Usuwanie nagaru - patent ciekawy ..... ale bezpieczny ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie do znawców.....
Na jednej z głowic która miała sporo nagaru ojciec pokazał mi ciekawy sposób usuwania nagaru .......
Otóż wział 200 ml benzyny i pendzelkiem po nagarze ..... i podpalił......
I tak 5 razy......... I co ciekawe jedyne co zostało to wziasc paste polerska / papier scierny i w kilka minut nagar który sprawiał trudnosci znika ......
I teraz mysle czy to dobry patent - przez to podpalanie - oni to stosuja w koparkach na elektrowni gdzie głowica ma wieksza komore spalania i nie chce sie im p........
Tyle ze tam głowica jest ciutke wytrzymalsza ..... Słyszał ktos kiedyś o takim patencie ??????
Nagar robi sie taki pudrowy - b.łatwo złazi....
Dlatego dałem na Hyde Park .....
Aha co do zaworów to cilit tez pomaga ...... na 24 h wkłada sie zawór do roztworu cilit kamien i rdza ..... i potem mniej roboty ......
Oni to robią od lat ale czyto bezpieczne ????
  
 
a czemu nie? przeciez jak silnik chodzi to non-stop narazony jest na znacnzie wiekszą temperature
  
 
Wykopaliska

Muszę oczyścić tłoki - ktoś próbował patent na grilla , o którymi pisał Czuczu?
  
 
Ja bawiłem się K2 Akra - pare razy myjesz w tym, czyścisz szczotką (oby nie drucianą i wszystkie nagary poddają się. A dopiero oporniejsze syfy, których niewiele zostaje na denku jedzie się szczotką na wiertartce (metalową, ale w miarę miękką )
  
 
dommel jak najbardziej ja tak robiłem w samochodach i motorach nic sie nie dzieje negatywnego a mniej roboty, akra też dobra ale słabsza deczko później papier i pasta
  
 
Z głowicą i tłokami nie próbowałem, ale świece wypalam normalnie na kuchence gazowej, wsadzając je elektrodami w płomień na ok. 20min. Myślę że inne elementy też można tak oczyścić, w końcu są odporne na wysoką temperaturę.
  
 
Dzięki wszystkim za rady - K2 Akra to jest mega wynalazek, tłoki jak nowe

  
 
Cytat:
2010-04-19 00:32:53, Porthos pisze:
Ja bawiłem się K2 Akra - pare razy myjesz w tym, czyścisz szczotką (oby nie drucianą i wszystkie nagary poddają się. A dopiero oporniejsze syfy, których niewiele zostaje na denku jedzie się szczotką na wiertartce (metalową, ale w miarę miękką )



jak wyczyscisz blok K2 taki stary zalany olejem i dobrze wpalonym w alu to wyglada jak nowka sztuka ale najlepsze do tego jescze mycie pod cisnieniem jakims karcherem sprawdzone polecam, ja do boba wszystko tak mylem
  
 
to jest pożądne do czyszczenia polecam

DETERSIL
  
 
Cytat:
2010-05-16 21:43:49, dommel pisze:
Dzięki wszystkim za rady - K2 Akra to jest mega wynalazek, tłoki jak nowe



Tak jak mówiłem, trochę cierpliwości, K2 Akra i daje radę zrobić naprawdę wiele
  
 
w ostateczności - (mi akra nie dała rady) - ściągacz do lakierów (scansolo podobne)
  
 
dommel Jakies nowe tłoki do bobka?? z czego??
  
 
Nie, to z mojego dupowozu
  
 
to czym ty jeździsz??

pierwszy raz widzę takie tłoki

Cytat:
2010-05-17 23:49:33, dommel pisze:
Nie, to z mojego dupowozu

  
 
Tłoki rodem z Bawarskich Zakładów Silnikowych (wyprodukowane co prawda przez Kolbenschmidt-a) - taki mały eksperyment, trochę tego trochę tamtego w bloku od 126p... będzie jeździć się napisze coś więcej, jak nie będzie to info zamieszczę w kolejnym nekrologu
  
 
Zapraszamy na profesjonalny carboncleaning w Katowicach serwis auto-klinika.pl
Procedura opisana na stronie.
O efektach można poczytać tutaj:
http://www.forum.alfaholicy.org/slaskie/149419-wodorowanie_silnika_czyszczenie_nagaru_silnika_slask_katowice-4.html

https://forum.subaru.pl/topic/92330-usuwanie-nagaru-z-silnika-wodorem