RAV4 czy CR-V

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zastanawiam się jak wypadają obie te marki, modele. Może są jakieś testy porównawcze - albo lepiej (bo testy potrafią być sponsorowane) jak wygląda to z punktu widzenia użytkownika?
  
 
Cytat:
2004-02-20 10:33:56, krystek12 pisze:
Zastanawiam się jak wypadają obie te marki, modele. Może są jakieś testy porównawcze - albo lepiej (bo testy potrafią być sponsorowane) jak wygląda to z punktu widzenia użytkownika?



Hmmm patrzac na RAV-4 a CR-V wydaje mi sie ze RAV-4 jest duzo ciekawszym autkiem, a takze technologicznie lepiej wykonany... mowie to calkiem obiektywnie, poniewaz i tak oba auta sa jak dla mnie zbyt male... nie ma to jak LandCruiser
  
 
Test honda CRV model wcześniejeszy
RAV4 D4D
A tak od siebie to jakby ktoś postawił mi obok siebie tobym bez zastanowienia wybrał Rav-kę chociażby za samą stylistyke(wygląd) autka
  
 
pewnie że było by lepiej ale niestety moge myśleć jedynie o jednym z nich
  
 
Jeżeli myslisz o zakupie nowego to masz jeszcze szansę przejechać się nową RAV-4ką jutro- ostatni dzień z dni otwartych, poza tym czytałem że RAV-4 jest najlepiej sprzedającym się a zarazem chyba najmniej awaryjnym samochodem w tej klasie, Poza tym to jest klub Toyoty!!! więc od razu RAV-4 dostaje + na wejściu!
  
 
też skłaniam się ku rav4 - jednak optycznie cr-v wydaje mi się większe - ale to złudne
  
 
Cytat:
A tak od siebie to jakby ktoś postawił mi obok siebie tobym bez zastanowienia wybrał Rav-kę chociażby za samą stylistyke(wygląd) autka



Również obstawiał bym za Rav-ką, szczególnie tą po lekkim liftingu z 2004 r. Stylistyka, rozwiązania, pewne modernizacje, wskazują na to że Rav wyprzedza o parę pkt. Hondę.
  
 
The winer is ....RAV4
  
 
Powiem tak ... wybierz Hondę CR-V. Naprawdę!!!! Wybierz i ... jak najszybciej wybij ją sobie z głowy. Pozostanie wtedy jedyny właściwy wybór - Toyota RAV4.

Oto kilka rozsądnych lub nie powodów:
- To jest klub Toyoty, więc jak pisał Woytek RAV4 ma od razu plusa na wejściu
- Honda ma tylko silnik benzynowy, Toyka ma też dobrego diesla
- RAV4 jest najlepiej sprzedającym się SUVem na wielu rynkach

  
 
Ja skorzystałem z możliwości jakie oferują dealerzy Toyoty i miałem przyjemność prowadzić Ravkę z silnikiem 2.0 D-4D z powiększoną mocą silnika do jakiś 160 KM. Wrażenia........ehhhh to jest autko moich marzeń . Po wyjściu z Ravki brakowało mi słów aby to opisać. Gorąco polecam . Dodam że na wersję z tym silnikiem trzeba wydać ok. 120 000 . Pozostaje mi czekać na modele 4-5 letnie
  
 
Rav 4 ladniejsza 0 100% . no i oczywiscie to rodzinka Toyotek
  
 
Widzialam jak Honda na oponach Mud spisuje sie w terenie i bez wachania i z pelna odpowiedzialnoscia moge polecici to autko.... (oile lubiusz czasami zjechac z asfaltu . Troche gorzej sie z przeswitem pod samochodem ale dla dobrego kierowcy nic trudnego ...
  
 
sam kiedyś rozważałem te dwie opcje...
CR-V odpadła bo wygląd z zewnątrz jest strasznie bezpłciowy...
  
 
Jeździłem dość dużo CR-V i widziałem co można nia wyprawiać na drodze i w umiarkowanym terenie. Można nią dużo ale wszystko odbywa się na krawędzi wytrzymałości i dużo potem kosztuja naprawy.
Moje wrażenia z prowadzenia CR-V nie są zbyt pozytywne. Buja sie to jak pusta łódka na wodzie, podmuchy wiatru czuć i to wyrażnie, a jakikolwiek odchył od wartości fabrycznych w ustawieniu zbieżności kół powoduje koszmarne bicie na kierownicę i ściąganie samochodu z toru jazdy. Podsumowując, auto delikatne lecz gdy ktoś się nie liczy z kosztami póżniejszych napraw to potrafi przejechac na chama przez niezłe wertepy - czego sam byłem świadkiem.
Nie jeżdziłem niestety Rav-4 i nie wiem czy odczucia nie byłyby podobne. Ot coś mi nie pasuje w CR-V i już. No może to że pali jak smok a diesla niet.
  
 
Nigdy nie udalo mi sie do konca wniknac w szczegoly, ale wydaje mi sie, ze RAVka ma naped 4x4 z trzema dyferencjalami. CRV natomiast to cafe-terenowka z dwoma otwartymi dyframi i wiskoza dopinajaca tyl, czyli ekstremalnie naped na "prawie" 2 kola...
Moze wiecie dokladniej co siedzi w napedzie RAVki? Jakies szpery albo blokady?
  
 
TYLKO RAV
CR-V sie nie liczy stary klamot choc nieukrywam ze kiedys chorowałem na honde a i nie wiele brakowało i byłbym jej włascicielem...i własnie wtedy ja ujrzałem...
TOYOTA AVENSIS i wszytsko inne przestało sie liczyć
POZDRAWIAM
  
 
krystek12 jesli juz zdecydowales sie na RAVa to zamow go dokonca Lutego... od 1.03 bedzie o 3% drozszy... wiecej na ten temat napisalem w Poscie: "Toyota News"
  
 
ale z kolei będzie tańszy po 1 Maja i to o niebagatelne kilka tysięcy!!! o tym to nie mówisz?
  
 
Dla mnie CRV jest łądniejsza z zewnątrz (gdyby ją troche fabryka dopracowała wizualnie to by było coś), ale za to z RAVa bym przełozył zegary

Tak wiec moj werdykt CRV z zegarami od RAV

BTW - Honda to Honda! a jesli RAV to TYLKO 5D


  
 
Sorry, że się wtrącę, ale nie bardzo rozumiem po co kupować samochód pseudoterenowy jak RAV-4. Chcesz prawdziwą terenówkę to kup Land Cruiser. To jest prawdziwe auto do jazdy w terenie.
Nawiasem mówiąc nie wiem czy to jest jakiś marketing Toyoty (np. sponsorowanie wypraw), ale jak się ogląda filmy np. "National Geographic", czy jakieś inne o wyprawach egzotycznych to zawsze ekipa filmowa porusza się Toyotą przypominającą Land Cruiser.