Ocena aut na zlotowym konkursie - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ja mimo wszystko zostawiłbym podział na klasyki, samary i 10tki.
nie da się porównać np. Pawła 03 z moją formą czy Kolibrową 111. stawianie tych aut w jednej kategorii: najładniejsza łada, to nieporozumienie.
tuning mechaniczny... to w zasadzie kategoria tylko dla "fachowców" i chyba bardzo trudna do weryfikacji. na tę konkurencję nie mam pomysłu.
Stanowczo domagam się za to konkurencji: najdłuższa samara
  
 
"sporo jest chętnych "


wiecie co???
za slabi na mnie jestescie zobaczycie, co zrobie przz te lato!!!

a powaznie - to wpadl mi do glowy kolejn punkt regulaminu... To samo auto nie moze byc nagrodzone wielokrotnie. czyli skoro moja 07 juz ma 2 dyplomy (miss i II vicemiss) odpowiednio: III i IV zlotu - nie powinienem w konkursie startowac. Troche bylo mi glupio na poprzednim zlocie, jak ze Sloniem zgarnelismy prawie wszystko (i w konkurencjach ruchowch tez ... glupio ale jednoczesnie milo. Wiec sie tak nie cieszcie, bo autko i tak wyszykuje jeszcze porzadniej hehehhehheheh
  
 
Cytat:
2004-05-15 21:09:30, adasco pisze:
wpadl mi do glowy kolejn punkt regulaminu... To samo auto nie moze byc nagrodzone wielokrotnie. czyli skoro moja 07 juz ma 2 dyplomy (miss i II vicemiss) odpowiednio: III i IV zlotu - nie powinienem w konkursie startowac.



Adasco, z całym szacunkiem dla Twojej osoby stwierdzam, że błądzisz... Nie można ograniczać "wyścigu zbrojeń" !!! Dziś wielu chce dorównać Twojej błękitce i tworzy to pozytywne napięcie. Widzą konkurenci jak wygląda dobrze utrzymana łada i może spróbują ją "przeskoczyć" . A jeśli doda się do tego obiektywny skład sędziowski to nawet jak próba się nie powiedzie to przegrana będzie raczej mobilizowała , zeby na następnym zlocie wreszcie z tą adasiową ładą wygrać! Poza tym co to za sport kiedy nie daje się szansy na obronę tytułu!!!
  
 
No to widzę ,że zaczyna się zdrowa konkurencja
Ale - wracając do najpiękniejszej - myslę ,że faktycznie nie można porównywac samary i klasyka. Nie wiem jak to się odbywa na zlotach starych aut , ale chyba w niektórych bardziej "skomplikowanych" konkurencjach oceny wydaje jakaś komisja technicznac zy coś w tym stylu . W kazdym razie myslę ,że miano najlepszej , czyli takiej , która w danym roku nieazprzeczalnie jest najlepszym autem pod wzgledem technicznym i potrafi to udowodnić np. w próbie sprawnościowej a dodtkowo zostanie najwyżej oceniona przez uczestników zlotu - powinno być przyznawane np. na zakończenie imprezy.
Ale to akurat chyba nie będzie takie proste. Trzeba by powołać np. kilka osób spośród nas , któe potrafiłyby w sposób bezsrtronny i wiarygodny ocenić stopień "zaawansowania" echnicznego samochodu...
No nie wiem- chyab to nie przejdzie
Paweł
  
 
Grzegorz... ja po prostu chcialem dac szanse innym

zwlaszcza w swietle tego, co jeszcze zamierzam z autkiem zrobic
  
 
Adassco nie damy sie!!!!!!!! bedziemy walczyć-ja wybieram sie w lipcu na tydzień na wies z ładną, potem idzie na tydzień do mechanika apotem na tydzień do lakiernika
musisz podjac rywalizacje!!!

pozdrawiam

p.s. ale bez tej listwy ani rusz

ostatnie zakupy: chromowane popielniczki, nowy znaczek łady(przód), stare odblaski na chlapacze przód, itd.
  
 
Z tymi kategoriami, to jest dziwnie rzeczywiscie.
Dla mnie fakt rownania 03 z 07, jest dziwny, bo na pierwszy rzut oka 03 przez dodatki chromowane jest ladniejsza i nei do przebica.
Z drugiej strony porownywanie 10 i samary albo nawet z 05 razem to tez nie wyjdzie.
Moim zdaniem powinno byc tak jak jest na wegrzech:
Klasy
1) 10
2) samara
3) "okragle swiatla"
4) "kwadratowe swiatla"
5)Niwa-i tu tez nie wiem czy niwa i chevy-choc chyba nie ma takowej czy sama niwa

tuning
a) optyczny
b) mechaniczny

ewentualnie "granie" w aucie - ale dla mnie osobiscie to dresiarstwo- Nikogo nie chce tym urazic - jest to moje prywatne zdanie, a tu jest forum i wyglaszam sobie prywatne mysli.
Po prostu zalezy co sie komu podoba- juz to przerabialismy na Zlocie ostatnim.

Poza tym wezcie jeszcze to pod uwage, ze nigdy sie nie zdazy tak, zeby na zlocie byly wszystkie auta, wiec przy takim podziale, jest DUZA szansa na to ze bedzie jedna 10, albo 2 samary, albo i jedna 2101- konkurencji zadnej, wiec.... wszystko ma swoje dobre i zle strony.
  
 
Witam
A co tam... i ja staję do konkursu zbrojeń...
od poniedziałku robię blacharkę... ale etapami, bo nie stać mnie na odstawienie auta na długo.. , pracuję na bieżąco nad zawieszeniem, niedługo zabieram się motor..
Co do wyglądu to planuję niewielkie zmiany, raczej poprawiające ergonomię obsługi i zabezpieczenia przed obiciami i korozją, ale siódemka jest sama w sobie tak śliczna ze trudno poprawiać oryginał
  
 
OK sami tego chcieliście i tak miałem to zrobić usuwam klamki z tyłu i robie wlot powietrza na masce , nowy lakier bez rdzy i na następnym zlocie zdobywam czwarty dyplom dla mojej BALBINY musze sie w końcu zrechabilitować po Borsku a tak poważnie Ponowie grunt to dobra atmosfera i zabawa a nie dyplomy to jest tylko świstek papieru , nie powiem przyjemny bo sam sie cieszyłem aż trzy razy w Sulejowie ale to jest tylko PAPIER
  
 
Witam
Słoniu, masz rację to tylko papier ale np. w Twoim przypadku za tym papierm stoi piękne auto i to jest najważniejsze
  
 
Slonio, do boju!
pokazemy im!
  
 
Adasco mówisz i masz odierzemy co do nas należy
  
 
hallo juz my(konkurencja) wam damy popalić-hihihihi

-róbta co chceta, i tak nie dacie rady

ze sportowym pozdrowieniem - przyszły zwycięzca
  
 
Poza słownymi harcami trzeba pomału do konkretów:

Wydrębnianie klasy 10 nie ma sensu ze względu na znikomą ilość tych samochodów w Klubie. Raczej proponuję włączenie samar , form i innych "nowoczesnych" przednionapędówek do wspólnej klasy.

Również podział na klasyki okrągłoreflektorowe i kwadratowe można pominąć. Utrzymanie jednego i drugiego to taki sam wyczyn, a okrągłoreflektorowe mają szansę na start w kategorii "Zabytek"

Więc dyplomów jak najmniej:

1 Tuning mechaniczny - bez względu na typ ocena komisyjna po przedstawieniu dokumentacji i zbadaniu właściwości pojazdu. Ocena samego silnika to mało. proponuję brać pod uwagę również inne elementy. Najchętniej wykluczyłbym z tej konkurencji auta przeznaczone tylko do rajdów, KJS i innych konkurencji sportowych. Waham się czy łady z fiatowskim lub innym przeszczepionym silnikiem to tuning czy tylko swap???I czy mogłyby dostawać punkty za silnik?

2 Stylizacja zewnętrzna - bez względu na typ ocena głosowaniem powszechnym- tylko auto zgłoszone do konkursu przez właściciela, reszta nie bierze udziału. Wykluczenie z urzędu za rdzę... każdą rdzę widoczną gołym okiem.

3 Zabytek starsze niż 25 lat , a więc tylko 2101-06 i niektóre nivy- oceniona wierność oryginałowi - konieczna komisja

4 Jeden dyplom za próby sprawnościowe (slalom, sprint, inne pomysły)-jeśli jest więcej prób to punktacja typu : Zwycięzca 10pkt , dziesiąty 1pkt Tu wszystkie samochody mają prawo startu. I te zawodnicze i te cywilne.


Ilość nagród można zwiększyć dzieląc na FWD i RWD. Wysokie wymagania wydają się mobilizujące do wysiłku, a ograniczenie liczby aut startujących w konkurencjach spowoduje mniejszy rozrzut głosów.

To materiał do dyskusji , ale proszę o merytoryczne wypowiedzi , a nie pobrzękiwanie szabelką, bo to całkiem bez sensu w obliczu mojej przytłaczającej przewagi
  
 
MYslę, że to co napisałęś - ma sens- na pewno trzeba opracować szczególy ale generalnie jest jak najbardziej OK. Zastanowiłbym się tylko nad koniecznością wprawdzania kategorii tuning zewnętrzny , bo jak widać róznie to ludzie pojmują i może być trochę śmiesznie, żeby nie powiedzieć...wstyd
Paweł
  
 
Cytat:
2004-05-18 23:16:14, pawel_krakow pisze:
MYslę, że to co napisałęś - ma sens- na pewno trzeba opracować szczególy ale generalnie jest jak najbardziej OK. Zastanowiłbym się tylko nad koniecznością wprawdzania kategorii tuning zewnętrzny , bo jak widać róznie to ludzie pojmują i może być trochę śmiesznie, żeby nie powiedzieć...wstyd
Paweł



Jestem za dowolnościa w tej materii i niech większość uznaje jakie trendy są uznawane za OK, a jakie passe...To różne pojmowanie rzeczy nieuchwytnej ma w moim przekonaniu zaletę. Ja np. uważam ładę Wojtka - Słonio za "przeładowaną", ale jest to auto dla wielu wzorcowe. Nad gustami się nie dyskutuje...Nie ma co nikogo zawstydzać czy wyśmiewać. Toż to cały czas zabawa.
  
 
Oczywiście - tylko ,że jak widzę co znowu jest tu proponowane - to nie jest już dla mnie zabawne- niestety
Paweł
  
 
Cytat:
2004-05-18 23:40:43, pawel_krakow pisze:
Oczywiście - tylko ,że jak widzę co znowu jest tu proponowane - to nie jest już dla mnie zabawne- niestety
Paweł



Dlacego boli Cię to co ktoś stworzył ze swojego samochodu? Jeśli mu się to podoba i uważa to za coś wartościowego to trzeba to raczej dobrze obejrzeć niż od razu się z tego powodu smucić
Jesteśmy z definicji klubem dziwaków (sądzę , że tak jest dla postronnych obserwatorów) , więc powinniśmy być tolerancyjni dla tych którzy mają trochę inne poczucie piekna...
  
 
a nie możemy być klubem - trochę innym ???Własnie dziwaków czyli takich , którzy nie cenią sobuie najbardziej tego co jest ( lub raczej było modne) i poddawać się temu bezkrytycznie???
Chodzi mi własnie o ten styl - taki jakiego można się spodziewać- po porpozycjach stolicy- własnie dziwaczny nie jest jest andetny i śmieszny
Paweł
  
 
Myślę , że Twoja antystołeczna postawa nie jest zbyt przyjazna dla wielu kolegów w Klubie. Ja na szczęście TEŻ jestem z prowincji wiec mi się nie dostało...tym razem.

Wracając do wyglądu aut to Twoja idealistyczna wizja Klubu w którym jest kilkadziesiąt zadbanych w oryginalnym stanie ład nie jest chyba realna. Z powodu który sam dobrze znasz ... To po prostu b. droga zabawa. I możemy sobie tylko życzyć, żeby te kilkadziesiąt ład przetrwało ciężkie czasy i nie skończyło na szrocie . To jest opcja tu i teraz.