Pomocy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tuż po uruchomieniu w zimie wyje mi wspomaganie. BMW E-30.
Kupię alufelgę O.Z. Typ 2501A 7Jx14H2ET25. Pilnie. Pomocy.
  
 
Wyje dlatego że pompa chodzi na sucho. Sprawdź czy nie masz wycieku, możesz mieć np przerwany, przetarty itp. przewód którym płynie płyn, lub co jest gorsze, przeciekającą maglownicę. Moja aktualnie stoi u mechanika i jest uszczelniana. W E-30 to normalne. Jak jest jeszcze w nienajgorszym stanie to wystarczy komplet uszczelek (niestety 230zł) i trochę roboty i bedzie jeszcze jeździć. W najgorszym razie wymiana całej przekładni kierowniczej (nie wiem dokładnie ale napewno ponad 700zł). Można też dolewac płynu (ok 20zł/litr) ale to zależy jak szybko ci ucieka a naprawy i tak nie unikniesz. Nie jeździj tylko z wyjącą pompą bo ją zatrzesz, jeśli ucieka powoli to spokojnie mozesz uzupełnić płyn i pojechać do kogoś co się na tym zna. Niedługo dam znać jak zadziałało u mnie uszczelnianie.
  
 
Cały czas mi nie wyje tylko może 5 sekund. A wycieków z maglownicy nie widać. Płynu w zbiornczku nie ubywa. Nie wiem też dlaczego jest strasznie lekka w kierownicy, wcale jej nie czuję. Wydaje mi się że powinna stawiać jakiś opór. Poradźcie.
  
 
Mi też wyła tylko kilka sekund, a wyciek naprawde nie musi byc duzy. Na 1 zbiorniczku przejezdzałem ponad tysiąc km. Poza tym jesli silnik ostygnie, płyn gęstnieje i może już nie wyciekać. Jesli wyje ci tylko po dluzszym postoju to napewno coś ubywa. Sprawdz dokladnie wszystkie węże i zaciski i kontroluj dokładnie stan płynu. Jesli to nie to, to nie wiem co. Możesz też wymienic płyn jeśli dawno tego nie robiłeś.