Tarcze hamulcowe - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Najlepsze tarcze to Mayster Sportline
  
 
niestety o niektorych rzeczach czlowiek dowiaduje sie po fakcie
  
 
Cytat:
2008-11-19 00:02:49, Pabelo pisze:
Najlepsze tarcze to Mayster Sportline



Dodam, że na tył firma ta wykonuje tarcze w wersji Mayster Sportline Special
  
 
proste pytanie:

Czy da sie ściągnąć tarcze hamulcową przednią bez odkręcania całego zacisku (dwie śruby 1. Wystarczy tylko odkręcić imbus 7 i odchylić zacisk hamulca do góry i tarcza wyjdzie ? oczywiście jeszcze śrbue ustalającą.
  
 
szczerze bardzo watpie, by bez zdejmowania zacisku udalo Ci sie zdjac tarcze, no chyba ze tarcze rozlupiesz na mniejsze czesci
  
 
nie chce wiedzieć czy wątpisz ze da sie to zrobić tylko chce wiedzieć czy sie da ściągnąć czy nie.

Chodzi o to że nie mam klucza 18 bo to jakiś dziwny wymiar troche, a z imbysem 7 tez bede miał problem, wiec chce wiedzieć który z tych kluczy musze załatwić.

[ wiadomość edytowana przez: raptor dnia 2009-06-23 16:17:36 ]
  
 
zalatw sobie oba
  
 
A wie ktoś, czy da się zdjąć tarczę hamulcową bez zdjęcia koła??
Gdzieś mi 17ka zginęła...
  
 
Hahaha dobre ale to chyba w dziale pośmiej się

Cytat:
2009-06-23 17:06:20, ilku pisze:
A wie ktoś, czy da się zdjąć tarczę hamulcową bez zdjęcia koła?? Gdzieś mi 17ka zginęła...

  
 
Cytat:
2009-06-23 17:06:20, ilku pisze:
A wie ktoś, czy da się zdjąć tarczę hamulcową bez zdjęcia koła?? Gdzieś mi 17ka zginęła...


Wydaje mi sie ze dało sie zdjac od drugiej strony...
  
 
nie wazne ze Ci sie wydaje, jak nie jestes pewny to nie pisz !
  
 
Ja słyszałem, że jeden ginekolog zrobił remont silnika przez rurę wydechową, to pewnie da się.
  
 
A mi się wydaje, że się da...
Jak dojdziesz do momentu, w którym wymontujesz klocki, to tarcze też zdemontujesz.


No chyba, że mi się tylko wydaje
  
 
fajnie że sie pośmialiście.

Jak by ktos faktycznie potrzebował tej informacji to powiem że niestety trzeba ściągać całe jarzmo zacisku (dwie śruby 1. Niewiele brakuje aby tarcza zeszła po zdjęciu tylko zacisku, ale jednak.
  
 
Najwazniejsze, ze teraz mamy potwierdzone info
  
 
właśnie wczoraj wymieniłem wszystkie tarcze i klocki
mam taki zestaw - tani bo wakacje idą :
przód:
tarcze Mikoda GT - się skusiłem + klocki Bosch
tył:
Ferrodo + klocki Valleo

jak coś będzie sie dziać z Mikodą to napiszę .
  
 
Takie:
na razie hamuje się o niebo lepiej niż na zużytych Brembo,
jak dostane fotki to zapodam.



pzdr.Marek
  
 
..Również mam założone ATM Mikoda, zrobiłem juz na nich około 8 tyś. km. - może ze 2 razy miałem dość mocne dochamowanie (nie pogieły się ) - w kazdym badz razie jestem bardzo zadowolony jak na heble za 238zł (Tarcze) + 120zł klocki (Ferrodo P).. Polecam do normalnego użytkowania



PS: Marek tylko nie przegrzej ich na samym poczatku (jak sie ładnie dotrą będziesz zadowolony)

[ wiadomość edytowana przez: AndrzejMT dnia 2009-07-03 10:10:49 ]
  
 
Hehehe.... Andrzej i to są te Twoje "bardzo ciekawe tarcze hamulcowe" ???
  
 
..Zdejmują sie bez odkręcania zacisków

..A no ciekawe, ATM robil swego czasu tarcze dla Brembo, które pozniej postawiło swoja linie produkcyjna.. ATM mialo lekko zjebana opinie przez serie wichrujacych sie tarcz, ale moim zdaniem na tyle co wypisywano na forach, ludzie kupowali np. komplet takich tarcz za ok. 230zł zakładali i do amatorskiego sportu, KJS, 1/4 itp.. Jak dla mnie te tarcze sa rewelacyjną (cenowo) alternatywa biorąc pod uwage skuteczność hamowania (vs seryjne itp) w porownaniu chociaż by do ATE Powerdisc, które sa sporo droższe..

[ wiadomość edytowana przez: AndrzejMT dnia 2009-07-03 14:20:13 ]