124 linia stylistyczna na wieki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mimo że w 124 powstał już ponad 14 lat temu to linie zachowuje.
Uważam że Mercedes dużo stracił zatrudniając włoskich stylistów. Bo po okularze lub nowej e-klasie nie widać tej typowej twardej niemieckie lini stylistycznej.








P.S.
Przynajmniej mi się tak wydaje. Napisz co ty o tym uważasz
 
 
Uważam, że gdyby mercedes nie zmienił linni stylistycznej nie osiągnął by takiego poziomu sprzedaży jak obecnie. Okulara sprzedali w ponad 2 mln egzemplarzy, a nowa C-klasa i S-klasa to kwintesencja piękna samochodu.
 
 
Zdecydowanie, mercedes 123 jest charakterystyczny, ale 124 jest najbardziej udanym stylistycznie. Późniejsze modele są zdecydowanie mniej interesujące, mniej intrygujące, mimo naprawdę wyrafinowanej stylistyki, designu. Nie twierdzę, że należy klepać jeden model, jak garbatego, przez dziesięciolecia, ale właśnie wersja w124 (no i oczywiście w 126 coupe, ale nie wszystkie) to projekt na miarę wielu dekad i jeszcze przez wiele będą cieszyć oko nie tylko ich właścicieli.
  
 
Cytat:
2006-03-21 23:43:25, szymik pisze:
Zdecydowanie, mercedes 123 jest charakterystyczny, ale 124 jest najbardziej udanym stylistycznie. Późniejsze modele są zdecydowanie mniej interesujące, mniej intrygujące, mimo naprawdę wyrafinowanej stylistyki, designu. Nie twierdzę, że należy klepać jeden model, jak garbatego, przez dziesięciolecia, ale właśnie wersja w124 (no i oczywiście w 126 coupe, ale nie wszystkie) to projekt na miarę wielu dekad i jeszcze przez wiele będą cieszyć oko nie tylko ich właścicieli.



hehehe.... temat z przed 4 lat

Ale zgadzam się z powyższą wypowiedzią
 
 
MAM 18 LETNIEGO 124 I JESTEM ZADOWOLONY.POPRZEDNIO MIALEM 126TKE ALE TO NIE TO SAMO.124KA MOIM SKROMNYM ZDANIEM LEPIEJ ZNOSI MIEJSKIE WYBOJE TZN JAKOS LAGODNIEJ PRZEMYKA PRZEZ DZIURY ITP.LINIA NADWOZIA 124KI TO DLA MNIE KWINTESENCJA MOTORYZACJI.POZA TYM PROWADZI SIE CUDOWNIE...POPROSTU CZUC ZE SIE JEDZIE PRAWDZIWYM AUTEM A NIE TYMI NOWYMI PLASTIKOWYMI ZABAWKAMI.POZDRO
  
 
Cytat:
2006-04-30 23:13:32, TRYTON pisze:
POPRZEDNIO MIALEM 126TKE ALE TO NIE TO SAMO.



Ja teraz poluje na właśnie W126
 
 
niom... 124 i 126 to jedyne auta, dla ktorych bylbym sklonny (a wlasciwie jestem...) zdradzic mojego 405.

O ile 126 podoba mi sie, bo... duzy , to 124 jest znacznie praktyczniejszy, szczegolnie kombi.
I jest to linia, ktora sie nie starzeje... Mimo wieku - w oczy nie razi.
No i jak dla mnie - jest to ostatni prawdziwy mercedes... Bo okulary to juz tak mi troche trącą japońska masówka....

No i czesci - do 124 najlatwiej i najtaniej dostepne, a to jest wazne, nie?
  
 
Cytat:
No i czesci - do 124 najlatwiej i najtaniej dostepne, a to jest wazne, nie?



A do czego te części ? Mietki sie praktycznie nie psują...ja raz na rok zmieniem klocki hamulcowe, a teraz mam pierwszą poważniejszą usterke od dwóch lat - mianowicie membrana pompy vacum strzeliła - koszt ok 30zł...tylko troche podłubac trzeba zeby wyjać pompe i potem szczelnie zamontować...
A co do linii nadwozia to liczy sie nie tylko linia...okulary to juz nie to samo co W124...
  
 
Mam od roku 124 i szczerze mówiąc nie mogę się na niego napatrzeć.Doskonałe proporce-długa maska,proporcjonalny kufer.Klasyczny elegancki sedan dla eleganckiego mężczyzny.
  
 
Ja też tę linię uwielbiam, 190tka zresztą też BARDZO mi się podoba. Jak bede zmieniał auto to na pewno na W124 CE lub C (cabrio) i to już wkrótce mam nadzieję.
  
 




Owszem 124 ma piękną linie i pamiętam jak jako 6latek obiecałem sobie, że kupię sobie takiego w kolorze bawarskiej zieleni w wersji sedan. Ale uważam, że CLS to auto o fenomenalnej stylistyce, która będzie piękna przez najbliższe 30lat i na pewno stanie się modelem kolekcjonerskim, zwłaszcza w wersji BRABUS.
DEx
  
 
Cytat:
2006-05-09 11:18:43, adasco pisze:
No i czesci - do 124 najlatwiej i najtaniej dostepne, a to jest wazne, nie?



Jesli chodzi o uzywane to tak...
Ale w ASO czesci do W126 sa tansze niz do W124
  
 
Cytat:
2006-12-29 12:03:38, KeyJey pisze:
Jesli chodzi o uzywane to tak... Ale w ASO czesci do W126 sa tansze niz do W124


a moglbys to nieco rozwinac, lub wrecz podac przykladowe ceny klockow, tarcz, sprezgla itp?
  
 
CLS jest boski....

W124 ma coś w sobie...

wersja Coupe jest extra
  
 
wiecie co? może to dziwne ale nie zwracalem uwagi na mercedesa 124. był dla mnie "za stary" ale wczoraj mnie olśniło! mianowicie miałem przyjemność pojechać do niemiec BMW 730 z 1982 roku. czyste piękno! i zastanowiłem się "a gdybym kupił klasyka ?" Poc zym poszedłem do znajomego, który posiada 124'kę i poprosiłem o jazdę próbną. Od samego momentu jak się do niego wsiada człowiek się w nim zakochuje. slicznie się prowadzi silnik pracuje równo i cicho (w porownaniu z hyundaiem lantrą 1992 ktorego aktualnie posiadam) mimo dużego przebiegu (ten ktorym jezdzilem mial 355tyś, moja lantra 245tys) auto zachowuje się naprawde rewelacujnie zakochałem się w nim i chcę takiego mieć jestem na etapie przeszukiwania autogiełdy i internetu oraz lokalnych ogłoszeń mam nadzieję że coś znajdę.

Co do CLS'a - owszem jest sliczny. ale ilu z nas może sobie na niego pozwolić??