Jakosc orla! - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Apropo paliwa mam problema. Co sie dzieje ze autko przy wcisnietym sprzegle w czasie jazdy gasnie, na luzie jest spoczko. Czy to jakies syfy w pompie paliwa czy jaki typ. Silnik wielopunktowy wtrysk, 1.6 16v. Dzieki za info.
  
 
Gallus trudno powiedzec co to moze byc, trzeba by podlaczyc do komputera. Napisz z ktorego roku masz autko i czy masz juz standart OBD.
  
 
jesli na luzie jest ok i przy mniejszych predkosciach to.....wymien filtr powietrza
  
 
I tu jest wlasnie szkopul. Autko ma stand OBD, dzis bedzie jechac na diagnostyke. Filtr byl wymieniany jakies 3tys km temu, takze powinien byc ok. Teraz trzeba przy niskich predkosciach wysprzeglac na ostro zeby nie zgasl .


[ wiadomość edytowana przez: _Gallus_ dnia 2004-04-02 11:41:15 ]
  
 
A co powiecie o stacji ESSO??
  
 
jesli filterek jest ok(ale sprawdzic warto jego zamocowanie i czy w dolot do puszki sie jakies g.. nie dostalo) to prawdopodobnie padl lub pada stopniowo silniczek krokowy, co jak zauwazylem w escortach jest normalne. Ale sa zaklady wiec niech zarabiaja
  
 
Cytat:
2004-04-02 10:52:29, s_s pisze:
A co powiecie o stacji ESSO??


Tylko tam tankuje, i jestem zadowolony
  
 
Staram sie tankowac na wiekrzych stacjach. Unikam takich malych gdzies na wichurach bo tam to juz jest totalna ruletka. Raz zatankuje czlowiek "gnojowke" a innym razem paliwo leprze od 98 z jakiejs znanej sieci stacji.
  
 
A ja bym chciał Shella w stalowej ale czarno to widze
  
 
Ludzie to powidzcie czy opłaca się tankować to paliwo bezsiarkowe na Statoilu??? I czy to coś da, jakieś czyszczenie, czy coś innego. No i mam prośbe, żeby wypowiadały się osoby, które coś wiedzą na temat więcej, nie tylko z reklam (tyle to ja wiem) hehe oczywiście bez obrazy dla innych RESPECT !!!!!!!
  
 
ja niestety nie wiem nic o tym paliwku ale zaqwsze mozna sprubowac.
  
 
nie , jesli jezdzisz na tyle duzo ze rozgrzewasz uklad wydechowydo temperatury pracy, jesli zas twoja jazda to niedzielna wyprawa do centrum stalowa wola po koper i 2 pieczarki to nic nie stracisz nawet jak zaplacisz wiecej za to paliwo , a nie usunieta z ukladu wydechowego woda nie stworzy z siarka kwasu,na koniec, jesli normalnie jezdzisz to NIE MA SENSU przeplacac, bo to paliwo to nic innego jak chwyt reklamowy ...tak jak nowy wiekszy snikers od 5 lat taki sam
  
 
Dobra to jednak nie bede tego brac, a tak wogóle to nie jeżdże tak jak kierowcy niedzielni po koper do Centrum Przezemnie ten Matiz znacznie przekracza swoje średnie spalanie w mieście
A teraz cośz innej beczki: dlaczego u nas paliwo jest takie drogie kiedy w Jetcie koło Warszawy (dzisiaj byłem i tankowałem) ceny są takie: PB 95=3,56 l (jakoś tak do 3,5 a ON=3,00 l Czasami zdarzało się że bywało taniej, ale to już są ewidentne stacje które "CHRZSZCZĄ" swoje paliwko .