Kupno 750 e-32 ?????????????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich, Mam okazj kupić 750-tke z 90roku za 12.000zl, w pełnm wypasie. Z tego względu mam pytanie na co zwrócić uwage przy kupnie i czy to dobra cena za to auto . pozdrawiam z góry dzięki

[ wiadomość edytowana przez: adamus81 dnia 2004-04-14 23:39:15 ]
  
 
Cena dobra, chociaż 750 nie jest latwo sprzedać. Na co zwrócić uwagę, hmm na wszystko Radze wybrać się z wizytą u bardzo dobrego mechanika ! - baaardzo dobrego ! Jak jesteś z Katowic to mogę speca od BMW polecić.
  
 
Dzieki za odpowiedz ale niestety jestem z wielkopolski. Auto z zewnątrz wygląda cudownie, bezwypadek alu 17 od M5 ale nie wiem na co zwrócić uwage przy silniku
  
 
Hmm po pierwsze zerknij (najlepiej od spodu) czy przypadkiem nie cieknie z głowicy! czy skrzynia dobrze zmienia, hmm nie wiem co Ci jeszcze doradzić, spróbuj wyciągnąć świece i zobacz czy są suche, może być odrobinka oleju na nich, ale nie powinno! Aa i pamiętaj 5 litrowy motor musi chodzić idealnie, bez żadnych szarpnięć, po prostu idealnie! powinno być go tylko słychać a nie widać jak się rusza! V12 pracują praktycznie niewidocznie dla oka!
  
 
Dzięki, za odpowiedz. Silnik wkręca się na obroty ale przy 3tys zaczyna szarpać. żadnych wycieków nie widać
  
 
Hmm może świece są stare albo (bardziej prawdopodobne) poduszki pod silnikiem są wy..bane
  
 
Siwce są nówki, a co do poduszek to klient nie umiał się określić, może to wina cylindrów?
  
 
Z tego co ja pamiętam z własnego doświadczenie to jeżeli auto dobrze jeździ a słychać zgrzyt lub występuje nierówne pracowanie przy 2500-3000obr to są to poduszki, ale jeżeli autko kuleje i nie chce jechać to pewnie będą to wtryskiwacze! Jeżeli świece nie są w oleju to niepowinna to być wina złużytego silnika.
A na postoju chodzi dobrze, trzyma jakieś 1000 obr ?
  
 
Tak idelanie i cicho pracuje. Facet mówił coś o wale w silniku nie wiem o co mu chodzi.
  
 
Jak coś jest z wałem w silniku to zapomnij o tym aucie!!
  
 
Ok!!! Dzięki, odpuszcze go sobie, także z tego powodu bo przy dawaniu ostro gazu zaczyna kopcić na czarno
  
 
Ogólnie 50tka wszystko ma podwójne ( dwie kopułki, dwa palce, dwanaście świec, itd.) i jak będziesz chciał utrzymać ją w stanie idealnym, to będziesz musiał zabić niejedną świnkę-skarbonkę. Bo ja w 735 czasem nie wyrabiam, świnek coraz mniej. Na gazie nie pochodzi (chyba, że wtrysk), benzynki ze dwie dyszki wciągnie. Poza tym będziesz miał zajebistą taczkę. Kup ją, bo silnika tej mocy nie sposób zabić, a ta usterka to może być jakać pierdoła.
  
 
Też kiedyś słyszałem,że silnika 5.0 litrowego nie da się zajeździć, ale ten chyba nie pali na wszystkie cylindry i ten czarny dym mnie dobija
  
 
Byłem u mechanika wczoraj i właśnie naprawiali 750 i z ciekawości spytałem jak te silniki się sprawują, hmm usłyszałem tylko same najgorsze wyrazy/slowa - chociaż szczerze to wygląda On przepięknie i chodzi super. Ale wracając do Twojej sprawy to machnij ręką, jak jeszcze kopci to coś musi być nieźle nie tak. A jeżeli chodzi o zarżnięte 750 to widziałem już niejedną. Poszukaj jeszcze, tego jest sporo i można dużo utargować bo to 5litrów i nielatwo to sprzedać. Jeżeli finanse pozwalają to porozglądaj się za 740 V8 podobne osiągi a podobno bardzo wytrzymałe silniki, po za tym gaz wsadzisz za jakieś 7000zł i to pożądny a do 750 to za wtrysk ok 11-12 tyś. Pozdrawiam!
  
 
Dzięki za wszystkie rady
  
 
Wielkie dzięki