Obnizona glowica w caro plus

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy mozna obnizyc glowice w caro plusie przy instalacji gazowej.
jesli tak to o ile ??
  
 
Maksymalnie bezpiecznie o 0.60mm, tylko jeżeli padnie Ci uszczelka pod głowicą to możesz mieć wtedy problem.
  
 
albo cieńszą uszczelke pod głowice - wiem że są różne grubości tylko czy do PN na 100% to nei wiem.... ale chyba są, do jakiegoś samochodu są uszczelki do głowice o różnej grubości... musze się dowiedzieć czy do PN są rożne grubści... ale wiem że są - tylko do jakiego samochodu
  
 
do DOHC fiata 1,2mm 1,4mm 1,8mm wg.emf.krakow.pl
i czy przypadkiem nie do diesla w poldku?
  
 
Do zwykłego poldka to nie słyszałem o takich uszczelkach. Rózne grubości uszczelek stosuje sie w silnikach diesla przy głowicach naprawianych (planowanych) w ten sposób grubsza uszczelka równoważy ilość materiału zdjętego z głowicy przy planowaniu.
  
 
Można delikatnie podprężyć silnik przez splanowanie głowicy o około 0,5 mm. Więcej oczywiście się da - praktycznie do momentu kiedy narzędzie zacznie skrawać gniazda zaworów ssących ale wtedy będą problemy na benzynce 95, szczególnie niepewnej jakości (brak oktanów), objawiające sie skłonnością do spalania stukowego. Gaz ma jak wiadomo około 102 oktan więc nie powinno się nic złego dziać.
Nie spotkałem się z uszczelkami o innej niż standartowa grubość tj około 1,4mm w stanie nie ściśniętym. Po dokręceniu wymaganym momentem powinno być 1,2 mm. Najlepsze uszczelki produkowało Goetze, obecnie trudno je dostać. Pozostają polskie z Morpaku.