E-30 318 czy 320?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Po 1 maja chce sprowadzic e-30 ale nie mam pojecia jaki silnik wybrac.Z jednej strony 320 ma super brzmienie ale slyszalem ze potrafi niezle pociagnac ze zbiornika,a a roznice w osiagach sa niewielkie, ja jestem tylko studentem o ograniczonym budzecie Pomozcie prosze i powiedzcie jakie jest wasze zdanie na ten temat.PS:Chce zalozyc gaz wiec ciekaw jestem jak sie sprawuja te silniki na gazie,ile pala i jak jest z ich trwaloscia.Z gory dzieki za pomoc.PS2:Moze zna ktos jakiegos godnego zaufania czlowieka ktory moze mi cos fajnego sciagnac?
  
 
naprawde nikt niec nie chce mi pomoc?Podzielcie sie tym co wiecie bo jestem zupelnie zielony jesli chodzi o bmw a wiem ze napewno jest wsrod was niejedna osoba ktora jezdzila tymi samochodami.
  
 
Jeśli chodzi o E-30 to najlepiej z silnkiem 1.8 is, ma zbliżone osiągi do 320 a jest trwalszy. Jęsli chodzi o spalanie na gazie to powinieneś się zamknąc w 14 litrach. Przy kupnie zwróć uwage na absolutnie wszystko bo to jednak dość wiekowe auta i patrz od kogo kupjesz, żeby nie była zeszmacona jak większość "Kwadratów" w Polsce. Aha jak możesz i nie robisz zbyt dużo kilometrów to nie zakłądaj gazu, szkoda silnika. Te auta nie palą 25 l
  
 
naprawde dzieki za informacje bo kazda opinia sie dla mnie liczy a najlepiej sie zapytac kogos kto ma na ten temat pojecie ale nie sprzedaje mi swojej bryki bo wiadomo ze wtedy bedzie gadal ze jego silnik jest najleprzy na swiecie i az dziw ze go do tej pory nie produkuja
  
 
Moze jeszcze ktos ma jakies ciekawe uwagi na ten temat?Bo widze ze sporo osob pyta o rozne wersje e-30,a informacji praktycznych jest jak na lekarstwo