Remont silnika w Suprze - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Na temat Supry to pogadaj TwinTurbo na forum streetracing pewnie bedzie mógł coś dodać do dyskusji.
  
 
O, problem, jaki przerabialem

1. Supra o takim przebiegu bez remontu silnka byłaby bardzo podejrzana (chyba, że z Niemiec, z książką serwisową od pierwszego właściciela)

Moją 1988, 240000 kupilem po remoncie (bez robienia tlokow). Na remont były papiery na 6000 zł.
Panowie, którzy robili remont (sprawiają dobre wrażenie) powiedzieli, że te 10 lat temu, kiedy te samochody były jeszcze nowe opiekowali się kilkoma. I muszą przyznać, że te auta były wyraźnie mało debiloodporne. Rekord mieli robiąc remont silnika po 40 tys. - wlasciciel zdjął blokadę prędkości maksymalnej i bił rekordy.

2. Generalnie rzecz biorąc historia samochodów sportowych wygląda tak: pierwszy właściciel ma kasę i raczej jest odpowiedzialnym Niemcem (serwis, doby olej, mało szaleństw); drugi: jest niemieckim gówniarzem (serwis, dobry olej, szaleństwa do pierwszego wypadku lub uszkodzenia silnika) później samochód trafia do Polski (brak serwisu, zły olej, szaleństwa etc.)
Wiesz, że w Suprze (7MGTE) olej zmienia się co 5000? A poprzedni właściciel wiedział?
Wiesz, że po jeździe z prędkością przekraczającą 100km/h przed wyłączeniem silnika należy przynajmniej przez dwie minuty chłodzić turbinę? A poprzedni właściciel wiedział?

3. Dobrze zrobiany remont daje Ci spokój na od 40 do 100 tys km. (w zależności od tego na ile jesteś odpowiedzialny)
Musisz tylko się dowiedzieć jak ten remont został zrobiony. Co zostało wymienione etc. I czy jest gwarancja.

4, Sposobem na blown head gasket jest wskaźnik po lewej stronie deski. Pokazuje on temperaturę płynu chłodzącego. Jeżeli wskazówka przekracza połowę należy zrezygnować z wyścigu, zmniejszyć obroty i zaczekać aż wskazówka wróci na swoje miejsce, Nie należy również przekraczać pewnych obrotów zanim wskazówka połowy skali nie osiągnie.
Zresztą model po 90 ma trzy dodatkowe wentylatory elektryczne, które poprawiają jakość chłodzenia.

Przy kupowaniu Supry nie należy się sugerować ceną. Jężeli jest tania - i tak trzeba będzie pieniądze dołożyć. Jeżeli ktoś zrobił to wcześniej (i zrobił to dobrze) ? płacąc więcej można zaoszczędzić.

Jeżeli to targa ? sprawdź, czy nie cieknie dach. Jeżeli cieknie - istnieje duże prawdopodobieństwo, że jest po dzwonie.

Nie mogę teraz znaleźć, ale na jakiejś brytyjskiej stronie była lista rzeczy do sprawdzenia w kupowanym samochodzie. Jak znajdę, to wrzucę link.
  
 
Cytat:
2004-02-19 16:44:16, Iceman pisze:
Na temat Supry to pogadaj TwinTurbo na forum streetracing pewnie bedzie mógł coś dodać do dyskusji.




Hehehee TT

Ja jednak proponowałbym z innymi osobami które znają temat z autopsji!!!!

Wally, LostBoy i FilipN, wszyscy mają Supry MkIV
  
 
Cytat:
2004-02-20 11:38:28, Marcinos pisze:
Cytat:
2004-02-19 16:44:16, Iceman pisze:
Na temat Supry to pogadaj TwinTurbo na forum streetracing pewnie bedzie mógł coś dodać do dyskusji.




Hehehee TT

Ja jednak proponowałbym z innymi osobami które znają temat z autopsji!!!!

Wally, LostBoy i FilipN, wszyscy mają Supry MkIV



Ciekway byłem kto sie wreszcie odezwie. Jeżeli chodzi o rozwalanie silnika Supry to wie co nie co na ten temat. Z tego co słyszłem to znowu stoi.
  
 
rozwalić silnik kazdy potrafi, do tego fachowcy nie potrzeba.
Proponuję udeżyć do LostBoya, kolega ma duze pojecie o Suprach, wystarczy wejść na jego stronę www.
  
 
Ale widzisz mała prowokacja odniosła sukces, kolega dostał namiary na fachowców

Nie ma to jak dobra prowokacja
  
 
Supra w Skierniewicach- fatalne doświadczenie.
Niktr nie lubi bć oszukiwany, na szczęście przypadek sprawił,że sprzedającemu nie udalo się wcisnąć kitu. Auto, pomijając już, że było na nim więcej szpachlu niż blachy, to jeszcze nie zgadza się rocznik.
Według dowodu rejestracyjnego 1991, awedług numerów 1988. Moja wycieczka po upragnione auto top całkowity niewypał.
Pzdr