Cinquecento S

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Takie coś do mnie dziś trafiło:




Silnik 899, skrzynia 5. Sprowadzony zza Odry w 2006 roku. Na liczniku 220kkm przebiegu.
Była jakaś drobna przygoda w przód, rdzewieje rant maski, nie działa ręczny, uszkodzony fotel kierowcy, ładowanie się żarzy... Takie tam drobiazgi.
W planach odszczurzenie i doprowadzenie do pełnej sprawności. Będzie raczej grzybowóz, niż rajdówka.

Strasznie sympatyczne autko.
  
 
Szyberdach fabryczny masz? Orginalne kolpaki zalatw i na zolte blachy go hahaha.


[ wiadomość edytowana przez: szymon1977 dnia 2015-11-11 19:29:23 ]
  
 
Kołpaki to najmniejsze zmartwienie. Powstała lista tematów inwestycyjnych.
Póki co wymieniłem prawy reflektor, bo był poheniowany przy pomocy blachowkrętów.

Szyberdachu nie ma.
  
 
woziłem się swego czasu takim tylko czarnym wdzięczne auto
  
 
Cienias dzielnie wozi mnie do pracy, kiedy dupowóz się serwisuje... a wypadło trochę tych serwisów ostatnio niestety.

Z wrażenia rozleciał się łącznik elastyczny wydechu, we wtorek idzie się wymienić.
Poza tym wymieniłem prostownik w alternatorze, filtr powietrza i klemy akumulatora.
  
 
Cienias przeturlał już ze mną trochę ponad 1000 km.

Z dalszych wymian:
- wyleciały zniszczone fotele, trochę szkoda, bo były całe materiałowe z wersji S, wleciały na ich miejsce fotele "skaja z tęczą" typowe dla krajowej siedemsety, za to w miarę ładne i z zagłówkami z tyłu;
- termostat;
- rygiel tylnej klapy, bo ktoś zgubił klucz
- klapa przednia z mniej zardzewiałym rantem, jeszcze trzymającym poszycie do konstrukcji
  
 
Cienias znowu stracił ładowanie, w związku z tym wymieniłem alternator Magneti Marelli na regenerowanego Elmota. Czy to dobry krok - się okaże. Póki co, ładowanie jest.

Wymieniłem też lewą przednią lampę (czarny plastik - od sportinga?) na zwykłą szarą, ale z dobrym odbłyśnikiem i nie połamanymi mocowaniami tegoż.
  
 
Cytat:
Wymieniłem też lewą przednią lampę (czarny plastik - od sportinga?)



nie koniecznie od Sportinga, w ostatnim roku produkcji Cieniasa wsadzali z czarnym plastikiem do wszystkich
  
 
Cytat:
2016-01-17 21:58:48, Bielus pisze:
nie koniecznie od Sportinga, w ostatnim roku produkcji Cieniasa wsadzali z czarnym plastikiem do wszystkich



Nie słyszałem nigdy o tym


Zauważyłem za to, że były dwa rodzaje świateł z czarnym środkiem. Różniły się żebrowaniem szkła reflektora. Mam tu na myśli oryginalne Carello. Bo fabrycznie czarne środki były również w lepszych wersjach 900 np SX.