
  
 
Siemka
Co zrobić jak w takim wypasie jest kiepskie ogrzewanie, wydaje mi się że powinno być ciepłota a tu mi wyświetlacz w radiu zamarzł zanim coś ciepłego poleciało z nawiewów . Poradzcie coś bo jak dalej tak pujdzie to moje życie sexualne dużo straci a taka z tyłu piękna kanapa jest.
--------
Detox
  
 
Sprawdz ile masz plynu w chlodnicy. Mialem za malo i tez nie grzal. Szybki az od srodka zamarzaly...

POzdr
  
 
po pierwsze nie wszystkie omesie miały nawiew ciepłego powietrza z środkowego nawiewu. jak ustawisz obie dźwignie regulacji na środek to z bocznych nawiewów napewno powinno byc ciepłe powietrze. jeśli wtedy ze środkowego leci zimne to nic na to nie poradzisz.
jeśli jednak leci coś ciepłego to sprawdź poziom płyny, czy samochód prawidłowo się nagrzewa, gdy wszystko gra to po jakiś 4 km jazdy powinieneś mieś ok. 80 st temparatury. jak jest inaczej to z pewnością termostat do wymiany ok 40 zł. poza tym można dokonac płykania układu. wylej stary płyn (jeśli będziesz go wymieniał na nowy to nie trzeba wylewać) przez wąż na dole chłodnicy do jakiegoś naczynia będzie tego ok 6 litrów. zalej wodą i środkiem do czyszczenia chłodnic. niech silnik pracuje jakieś 10-15 minut następnie wylać płyn i płykać układ wodą pod ciśnieniem np. węża ogrodniczego - tylko na litość boską nie lodowatą wodą. pamietaj o włączeniu ogrzewania. przy ozkazji wymień termostat (musi być z nową uszczelką) i w otwór po termostacie też płukaj wodą. następnie montaż i zalanie starym lub nowym płynem. nagrzanie silnika tak aby termostat się otworzył. silnik może dławić do tego momentu bo nie ma prawidłowych parametrów z czujników temparatury. jak płyn wypełni cały układ to będzie ok. nie zakręcaj korka zbiornika lub chłodnicy do momentu nagrzania się silnika - uwoni to powietrze z ukłądu, jadnak pilnuj aby nie nastąpiło wyrzucenie płynu.
poza tym układ sterowania ciepłotą powietrza też może szwankować. zawór na nagrzewnicy jest sterowany elektrycznie a nie linką i to czasami daje w du....