Konsola od elektrycznych szyb w tylnych drzwiach.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie moze wiecie co zrobić z takim problemem jak wypadajace te plastiki w drzwiach tylnych z przyciskami od elektrycznych szyb ?

Nie wiem co amm zreobic probowalem je dociskac, doklajac, ale i tak przy silniejszym zamknieciu drzwi ( kolezanki mojej dziewczyny) konsole wypadaja i widsza na kablach....

czy ktos ma podobny problem?

A wlasnie czy zauwazyliscie ze jak naciskacie przyciski od szyb to widac to przy wlaczonych swioatlah? tzn, jak naciskam przycisk od szyb to moc swiatel sie na tych pare sekund zminiejsza, czy to jakies przebicie czy standard ?

Pozdrawiam
Lasombra
  
 
No to witamy w "Klubie Majsterkowiczów".
Co do pprzycisków to nie wiem, bo moje się trzymają (narazie).
Natomiast przygasanie świateł też zauważyłem w swoim aucie i moim zdaniem jest to normalne. W końcu jest to dość duże obciążenie dla układu elektrycznego.Ja mam nowy akumulator, większej pojemności niż oryginał (65 Ah) a mimo to światła tracą moc w tym momencie.
  
 
Przy nowym nominalnym akumulatorze nie zdarzają się takie przyćmienia świateł. Też mam ten objaw, ale mój akumulator ma już ponad 3 lata i jest to czas na jego wymianę, ja jeszcze poczekam. Akumelator o więszym Ah nie jest najlepszym wyjściem, bo nasz alternator może nie dać rady go podładować podczas jazdy, miałem tak w poldku
  
 
Nie neguję tego, ale jak na razie jest ok. (zmieniłem go w lipcu br) Poza tym mam zdecydowanie lepszy prąd rozruch - no i do tego tak mi doradzili "fachowcy"(ale nie chcę wywoływać znowu tematu akumulatora). A jeszcze światła - to jest tylko niwielki, ledwo zauważalny ubytek ich mocy i na dodatek trwa kilka sekund.
  
 
Tak juz jest, fabryki musza oszczedzac na kosztach to przewody daja ciensze niz byc powinny i spadki U sie pojawiaja.
Z drugiej strony im grubsze przewody tym ciezsze auto, stad pomysl stosowania aluminium i swiatlowodow oraz 2 napiec do odbiornikow duzej i malej mocy.
  
 
No ja mam ten sam problem co Lasombra. Badziewie wypada przy trzaskaniu i pod czas jazdy. Próbowałem przykręcić mocniej ten przewód w środku, żeby mniej sprężynowało, ale i tak wyskakuje. Prawdopodobnie jakiś zaczep się urwał. Tylo, że mnie ta tak odstaje, a żadko wypada całkowicie.

Ze światłami mam tak samo. Akumlator ma 4 latka - od nowości, lampka jest cały czas czarna - nie świeci się na żaden kolor , ale samochód zapala ładnie i na razie nie widzę potrzeby jego (akumlatora) zmiany.
Ale to ciekawe - szyby podnoszą się wolniej niż bym korbką kręcił a tyle prądu żre cholerstwo? U starszego w Lagunie to tylko bzzyk i już szybka jest na dole, nie mówiąc o przygasaniu świateł... no cóż.
  
 
cała elektryka absorbuje wodę, nasze siłowniki są zaśniedziałe, czasowa rada przeczyścić, ewentualnie wymienić na polskie zamiennki, podobno bardzo dobrej jakości
  
 
A może już ktoś zmieniał te siłowniki ?
Krzesztof, co do alternatora to chyba jednak da radę, bo ma moc 85A.
  
 
faktycznie HenBas jeśli różnica nie jest znacząca to spoko, ale nie należy przesadzać, pamiętaj o zapasie prądu który ma zasilać np. oświetlenie, dlatego jego wartość jest wyższa niż akumulatora. Ja nie będę kombinował, mi wystarcza oryginał.

Pozdr.
  
 
Kupując taki akumulator nie miałem innego wyboru ! To był lipiec, pierwszy dzień urlopu nad morzem i od razu taki dups.
Oblatałem cały Puck, 4 sklepy, 2 stacje benzynowe i kicha - albo do 45 Ah albo 65 Ah ( no i jeszcze klemy na opak) a trzeba było jechać dalej Więc kupiłem i na na razie jest ok.
  
 
Wierzę że ci się powiedzie, nie mówię że to błąd .


Pozdr.
  
 
odnośnie spadających plastików...... są źle założone
serio - te plastiki zakłada się w bardzo specyficzny sposób. Jeżeli założy się je normalnie - na wcisk to będą przy trzaskaniu odpadać. Należy dobrze ułożyć kabel , który powinien mieć troszke luzu i zakładać tak że - cześć bliżej przednich drzwi należy wsunąć a następnie docisnąć tył.....

...czy jakoś tak

na Cargo moge zademonstrować
  
 
hmmm chyba bede musial w[pasc bo to mnie juz irytuje...