MotoNews.plWitaj w MotoNews.pl | zaloguj się  
Motoryzacja bliżej Ciebie 
Samochody, motoryzacja, opinie

Abarth  Alfa Romeo  Aston Martin  Audi  Bentley  BMW  Bugatti  Cadillac  Chevrolet  Chrysler  Citroen  Dacia  Dodge  Ferrari  Fiat  Ford
Honda  Hyundai  Infiniti  Jaguar  Jeep  Kia  Lamborghini  Lancia  Land Rover  Lexus  Lotus  Maserati  Mazda  McLaren  Mercedes-Benz  Mini
Mitsubishi  Nissan  Opel  Pagani  Peugeot  Porsche  Renault  Seat  Skoda  Smart  SsangYong  Subaru  Suzuki  Toyota  Volkswagen  Volvo
forum klubowedołącz do klubulista klubowiczównasze samochodyclub assistance
 
 Zacznij nowy temat  Dodaj odpowiedź w tym wątku

Krzywe tarcze hamulcowe - Strona 2

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, retki, zsmarti
 Forum » Ford Escort FanKlub » Krzywe tarcze hamulcowe
 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
Szukaj na forum: 
 
  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wyświetlony od najstarszych postów <<
«1 2
 Autor
 Krzywe tarcze hamulcowe 
wiesiu666
Sympatyk FEFK

Aktywny na forum 3780 dni
Escort Cabrio RS2000
Wrocław



 2004-04-19 22:47:39^

Cytat:
2004-04-19 22:20:03, WilK pisze:
Raczej po przeczyszczeniu powierzchni tłoczków i wymianie uszczelniaczy.



Tak to wiem,ze przez to mi nie odpuszczaja do konca hamulce.
A nadzieje mam ze przy wymianie tarcz zniknie mi to bicie kierownicy.



-----------------
Escort RS Cabrio 1991 LPG
Escort VAN 1.8TD 1997 klima :P
Fiesta 1.25 LPG MK6
Windstar 3.0

2014-07-27 04:50
   
linki sponsorowane
 2014-07-29 02:07:46^




2014-07-29 02:07 
WilK
Honorowy Członek Klubu

Black Magic
Prowansja



 2004-04-19 22:50:13^

Bicie kierownicyprzy hamowaniu może sie brać za sprawą zużytych amortyzatorów. Ale to zupełnie inna bajka.

2012-05-02 11:34
   
wiesiu666
Sympatyk FEFK

Aktywny na forum 3780 dni
Escort Cabrio RS2000
Wrocław



 2004-04-20 22:50:00^

Juz po wymianie tarcz, nameczylem sie niezle przy tym,bo jedna masakrycznie sie zapiekla,ale juz jest ok, tylko narazie slabiutko hamuje, ale wyglada na to,ze jest lepiej, narazie przy hamowaniu nie bije. Za dwa, trzy dni zdam dokladniejsza relacje.

-----------------
Escort RS Cabrio 1991 LPG
Escort VAN 1.8TD 1997 klima :P
Fiesta 1.25 LPG MK6
Windstar 3.0

2014-07-27 04:50
   
wiesiu666
Sympatyk FEFK

Aktywny na forum 3780 dni
Escort Cabrio RS2000
Wrocław



 2004-04-22 14:28:23^

Teraz moge juz prawie na 100% stwierdzic,ze jest ok w 90% procentach hamowan nie drzy mi kierownica (reszta jak sadze,to przez nierowna nawierzchnie), przy wiekszej predkosci, ponad 100km/h narazie tez wyglada ok, szkoda tylko,ze nie moge niegdzie rozpedzic sie tym samochodem do wiekszej predkosci niz 110km/h (w kocnu tylko 1.3 z gazem)

-----------------
Escort RS Cabrio 1991 LPG
Escort VAN 1.8TD 1997 klima :P
Fiesta 1.25 LPG MK6
Windstar 3.0

2014-07-27 04:50
   
WilK
Honorowy Członek Klubu

Black Magic
Prowansja



 2004-04-22 20:13:10^



2012-05-02 11:34
   
darrio

Ford Escort
Warszawa/Rzeszów



 2006-10-24 20:45:40^

Witam!
Ten temat naprawde pomogl mi w diagnozie zachowania mojej essiny
W kazdym razie chcialbym zapytac dlaczego tarczy w naszych samochodzikach tak latwo sie krzywia (wyrabiaja?). za kazdym razem jak je zmieniam to bicie kierownicy podczas hamowania predzej czy pozniej sie pojawia..
Co ma wplyw na krzywienie tarcz? za mocne naciskanie na pedal hamulca czy co?
Prosze o sugestie aby wyeliminowac ten problem w przyszlosci..
Dziekuje i pozdrawiam

2011-07-22 14:38
   
Kamil_K
Sympatyk FEFK

Alfa 147
Rogów k/Koluszek



 2007-01-23 22:49:39^

ja dzis zauwazylem dziwne drgania w ostataniej fazie hamowania, amorki byly wymieniane, wiec stawiam na tarcze, a moze same klocki, jaka powinna byc grubosc tarcz ???

2014-05-01 10:33
   
Kamil_K
Sympatyk FEFK

Alfa 147
Rogów k/Koluszek



 2007-01-23 23:01:26^

co byscie o tym pwiedzieli LINK

2014-05-01 10:33
   
organo

MAZDA
Nasielsk



 2007-01-23 23:09:30^

darrio sprawa jest banalnie prosta krzywia sie znaszej nie wiedzy 90% ludzi nie bierze pod uwage ze jadac sobie ok 100/km/h zblizajac sie do skrzyzowania hamujemy tarcze po jednym hamowaniu nabieraja bardzo duzej temp wystarczy wyjsc z samochodu i dotknac a co jest jak po hamujemy tak ostrzej prare razy .... czasami to az swieca jak ktos sie postara ale wystarczy raz dobrze przyhamowc i WJECHAC w kałuze i pozamiatane ........... gwałtowna zmiana temp i do tego czesciawe o chłodzenie tarczy i nie ma siły musza sie pokrzywic a ilu ludzi zwraca uwage zeby omijac kałuze po rozgrzaniu tarcz moze z 5% kierujacych .

A odnosnie TOCZENIA czyt ten post i smieszy mie fakt wypowiedzi wymienic odrazu na nowe jak jest przekoslawiona tylu ludzi i ani jednej podpowiedzi jak zaoszczedzic pare zl nie ujmujac nic bezpieczenstwu
Otórz jest cos takiego jak tocznie tarcz na zamontowanej odrazu na samochodzie i o ile tarcza oczywiscie wyda min ,jest to 100% usuniecie usterki.

2013-11-05 22:23
   
linki sponsorowane
 2014-07-29 02:07:46^




2014-07-29 02:07 
darmcdoman

MK 7 - 1.8 TD
Opole



 2007-01-24 08:28:52^

Zadziwiaja mnie mity o krzywieniu sie tarcz w kaluzach. Po pierwsze w deszczu, sa duzo lepiej chlodzone. Bo mikrokropelkami wody, ktorych jest bardzo wiele. Po drugie sytuacja, kiedy tarcze masz rozgrzane do czerwonosci, jest sucho i wjedziesz w kaluze, sa niezwykle rzadkie.

Tarcze wykrzywiaja sie, jak sa zbyt cienkie, albo zbyc cienkiej jakosci. Jakos nie slyszalem aby sie komus wykrzywily firmowe tarcze w Corolli, nawet po 100kkm. (mam znajomych, ktorzy robia po 50-60 tys autami flotowymi rocznie). Tylko, oni jak sa niedopuszczalne zuzycia tarcz, to je wymieniaja w serwisie na oryginalne I na tym polega tajemnica. Moje ATE PD maja juz 17kkm od zalozenia, jazda w gorach, w deszczu, w blocie posniegowym i tez sie jakos nie wykrzywily jeszcze. I mam dziwne przeswiadczenie, ze tak dlugo, jak beda prawidlowej grubosci, to sie nie wykrzywia Firmowe tarcze, byly juz bardzo cienkie, a tez sie nie wykrzywily. Trudno zalozyc, ze podczas ich eksploatacji nie wjechalem w kaluze

Z toczeniem niestety nie mam dobrych doswiadczen, i uwazam, ze kiedy jest duzy rant, to tarcze sie wymienia i tyle.

2010-09-10 22:36
   
gardenia1

Escort Kombi MK VII
Kraków



 2007-01-24 12:33:51^

Cytat:
2004-04-19 14:25:38, wiesiu666 pisze:
chyba jednak wymienie, nie bede zalowac 150zl na to aby bezpiecznie jezdzic i aby mi uklad kierowniczy nie wysiadl (aby nie powjawily sie luzy). Moje tarsze z tego co udalo mi sie zmierzyc maja czesc o grubosci 20mm (jak nowa), ale w rowku juz tylko ok 18-18.3 mm, a to juz praktycznie wartosc min. wiec lepiej zmienie tarcze. Dziekuje za pomoc. Jak tylko zmienie, dam znac czy pomoglo na bicie przy hamowaniu i na bicie przy 120km/h

pamietaj że z wymiana tarcz łączy sie wymiana klocków hamulcowych wiec do 150zł dolicz koszt klocków hamulcowych ok 100zł

2009-01-26 13:14
   
 Forum » Ford Escort FanKlub » Krzywe tarcze hamulcowe
 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
«1 2

strona głównaredakcjaforum samochodowekontakt z namireklama


wiadomości motoryzacyjne - cennik nowych samochodów - autogaleria - opinie o samochodach
Copyright © 1999-2014 MotoNews.pl
Warunki korzystania z serwisu