Generacje LPG - Strona 6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

Zastanawiam się na instalacją sekwencyjną do Hyundai Accent 1,3 86KM automat 2000r.

Byłem w sobotę pod Radom'iem (Parznice) i zaproponowano mi STAG'a 300 za 2200zł.

Czy Stag 300 to dobre rozwiązanie, czy szukać innej instalacji?

Na co zwrócić uwagę przy doborze elementów instalacji?


[ wiadomość edytowana przez: kpawel dnia 2007-05-13 22:59:11 ]
  
 
Witam.
jeśli chcesz być zadowolony z gazu w tym aucie to polecam jedynie z 4 generacji holenderski Prins lub z 5 generacji JTG ICOM.
jeśli to jest wersja 180 KM.a nie 150KM> to tym bardziej.


Cytat:
2007-05-13 19:13:11, azx1 pisze:
Witam Jaka instalacje ( IV czy V generacja) polecacie do Audi A4 1.8T 2003r. bo juz sie zamotalem ... aaa i gdzie w podlaskim cos takiego zalozyc ..zeby nie załowac ... Pozdrawiam

  
 
Witam serdecznie i o pomoc proszę.

Posiadam Toyotę Carinę E 2.0l silnik 3S-FE 133KM i chciałbym ją "zagazować". Myślę o instalacji sekwencyjnej, tylko mam problem żeby mi nie zamontowali jakiegoś paścia, z którym będą tylko same problemy.

Gazownik u którego pytałem powiedział mi o instalacji O.M.V.L. za 2800 zł. Niby montują jeszcze instalki takich firm AC, PRINS, LANDI RENZO. O cnę nie pytałem już. Jeżeli trzeba to dopłacę do lepszej instalki, tylko pytanie jakiej ??

Z góry dziękuję za wszelką pomoc i sugestie.

[ wiadomość edytowana przez: Fiskomp dnia 2007-05-30 22:08:00 ]
  
 
Witam.
Jeśli gazownik Ci proponuje OMVL to znaczy ,że ma doświadczenie w montażu tych instalacji wiec mozna mu zaufać.
Natomiast jeśli cena dla Ciebie nie jest generalnym wyznacznikiem to możesz wybrać coś z górnej półki ale znacznie droższe instalacje. Np. Holenderski VSI PRINS.

  
 
Croma1, widzę że spokoju nie zaznasz na forum

to i ja :

możesz w skrócie przedstawić wady i zalety IV i V generacji niezależnie od siebie ??

bo wszyscy wiemy że idealnych rozwiązań nie ma, i każda z w/w instalacji ma jakieś tam wady...

ja ze swojej strony mogę się jedynie o nie do końca dorobionym BRC SQ24 wypowiedzieć :/

TIA

prze
  
 
Witam.

w najkrótszej odpowiedzi to 4 generacje robi się długo ale programuje krótko a 5 generację montuje się krótko ale stroi długo.
problem z pompami juz rozwiazałem.


Cytat:
2007-06-01 16:21:26, marcinm pisze:
Croma1, widzę że spokoju nie zaznasz na forum to i ja : możesz w skrócie przedstawić wady i zalety IV i V generacji niezależnie od siebie ?? bo wszyscy wiemy że idealnych rozwiązań nie ma, i każda z w/w instalacji ma jakieś tam wady... ja ze swojej strony mogę się jedynie o nie do końca dorobionym BRC SQ24 wypowiedzieć :/ TIA prze

  
 
Witam! wszystkich jestem tu nowy na tym forum.Skoro widzę że "Croma1" że tak chętnie odpowiadasz na pytania to ja też dorzuce swoje pytania do szanownego pana "Croma1"

1.Jaką najlepiej wybrać instalacje LPG do Audi A4 1.8T 1998r.
Napewno ma być to instalacja IV generacji sekwencyjna tylko jaka najlepiej??Osobiscie słyszałem o BRC-Sequent24 i STAG300.

2.Z jakich podzespołów miałaby się składać,słyszałem że najlepsze czyli najszybsze wtryski to KEIHIN??

3.Co warto wiedzieć montując gaz do tego silnika aby ustrzec się pózniej znanych problemów??

4.Samochód ma obecnie 150KM ale za kilka miesięcy po założeniu instalacji LPG będzie miał 194KM>>podniesienie mocy przez Chip Tuning,czyli zmiana oprogramowania ECU.Co musi zostać uwzględnione przy montarzu,biorąc pod uwage pózniejsze podniesienie mocy.Czy musi zostać coś w takim przypadku zamienione na...mocniejsze,większe?? wtryski?rozdzielacz? a może grubsze rurki zamontować zamiast 8 to np. 10??

5.Czy "Croma1" to "Galon3" z Allegro?? Z Jastrzębia Zdroju.
  
 
Witamgregoryy
w nicku tylko zbieżność miejscowości.
Jeśli masz zamiar chipować swoje autko to zrób to najpierw przed gazowaniem.
ale radzę najpierw odwiedzić hamownię i sprawdzić ile ma teraz mocy i po chipowaniu.
zdarza się ,że 3/4 tych samochodów nie ma fabryki.
a z instalacji gazowych polecam 5 generacje jtg icom lub holenderski vsi prins. na pewno nie stracisz mocy silnika. a przy icomie mozesz nawet zyskać.
te 194 to myślisz chiptuningiem uzyskać? czekam na wyniki z hamowni.

pozdr. a.cebula eko-car & v-tech
  
 
Kolejne pytanie z serii "jaka instalacja"

Samochód to Hyundai Coupe 2.0 136 KM DOHC 16V rok 1997.

Lokalni gazownicy proponują mi instalację VECTOR z listwami vlatecka czerwonymi.
pyt 1. Podobno jest to biźniacza instalacja STAG 300
czy to prawda??? jakie macię opinie o VECTORZE.

Pyt. 2 Czy mają być wtryskiwacze czerwone czy żółte

Pyt. 3 Na co zwrócić uwagę przy montarzu???

Pyt. 4 Czy wiercenie w kolektorze ssącym ma odbyć się na wymontowanym czy nie
Pyt. 5 Lubryfikacja zaworów - Co to takiego i czy jest wymagana do mojego silnika??

PROSZĘ O SZYBKĄ ODPOWIEDŹ
  
 
Cytat:
2007-06-01 18:32:18, croma1 pisze:
Witam. w najkrótszej odpowiedzi to 4 generacje robi się długo ale programuje krótko a 5 generację montuje się krótko ale stroi długo. problem z pompami juz rozwiazałem.



bardziej interesuje mnie to czy V gen. stroi się długo, ale raz a dobrze, czy jest jak z sekwencją, że co reset ECU benzynowego, to mapy się nie chcą zgrać potem, i znowu trzeba stroić, i jeszcze raz, i ponownie, i tak w nieskończonośc...

interesuje mnie coś, co się robi raz, a potem się na tym jeździ, serwisując, co należy

aha, jak z filtrowaniem... w IV gen mam Filtr Fazy Ciekłej, i drugi Filtr Fazy Lotnej... rozumiem że w V gen FFL nie ma

kolego od Audi 1.8T - pominę kwestię trzymania serii przez Twoje auto, ale jak chcesz mieć przyrost mocy rzędu 50KM, to nie wiem czy nie zaingerowałbym w mechanikę na Twoim miejscu...

pzdr
  
 
Witam,

Zastanawiam się na instalacją sekwencyjną do Hyundai Accent 1,3 86KM automat 2000r.

Byłem w sobotę pod Radom'iem (Parznice) i zaproponowano mi STAG'a 300 za 2200zł.

Czy Stag 300 to dobre rozwiązanie, czy szukać innej instalacji?

Na co zwrócić uwagę przy doborze elementów instalacji?
  
 
kolego gregoryy
"Samochód ma obecnie 150KM ale za kilka miesięcy po założeniu instalacji LPG będzie miał 194KM>>podniesienie mocy przez Chip Tuning" - zapomij ze ci to sie uda
zeby zanotawac taki wzrost mocy w tych silnikach musisz zmienic takze wtryski (najlepiej od audi TT ) sam program niewiele zdziala ... wiem bo mam do czynienia z tym ...a szczegolnie z audi A4 1.8T (specjalnosc ..kod silnika AMB) ...najlepsze wyniki turbo KKK KO4 + wtryski TT + wydech min 3" +intercooler (moze byc z TT) i wirus ...i masz ponad 350HP
  
 
To jeszcze ja mam pytanko volvo v70 2,5 144 km silnik b5252s
chyba metalowe wszystko rocznik 1998 jaką instalację zalecacie ?
dla mnie ważna jest bezawaryjność i bezobsługowość i najchętniej
aby można było odpalić autko tylko na lpg bez benzynki .Może
ktoś pomoże w wyborze .
trend
  
 
Witam Wszystkich

Mam takie o to pytanko.
Trzy tygodnie temu zamontowałem instalacje gazową (SIGAS,wtryskiwacze Valtek czerwone,dysze 2,4mm) do mojego auta (Mercedes W202 C200 1999 rok), i wszystko jest ok. tzn.moc przyśpieszenie,wolne obroty,nic nie szarpie itd.Jest tylko jeden problem auto pali 16l gazu po mieście (przy normalnej delikatnej jezdzie),gazownik już kilkakrotnie go regulował i nic zero efektu no może ciut ciut,cały czas komputer gazowy wylicza sobie duży dodatek czasu wtryskiwaczy gazowych (1,950ms).
Nawet jak po kalibracji zjedzie się ręcznie na 1,600ms (więcej się nie da to i tak to daje tyle co i nic.
Proszę o poradę co może być nie tak.
  
 
Cytat:
2007-06-14 13:23:22, trapez pisze:
Witam Wszystkich Mam takie o to pytanko. Trzy tygodnie temu zamontowałem instalacje gazową (SIGAS,wtryskiwacze Valtek czerwone,dysze 2,4mm) do mojego auta (Mercedes W202 C200 1999 rok), i wszystko jest ok. tzn.moc przyśpieszenie,wolne obroty,nic nie szarpie itd.Jest tylko jeden problem auto pali 16l gazu po mieście (przy normalnej delikatnej jezdzie),gazownik już kilkakrotnie go regulował i nic zero efektu no może ciut ciut,cały czas komputer gazowy wylicza sobie duży dodatek czasu wtryskiwaczy gazowych (1,950ms). Nawet jak po kalibracji zjedzie się ręcznie na 1,600ms (więcej się nie da to i tak to daje tyle co i nic. Proszę o poradę co może być nie tak.


Lepiej będzie jak założysz nowy wątek i tam opiszesz swój problem...
  
 
Witam,
Jestem laikiem w tym temacie. Croma co byś polecił do Opel Agila 1,2 16V X12XE. Proponowano mi BRC za 2900 pln. Czy warto inwestowac w japonskie wtryskiwacze zamiast włoskich ? Jak czesto trzeba serwisowac taka instalcje. Czy po odlaczeniu akumulaora trzeba znowu cos regulowac ?
Pozdrawiam
Robert
  
 
Ja też mam pytanie w sprawie założenia instalacji gazowej, a mianowicie Subaru Impreza 1.8 1994r 104 kM, oczywiście w warsztatach mówia że IV generacji jak już, ale ciągle nie wiem jaka firmę i serwis wybrać. A interesowałoby mnie coś na śląsku czy w krakowie, poza tym jak na razie to wśród opcji są BRC, AC, Zenit. Co polecacie?
  
 
Cytat:
2007-06-03 08:16:27, croma1 pisze:
radzę najpierw odwiedzić hamownię i sprawdzić ile ma teraz mocy i po chipowaniu.


Po hamowni wyszło równe 140KM,przy temp. powietrza 26 st. no i turbine mam wyregulowaną troche słabiej chyba bo w szczycie pokazuje 0,5bar a powinno być 0,6 w serii.
Myśle że koło 150 powinno się zakręcic w bardziej sprzyjających warunkach.
Cytat:
te 194 to myślisz chiptuningiem uzyskać?


Tak przy programie 1.0 Bar-owym w 1.8T jest coś koło 190KM
[/quote]

Pytanie dodatkowe do Croma1: czy instalacja LPG-sekwencyjna IV generacji będzie współpracowała z SMT7 gdzie będe miał dwie mapy???Komputer gazowy pobiera sygnały z wtrysków benzynowych ale czy to będzie banglało??Bo chodzi mi po głowie własnie świnka zamiast chipa.

[ wiadomość edytowana przez: gregoryy dnia 2007-06-19 00:17:27 ]
  
 
Cytat:
2007-06-07 04:13:04, azx1 pisze:
kolego gregoryy "Samochód ma obecnie 150KM ale za kilka miesięcy po założeniu instalacji LPG będzie miał 194KM>>podniesienie mocy przez Chip Tuning" - zapomij ze ci to sie uda zeby zanotawac taki wzrost mocy w tych silnikach musisz zmienic takze wtryski (najlepiej od audi TT ) sam program niewiele zdziala ... wiem bo mam do czynienia z tym ...a szczegolnie z audi A4 1.8T (specjalnosc ..kod silnika AMB) ...najlepsze wyniki turbo KKK KO4 + wtryski TT + wydech min 3" +intercooler (moze byc z TT) i wirus ...i masz ponad 350HP


350HP dla mojej skrzyni TipTronic to by było zabójstwo Ja chce raczej coś pod 200 podejść to już będzie dobrze.Są ludzie co jeżdzą na programach z VTG bądz V-Tech 190KM + instalka sekwencyjna i samochód smiga jak ta lala.O modach o których piszesz już wiele czytałem i wiem co można wyciągnąć z takiego potencjału jak 1.8T .Tak poza tym jestem z AKP i A4-klub,miło mi Osobiscie więc reasumując zależy mi na lajtowych przeróbkach.
  
 
Cytat:
2007-06-04 18:34:25, marcinm pisze:
kolego od Audi 1.8T - pominę kwestię trzymania serii przez Twoje auto, ale jak chcesz mieć przyrost mocy rzędu 50KM, to nie wiem czy nie zaingerowałbym w mechanikę na Twoim miejscu... pzdr


Kolego "marcinm" to jest Audi nie fiat ani ni opel.Audi robi wytrzymale silniki. 1.8T a w szczegolnosci AEB duzo wytrzyma.O wiele wiecej niz moznaby sie spodziewac.