Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
vengador LADA2107 Warszawa | 2004-02-07 19:31:41 Weź rozbierz to, i złuz na nowo bedzie dzialać. A jak ci sie nie chce bawić to to olej. Łada to niezniszczalny sprzęt i sama sie dostosuje do warunków! Ty a może nie założyłeś pierścieni???/ No wiesz może zapomniales albo ci sie automat od kompresji psuje
|
rogacek ŁADZIARZ VW Ogórek/vw garbus/ ... wrocek | 2004-02-07 19:35:27 silnik to DOHC twin camprodukcji włoskiej a nie radzieckiej |
vengador LADA2107 Warszawa | 2004-02-07 19:36:47 aha to nie wiem do swojego żadko zaglądam jak jeździ to nie ruszam żeby nie popsuć |
jendrek19 Łada Samara Krzeszowice | 2004-02-07 19:57:45 Nieważne jaki silnik zasada pracy jest taka sama. |
Bartek-Lodz SYMPATYCZNY GOŚĆ 2xLancia Kappa 3.0 V ... Łódź | 2004-02-07 21:52:32 Sprawdzałeś szczelność głowicy? Sprawdź luzy zaworowe - ssący 0.40-0.50 wydech 0.50-0.60. Sprawdź spręzyny na zaworach i uszczelniacze. Sprawdż jak mocno kopci się lub idzie powietrze z odmy jeżeli dosyć mocno to jest nieszczelność na cylindrze (może być pierścień) - czy sprawdzałeś owalizacje cylindra???. Jakie masz przerwy na zamkach pierścieni. Sparwdź czy czasami nie masz pękniętej głowicy - na zimnym będzie ok ale na ciepłym może być różnie - ja w swoim przerabiałem róóóóóóóżżżżżżżnnneeeee przypadki a ten ostatni mnie dobił. |
jendrek19 Łada Samara Krzeszowice | 2004-02-07 23:17:00 Stawiam na małe luzy zaworów w tym trzecim garze.Daj znać jak wyregulujesz w poniedziałek.Sam jestem ciekawowodzenia!
|
Bartek-Lodz SYMPATYCZNY GOŚĆ 2xLancia Kappa 3.0 V ... Łódź | 2004-02-08 08:13:44 No niewiem, żeby ciśnienie przez zawór aż tak spadło to mi się nie wydaje (tym bardziej że są sprawdzone że są nie pęknięte) ja stawiam na albo gniazdo zaworowe (może być nieszczelne) albo pękniętą głowice (sam osobiście znam taki przypadek z głowicą w Fiacie Marea) |
sheriffnt Loża Szyderców Łada 21072/Fiat Temp ... Gdynia | 2004-02-08 08:31:18 Witam
charakterystyczne jest to ze dzieje sie tak po zagrzaniu silnika, proba olejowa raczej wyklucza tlok-pierscienie, moze podwiesza sie ktorys z zaworow?. za ciasno spasowany z prowadnicą albo przytarty?, czy wykrzywiony?.., sprawdź najpierw to, może głowica jest cała |
Krzysztof-Fleszer SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2107 Krakow | 2004-02-08 12:31:51 Cisnienie w cylindrach sprawdza sie na nagrzanym silniku, i przy wcisnietym na MAX pedale gazu, i zluzowanym ssaniu(bez ssania)
Ja bym tam obstawial zle wyregulowany luz ana zaworach, badz tez zle dotarty zawor- nie dotary, nie szczelny A moze po prostu miarka cie przeklamuje??? Albo jej nie zerujesz zawsze? |
rogacek ŁADZIARZ VW Ogórek/vw garbus/ ... wrocek | 2004-02-11 20:25:52 bingo. okazało się że po wyregulowaniu zaworów jest OK. |