Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Bart128 FKP MEMBER Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2004-10-01 12:15:54 u mnie w trakcie zmiany 903 na 1.0 fire zagoscil na chwile blok 1600 dohc pod maska , powieszony na chwile na kombinowanym mocowaniu ze 128 , brak miejsca na skrzynie biegow nawet po zalozeniu samej obudowy skrzyni 4 ze 128 brakowalo pare cm a taka skrzynka nie pasuje do bloku dohc...kolnierza od dohc skrzyni z kolei nie da sie zalozyc do niewzmocnionej skrzynki 4 ze 128....nie ma wzmocnionej 4 do ktorej pasuje kolnierz dohc czyli jednym slowem kanal jakich malo.... ratunek jest jeden... przeniesc wyzej podluznice, takjak to robia koledzy krzyzacy w helmutowie |
tomek-bieron opel kadett c '77 kraków | 2004-10-01 22:00:43 ja nie miałbym problemu ze skrzynią bo mam już podłużnice posciętą bo mam 5tke włożoną,interesuje mnie bardziej jak mieszczą sie kolektory i gaźnik z filtrem na wysokość?
a tak wogule bart kiedy zajżysz do mnie?miałeś gwintówke obejżeć na żywo?>????? |
tomek-bieron opel kadett c '77 kraków | 2004-10-01 22:01:20 ja nie miałbym problemu ze skrzynią bo mam już podłużnice posciętą bo mam 5tke włożoną,interesuje mnie bardziej jak mieszczą sie kolektory i gaźnik z filtrem na wysokość?
a tak wogule bart kiedy zajżysz do mnie?miałeś gwintówke obejżeć na żywo?>????? |