Ocena aut na zlotowym konkursie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Z lektury wątku o mojej ładzie zauważam, że konkurencja na następnym zlocie będzie bardzo duża i może należałoby trochę inaczej zorganizować wybory Najpiękniejszej. Trochę nie ufam demokratycznym procedurom...Dla przykladu podam, że moja łada na III Zlocie w Sulejowie nie została prawie wcale zauważona przez głosujących, a przecież już wtedy była po tuningu silnika za który została doceniona w Borsku.

Poza tym głosujący maja różne pojęcie słowa "tuning". Dało się to zauważyć po rozkładzie głosów w Borsku. Należałoby oddzielić tuning od stylizacji. Nie powinna łada Wojtka "Słonio" konkurować w tej samej kategorii co moja, a mogłaby konkurować z samarkami i niwami w kategorii stylizacji.
Może sam właściciel powinien przed konkursem deklarować w jakiej kategorii wystawia samochód?
Może jednak jacyś niezawiśli sędziowie???
Wszystko po to , żeby wyeliminowac przypadek. To oczywiście zabawa, ale dla kogoś, kto kocha swoje auto i tylko dlatego , że np. różne rozumienie słowa tuning odbiera mu należną nagrodę za wysiłek i pracę nad swoim samochodem może być bolesne...
  
 
nie wiem czy pamiętasz ale w sulejowie była osobna kategoria tuning mechaniczny/optyczny

poza tym wtedy miałeś cięższe zadanie bo byli Węgrzy
  
 
W Sulejowie był dobry podział, a potem zniknął...Może warto to jakoś skodyfikować? Ja lubię porządek, My Krzyżacy tacy już jesteśmy.

  
 
No to pdobnie jak ja , choć z krzyzakami nie mam zbyt wiele wspólnegoAle ich historia bardzo mnie interesuje i zawsze jak widze krzyżacki zamek - czuję jakiś dreszczyk.Od razu też przez głowe przechodzi mi myśl- tu był porządek
Ale masz rację - np wybór mojej łady na najładniejszą klasyczną był oczywiście bardzo miły i wszystkim głosującym dziękuję jeszcze raz. Ale...mam świadomość,że nie jest to auto "doskonałe" zarówno pod względem wyglądu( a raczej jakości wykończenia) jak i mechaniki( choć te 1300km zrobiła bez problemu.
Warto się więc zastanowić nad tym aby opracować taki system głosowania by faktycznie wygrywali najlepsi i CI , którzy wkładają w swoje auta najwięcej serca. Żeby była to pamiątka o odpowiedniej wartości ( nie materialnej- choć tez by sięprzydało) ale takiej emocjonalnej
Pzodr
Paweł
  
 
można pomyśleć dodatkowo tak jak na węgrzech o podziale na łady klasyki (2101,2,3,6) i nieklasyki (4,5,7) w obydwu kategoriach

tylko że to wszystko = robieniu dziesiątek dyplomów - ja w zeszłym roku robiłem tego dość dużo (do każdej kategorii 3 miejsca + konkurencje sprawnosciowe) i pamiętam że "troche mi to zajelo(każdy wygladał choć trochę inaczej). Poza tym wydrukowanie potem dużej ilosci tego w kolorze (no powiedzmy samych 1wszych miejsc) też trochę kosztuje w przeliczeniu na tusz do drukarki

uważam za to że szkoda że nie kontynuowaliśmy robienia naklejek pamiątkowych ze zlotów (takich jakie były na IIIcim zlocie w Sulejowie). To IMHO całkiem fajna pamiątka i moznaby nad tym pomyśleć następnym razem i jakąś zrzute zrobić
  
 
Myslę ,że robienie po prostu gustownych, pamiątkowych naklejek ze zlotów na szybę - to niezły pomysł( jak dla mnie ow iele bardziej interesujący niż wspominane podkładki pod tablice- ale sic.
Najwięcej dyplomów nadrukował się Jasiu Mendrala - i wie co to znaczy. Ale nie w tym rzecz.
Jesli nasze wybory na zlotach mają mieć faktycznie jakiś sens - MUSZĄ być przeprowadzone jednak w inny sposób.
jaki ????- czekamy na propozycje
Paweł

  
 
ja tez uwazam, ze powinnna byc kategoria tuning mechaniczny i best styl bez podzialu na modele...
i nie wiem, czy w ogole nie byloby fajnie zniesc podzialu modelowego9 na rzez wiekszej licby kategorii - np. najczystszy silnik (dla Stokiego), najczystszy bagaznik (dla mnie), najpiekniejsza deska (dla Pawla) hehehhehheh i kazdy by ze zlotu z jakims dyplomem wyjechal i wszyscy byliby zadowoleni.... jak myslcie??? to byloby najsprawiedliwsze


ale co po podzialu kategorii bez modeli - to ja powaznie mowilem....trzebaby rozwazyc przed nastepnym zlotem i rozpisac KONKRETNIE co w jakiej kategorii sie ocenia - np. w tuning mechanicznym nie patrzymy na karoserie, w sylu nie patrzymy na silnik, itp. a na koniec nagoda best of the best za najwieksza ilosc glosow w ogole - i to moja propozycja. ispadam, bo widze, ze juz bez senu pisze chyba..... nara.
  
 
Niech dyskusja się rozwija, przyznam, że zacząłem temat bez jasnej koncepcji...Ale mamy dużo czasu i jest szansa, że się czegoś kolektywnie dopracujemy i to może nawet przed terminem...

Jeden dyplom na pewno to za konkurencję sprawnościową ( bez podziału na typy samochodów)
Tu nie ma dyskusji-bo decyduje stoper...

Drugi za tuning optyczny-decyzja może być oddana głosowaniu wszystkich uczestników, ale ja bym wolał zamiast nazywac to wyborem najlepiej stuningowanego optycznie auta po prostu "Konkursem na NajŁadniejszą". W sumie byłaby to szansa dla tych co po prostu dbają o swoje auto , a nie lubią obwieszać ich gadżetami ( do tej grupy się zaliczam, obok np. Adasco) Zero tolerancji dla rdzy to podstawa do startu w tej konkurencji. Komisyjnie wykluczani byliby zardzewiali !!!

Trzeci za tuning mechaniczny - decyzja powinna być wydana przez "rzeczoznawców" po przedłożeniu przez uczestnika konkursu dokumentacji (tj. spisu dokonanych przeróbek) . Przy czym powinny być preferowane modyfikacje zachowujace oryginalną technikę. Albo uznać, że najlepszy tuning mechaniczny to ten co najszybciej jedzie na 400m???

Czwarty za zabytek ( tylko auta starsze niż 25 lat). Warto wydzielić tę kategorię dla uznania szczególnych wysiłków potrzebnych do utrzymania staruszków w formie.

Piąty....??

  
 
Jestem za ! Zrobmy profesjonalne wybory w poszczegolnych kategoriach i niech w kazdej z nich walcza auta, ktore maja ku danej kategorii predyspozycje. Szczegolowy podzial pozostawie do dyskusji innym, ze swojej strony moge zadeklarowac przejecie kwestii stworzenia dyplomow i drobnych pamiatek dla zwyciezcow - ot taki maly sponsoring


[ wiadomość edytowana przez: misiekns dnia 2004-05-15 01:09:54 ]
  
 
grzegorz dobrze gada, ale ja bym oddzielil mimo wszystko tuning optyczny od wyborow najpiekniejszej. Dla mnie to zupelnie osobne dziedziny. ew. moznaby wybierc najpiekniejsza lade w dziedznie tuning optyczny i najpiekniejsza w dziedzinie klasyki - i ew. do tej kategorii wlaczyc zabytki.

a ze dysksja zaczela sie juz teraz - to dobrze. Zbierzemy pomysly, po czm rada strzeli regulaminik
  
 
mozna tez zrobic kategorie .... CAR AUDIO!
i to tez z podzialem na same radio i na instalacje ze wzmacniaczem/wzmacniaczami
  
 
no slusznie. proponuje pozaslaniac sprzet, a zwiedzajacy ocenialiby tylko brzmenie
  
 
No No no! NA zlocie w sulejowie, ja przynajmniej mowilem ze jest to najlepsza lada!- Tj. lada Grzegorza 2107.
Cicho, skromnie, nic nie widac, a po krotkiej wymianie zdan z wlascicielem, doszedlem do wniosku ze jednak jest najlepsza.
To samo o ile sie nie myle twierdzil Konrii.
Podkreslam-LADA a nie fiat pod maska!
NA jednym zlocie byla po prostu przyslonieta przez wegierskie potwory, ale polska najlepsza.
A wczesniej jakos tak hmmm, nooo, tego, stwierdzilismy ze Grzegorz cos ma dobra lade(zgrzebana) ale jakby nie chcial jej cisnac!
Poza tym, nie czarujmy sie - dobry kierowca z kjsow(albo rajdowy), o polowe slabszym sprzetem wykrecil by lepsiejszy czas!
Dla mnie dowodem tego byl fakt, ze kolega Bastek, objechal swoja samara, wtedy jeszcze 1.3, na gazie, nie ustawiona, fury takie jak skody ponad 100 konne(nie wiem czy 150 czy 180).
I to zdaje sie 4x4.

Co innego wyscigi rownolegle!

Pozniej pojawily sie lady z silnikami 1.6 fiat, zrobione na sportowo, klatka,kubly itp.

Uwazam, ze rzeczywiscie powinnismy podzielic kategorie, ptrzynajmniej na tuning optyczny i osobno mechaniczny.
  
 
A ja dodam do powyższych, że należy pamiętać o takich jak ja i jeszcze kilku znanych mi Klubowiczów, którzy posiadają b. ładnie utrzymane auta, ale bez ingerencji w mechanikę czy znacznye przeróbki optyczne...
Myślę, że kategoria "ORGINAL LADA DESIGNE" choć nie tak widowiskowa jak inne jest niezbędna na zlotach
  
 
Cytat:
2004-05-15 10:32:19, zenuak pisze:
mozna tez zrobic kategorie .... CAR AUDIO!
i to tez z podzialem na same radio i na instalacje ze wzmacniaczem/wzmacniaczami



Nie no nie przesadzajmy z tymi kategoriami bo za chwilę będziemy wybierać Ładę z najładniejszymi felgami, Ładę z najładniejszymi pokrowcami na siedzeniach, najlepszą Ładę z gażnikiem seryjnym, najlepszą Łądę z gażnikiem Webera itp.
Myślę że absolutnie wystarcza:
1) najlepszy tuning mechaniczny
2) najładniejsza stylizacja
3) najbardziej oryginalna Łada
4) ew. car audio

I myślę że to wystarczy( o ile i to nie zadużo), pomijając próby sportowe gdzie rzeczywiście rozstrzygałby stoper
  
 
i moze na najbardziej zaniedbaną tez mozna zrobic
  
 
A ja chciałbym oddzielny konkurs na najładniejsza "7", deklaruje wykonanie dyplomiku i zasponsorowanie pucharu
2107 jest najwięcej w klubie a w dziale na najpiękniejszą ładziane, nie mamy szans z takimi klasykami jak 2101 andrzeja,2103 pawła, rogacka , 2106 itd.

pozdrawiam i szykujcie swoje szerszenie na wystawe
  
 
Cytat:
2004-05-15 20:46:29, zax pisze:
A ja chciałbym oddzielny konkurs na najładniejsza "7", deklaruje wykonanie dyplomiku i zasponsorowanie pucharu


Haaa, cwaniak , a dopiero co pisał że szykuje Toscanę na cudo - pewnie zakłada że puchar zabierze ze sobą
  
 
Cytat:
2004-05-15 20:46:29, zax pisze:
A ja chciałbym oddzielny konkurs na najładniejsza "7", deklaruje wykonanie dyplomiku i zasponsorowanie pucharu
2107 jest najwięcej w klubie a w dziale na najpiękniejszą ładziane, nie mamy szans z takimi klasykami jak 2101 andrzeja,2103 pawła, rogacka , 2106 itd.



hehehe sam sobie chce puchar zrobić i pewnie będzie najładniejszy...
tylko żebyś się nie zaskoczył,bo adasco ma naprawdę ładną siódemeczkę,chociaż nie widziałem twojej real...

[ wiadomość edytowana przez: magik dnia 2004-05-15 20:55:34 ]
  
 
Cytat:
2004-05-15 20:54:17, magik pisze:
hehehe sam sobie chce puchar zrobić i pewnie będzie najładniejszy...
tylko żebyś się nie zaskoczył,bo adasco ma naprawdę ładną siódemeczkę,chociaż nie widziałem twojej real...





tak łatwo nie bedzie adasco jest "silny", leszek tez szykuje ładziane, a grzegorz?, słonio?, franc, oniiika.....itd.
sporo jest chętnych