NIVA z 1981r. WARTO bardzo proszę o opinie doswiadczonych!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Niva z 1981r. czy warto kupić ten samochód. Jest do kupinia ładna za ok 6000. Proszę o opinie czy w tym roku 1981 robili dobre Nivy czy różnią sie od tych których jest najwięcej na rynku???

Bardzo proszę jestem początkującym Nivo maniakiem .

Nie mam zbyt dużo kasy dlatego myślę o 1981r.
  
 
Witam

Czy warto kupić ciężko tak jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie....
Jeśli samochód jest zadbany i nie był katowany w terenie to można się nim interesować...
Jeśli nie jesteś pewien, co do stanu czasem warto wybrać się do warsztatu, aby sprawdzili blacharkę i mechanikę....konstrukcja podobna do normalnych ład 2107 i trochę do Poldków i FSO 125 więc każdy warsztat powinien Ci powiedzieć czy warto...
Co do rocznika to generalnie dużo różnic nie ma między starą, Nivą a nową, ( po 93 ) więc w przypadku tego samochodu raczej trzeba patrzeć na wygląd i sprawność podzespołów niż na lata

Jeśli przejrzysz wątki na forum kilka razy padło już podobne pytanie i koledzy na nie odpowiadali, więc warto poczytać

Generalnie ... części tanie, sporo samemu można zrobić a przyjemność z jady niezła o ile nie planujesz zbyt ekstremalnej jazdy w terenie bo wtedy samochód (zresztą chyba nie tylko niva) niszczy się wielokrotnie szybciej