Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
moch 126 83', 126 79' Łódź | 2004-08-21 11:30:17 Albo remontować silnik ... albo przeszczep typu 1.3T od UNO. Najlepsze chyba rozwiązanie do 127ki. Wtedy NIECH MOC BĘDZIE Z TOBĄ. |
moch 126 83', 126 79' Łódź | 2004-08-23 17:55:08 No to mozna wzmocnić wachacze. A oryginał to ogólnie nie jest super zrywne autko. Lepiej trochę "pogasić" ludzi. Albo jak juz dobrze porobić te 1300, 1050 i 903 |
satiz FKP MEMBER Bielsko-Biala | 2004-08-25 08:30:18 Mam znacznie lepszy pomysl nie wymagajacy ingerencji w zawieszneie samochodu, w zasadzie jedyne co trzeba zrobic to wyjac silnik.
A na jego miejsce wlozyc silnik 1050 OHV ABARTH z A112. I dzieki temu zabiegowi dostajemy w prezencie 70 KM. Tylko jak znalesc taki silnik?! |
moch 126 83', 126 79' Łódź | 2004-08-25 13:32:18 I właśnie w tym cały kłopot. A silnik od Uno Turboi.e mozna sprwadzić z Niemiec, Włoch, mozna znaleźć nawet u nas w technicznym stanie zadowalającym. |
Jesion128 Łódka Bols Szuflandia | 2004-08-25 21:01:31 Tylko ciekaw jestem ile takie 1.3T bedzie palić, bo zwykłe 1.3 lubi sobie ściągnać czasem 10 literków
Ja osobiście obstawałbym przy jakimś 1.0 fire, albo porządnie wyremontowanym, lekko dłubniętnym 903. |
satiz FKP MEMBER Bielsko-Biala | 2004-08-26 11:45:01 Jesion to, ze 1.3 T pali 10 na 100 mozna zrozumiec, w koncu jakos to jezdzi...i to calkiem niezle.
Ale zdecydowanym przegieciem jest, zeby silnik z Zastavy palil 9 litrow na 100 w miesice i okolo 8,5 na trasie, probowalem jezdzic spokojnie, prawie po emerycku, probowalem tez krecic go caly czas na wysokich obortach. Zadnej roznicy. Powiem tylko jeszcze,ze przy silniku grzebal sam Wlieki Krzewowy i dziala w tym samochodzie modul zaplonowy wlansie jego autorstwa. |
MCQUEEN terminator Fiat 127 Łódź | 2004-08-31 16:32:30 Ja zrobiłem ze 20km Barta 127. Powiem że to ciekawa koncepcja bo: auto jest niesamowicie ciche, jest 5 bieg, ale ja go nie wrzucałem akurat, ale mimo wszystko cichutko, mimo ze u barta wykładzin i wytłumienia brak.
Sam silnik znam doskonale z uno którym jeździ moja matula. 45KM, elastyczny, mało pali, cichy. V.max to 140km/h Jeśli oczywiście fundusze na to pozwalają to ja jestem za taką koncepcją. |
Bart128 FKP MEMBER Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2004-08-31 22:18:24 co do silnika 1.3 turbo to seryjny nieprzerabiany przy normalnej jezdzie pali 8.5 tak ze jest znacznie ekonomiczniejszy niz 1300 ze 128 sporta czy coupe bo elastycznosc i 5 bieg powoduja ze czesciej jezdzi sie spokojnie
a silnik fire jest dobra alternatywa dla seryjnej 900ki bo jest nowoczesniejszy, lzejszy, znacznie mniej obslugowy, i bardziej elastyczny, moje 1.0 fire zrobilo w 127 juz 48000 kilometrow i jest to dobry silnik do "przemieszczania sie" nic wiecej...140-150 kmh i kolo 16-18 sek do 100 to zadna rewelacja,poprostu tanio jezdzi i tyle, dlatego warto dozbierac kase na jakis chociaz 1.1 fire a najlepiej 1200 fire, jest sporo opcji od 60 do 85 koni w serii, ceny owszem wysokie ale naprawde dobra 900 z papierami tudziez remont 903 to tez kupa kasy... |
MCQUEEN terminator Fiat 127 Łódź | 2004-09-02 17:22:52
no tak... apetyt rośnie w miare jedzenia... |
tomek-bieron opel kadett c '77 kraków | 2004-09-29 13:34:43 ja mam ekstremalny pomysł,,,słyszał ktoś kiedyś o 127 z silnikiem od ritmo 105 tc? 1,6 dohc w 127,podobno jeżdziło cośtakiego po krakowie,chce wiedzieć jak ten ktoś to zrobił,podobno w necie też są takie patenty więc jak ktoś trafił to prosze o zdjęcia aresy itd,,,pozdro |