Ja mam IS-a, a jeżdziłem jeszce 320, jak też 325 no i 316. Mogę Ci powiedzieć jedno, że jak kupować E-30 to tylko 2.5 litra, lub IS-a. 316 to porażka, do 5 tyś. obr wkręca się jakby nie mogła, 320 rzeczywiście fajnie brzmi tak samo jak 325, ale 320 nie ma takiego odejścia, a pali tyle samo. Na temat IS-a powiem Ci, że ma buta (prawdopodobnie) takiego samego jak 320, ale zdecydowanie mniej pali, no i 320 jest wysokoobrotowa, więc trzeba ją bujać. Mój pali w mieście przy średnio sportowej jeździe 10 litrów, a kumplowi 320 łykała 12. 320 mają jeszcze z tyłu bębny, a is i 325 tarcze(identyczne w obydwu modelach, z tego co mi wiadomo). Silniki w IS-ach są nowocześniejsze, ale niektóre części do tego modelu można znaleźć tylko w serwisie, w przeciwieństwie do 325 który jest bardziej popularny. Osobiście jakbym miał znowu kupować e-30 to brał bym 325 i założyłbym porządny gaz (moja bejca nie jeździ na gazie). Pozdrawiam