530i Gaz?????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam i pozdrawiam , jestem początkującym na forum ,a nie początkującym co do mechaniki.Ale jak każdego dręczy mnie pytanko jak silniki BMW znoszą gaz,szwagier ma MB 260E i silnik pracuje jak pralka frania(obroty jak mu pasuje) a na etylinie pełna kulturka.W mojej bejcy mam 139.000 przebiegu jest to mało ale właśnie nie chcę zniszczyć tego motoru .. Co myślicie o gazie do BMW 530i 1990r. 6R 188KM.Dzięki za odpowiedź.
  
 
Szwagier ma do bani instalacje lub całkowicie rozregulowaną. Ja mam 735 z 1987r i założony gaz z komputerem za 2500zł i chodzi jak ta lala, bez żadnych większych problemów, za wyjątkiem tej przeklętej regulacji nad którą się kiedyś męczyłem. Strzelił kilka (nie kilkanaście!)razy w ciągu 14 miesięcy jak go mam.
Jednak osobiście jak bym miął teraz zakładać instalacje to bym wolał wielopunktowy wtrysk gazu, koszt ok 3900zł/4000zł - mogę polecić warsztat.
Ogólnie morał z tego taki abyś spokojnie założył, bo ok 1.4zł to nie 3.30zł ! Ale pamiętaj - świece, przewody i filtr muszą być idealne!!!
  
 
no powiem Ci, ze miałem w takim silniku tylko w 7ce gaz pierwszej generacji( z reczna regulacja na przewodzie) i marnie to chodziło. strzelało od czasu do czasu i były problemy z odpalaniem, trzeba było "pokręcić" chwile chociaz odpalał na benzie. i przy przełaczaniu szarpał strasznie. załóz sobie jakąs lepsza instale przynajmniej drugiej generacji. ja mam teraz wtrysk sekwencyjny w V 8ce i to mnie sie podoba. zwraca sie po ok. 20 tysiącach a różnicy się praktycznie nie odczuwa.