Kupic? nie kupic...? - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2006-08-03 11:08:14, szefer pisze:
11l/100 przy ostrej jezdzie


Albo Twój komp pokładowy nadaje się do wymiany albo ta jazda nie jest tak ostra jak myślisz
 
 
Mam routexa wiec sprawa jest sprawdzana co miesac, przy kadzym zatankowaniu wpisuje stan licznika, wchodzi z reguly 60l i przejezdzam 550-600km.Jezeli ktos nie wierzy to trudno, nie wiem po co mial bym sciemniac.....
Sprawa udowodniona tylu osoba ze jak bym sie zakladal o vodke to bym mogl sprzedawac hurtowo.
Pozdrawiam

P.S.
autem dryftuje ale wtedy nie licze ile pali bo wtedy zeczywiscie wychodzi w granicach 25l/100km.
P.S. 2
Nigdy nie mialem komputera pokładowego, jak kupilem juz go nie bylo.

[ wiadomość edytowana przez: szefer dnia 2006-08-03 13:52:32 ]
  
 
Skoro tak mówisz... nie będę się sprzeczał
Gratuluję bardzo ekonomicznego auta
Moje za to żłopie jak na porządne MV6 przystało
 
 
Cytat:
2006-08-03 02:03:30, afx pisze:
Coz za debata... Tak jak napisalem wyzej, do 60km/h diesel odejdzie.



Chyba porównujesz 2,5td vs. 2,0 16v
a nie 2,5td i 3,0
  
 
Cytat:

Jezeli chodzi o spalanie to u mnie w Mv6 jest ciekawa sprawa, bo jeszcze nigdy nie dobilem do 14l/100 srednia jaka mam to 11l/100 przy ostrej jezdzie, jak moj ojciec odemnie pozyczy to wtedy spalanie spada do 9l/100.


  
 
Panowie tylko bez zbędnych emocji , bo zaraz starszyzna zamknie gorący temat "Spalanie".

Moja żarłoczna MV6 zjadła ostatnio 26,5litra na setke i nigdy w mieście nie zszedłem poniżej 18 litrów , chyba te cegłówki z butów muszę w końcu ściągnąć .




[ wiadomość edytowana przez: autoseba dnia 2006-08-04 00:34:32 ]
  
 
Cytat:
Chyba porównujesz 2,5td vs. 2,0 16v
a nie 2,5td i 3,0





Cytat:
Moja żarłoczna MV6 zjadła ostatnio 26,5litra na setke i nigdy w mieście nie zszedłem poniżej 18 litrów , chyba te cegłówki z butów muszę w końcu ściągnąć .



Mi sie wydaje, ze to nie ceglowki, tylko olowiane buty przedwojennego pletwonurka

Tak na marginesie to ile spalila rakieta Gagarina ?

Mysle, ze temat spalanie jest smierdzacy.
  
 
czesc

miałem do tej pory ople z silnikami benzynowymi ostania vectra B na gazie chodziła bez zarzutów ogólnie powiem że silniki benzynowe opla sa ok , jeżeli chodzi o diesla mam teraz ome c 2,5 td jak wiesz to silnik z bejcy czyli częsci dramatycznie drogie jeżli trafisz na auto z małym przebiegiem co zdarza się rzadko pochodzi troche ale kłopoty zaczynają się już od 200 tys gowiczki złe palenie na ciepłym etc przy wiekszym przebiegu łańcuchy rorządu koszt 1000 zł lekko licząc ale ogólnie uwazam że silnik nie jest mułowaty 130 km przy 250 Nm to już ok spalanie na poziomie 8 - 8,5 l w mieście przynajmniej moja tak pali. Moim zadniem jeżeli uda ci się znaleźć z małym przebiegiem to bedzie cieszyć , jeżli chodzi o silniki diesla oplowskie to jednym słowem to jest pomyłka mam na mysli 2.0 orz 2.2 pomy promieniowe kodowane ze sterownikiem koszmarnie drogie a też padają i to nie rzadko . Dobrym motorem moim zdaniem jest 24 v 2,5 TD to już nowa konstrukcja z comonrailem i 150 km ale te silniki wychdziły od końcówki 2000 roku . Jak masz jeszcze jakies pytania pisz śmiało

pozdro for all
  
 
Zamierzam kupic omege, ale w dalszym ciagu zastanawiam sie nad wyborem silnika.W tym temacie spalanie 2.5 TDS jak przeczytalem to zdębiałem.Ja jezdze 99% po miescie i szukam cos w miare oszczednego.Teraz jezdze fordem scorpio 2.9 V6 i spalanie jest wiadomo duze na trasie rewelacja ,ale miasto koszmar.Dlatego myslalem nad dieslem w omedze gabaryty auta wystarczajace a ze musi to byc kombi wiec omega jest w miare przyzwoita.Czy to prawda ze potrafi taka omesia zjesc wiecej jak 10litrow ON/100km po miescie ????jezeli tak to jakie spalanie jest 2.5 litrowej benzyny ???juz sam nie wiem co zrobic.co mozecie doradzic ??
  
 
Will skoro czytales posty na temat spalania, to nie pytaj wiecej o to samo. Wiecej sie juz nie dowiesz, bo temat spalanie jest dosc czesto poruszany i niechetnie czytany.
Natomiast jesli szukasz oszczednosci to jak wiesz z forum silniki omegi nigdy nie nalezaly do oszczednych. Trudno szukac oszczednosci jezdzac ciezka limuzyna z napedem na tylnia os.
Kolega ponizej napisal, ze ciezko o dobrego TDS-a. To jest niestety prawda, a koszty czesci zaminnych sa bardzo wysokie, nawet wyzsze od silnikow V6. Druga sprawa to diesel o pojemnosci 2500cm3 musi swoje wypic. Jak ktos pisze, ze jego 2.5 TD pali na miescie 8 litrow to chce mi sie smiac. Skoro na miescie pali 8, to pewnie na trasie pali 6, jak 1.9 TDI w Audi A6?.
Jak masz dojscie do tanszej (dobrej) ON to kup TD, jesli nie..., to tanio nie pojezdzisz.

[ wiadomość edytowana przez: afx dnia 2006-08-05 00:26:58 ]
  
 
Cytat:
2006-08-05 00:25:30, afx pisze:
Will skoro czytales posty na temat spalania, to nie pytaj wiecej o to samo. Wiecej sie juz nie dowiesz, bo temat spalanie jest dosc czesto poruszany i niechetnie czytany. Natomiast jesli szukasz oszczednosci to jak wiesz z forum silniki omegi nigdy nie nalezaly do oszczednych. Trudno szukac oszczednosci jezdzac ciezka limuzyna z napedem na tylnia os. Kolega ponizej napisal, ze ciezko o dobrego TDS-a. To jest niestety prawda, a koszty czesci zaminnych sa bardzo wysokie, nawet wyzsze od silnikow V6. Druga sprawa to diesel o pojemnosci 2500cm3 musi swoje wypic. Jak ktos pisze, ze jego 2.5 TD pali na miescie 8 litrow to chce mi sie smiac. Skoro na miescie pali 8, to pewnie na trasie pali 6, jak 1.9 TDI w Audi A6?. Jak masz dojscie do tanszej (dobrej) ON to kup TD, jesli nie..., to tanio nie pojezdzisz. [ wiadomość edytowana przez: afx dnia 2006-08-05 00:26:58 ]





W końcu ktoś jeszcze napisał prawdę o użytkowaniu 2,5 td (jak pisałem duuuużo wcześniej, to zostałem wyśmiany, że bzdury plotę ).
Zwłaszcza to o spalaniu
  
 
Ja mam ome C model 2001 2,5 td(131km) sedan i jestem zadowolony zarówno z osiagow jak i ze spalania. Samochód przy normalnej jeździe w cyklu mieszanym(wiadomo czasem sie depnie, czasem jedzie spokojnie, ale nie ma mowy o tym zeby sie wlec) spala 7,5l/100km. I takie sa fakty, tyle pokazuje komputer i tyle wychodzi z moich obliczeń, a co do mocy ostatnio jakis ścigant chciał mnie wyprzedzic laguna II 2.0 140km, wyczułem go, przydeptałem i jak zjechał na lewy pas, tak przy prdkości 160km/h, zobaczył ze nawet sie do mnie nie może przybliżyć, odpuścił i schował sie spowrotem za mnie.Na trasie gdy uzywam tempomatu spala jeszcze śmieszniejsze ilości paliwa. A co do mulenia to fakt, jedziesz na 3 przy 1300 obrótów depniesz i nic, ale od 2000 jest już ogień
  
 
Sawi zatem milego uzytkowania. Jesli jest tak jak mowisz, to masz super rarytasowy egzemplaz. Taka omega trafia sie jedna na 100 sztuk. Oczywiscie pomijajac kiedy nowe sztuki.
  
 
Cytat:
2006-08-05 18:49:32, sawi pisze:
a co do mocy ostatnio jakis ścigant chciał mnie wyprzedzic laguna II 2.0 140km, wyczułem go, przydeptałem i jak zjechał na lewy pas, tak przy prdkości 160km/h, zobaczył ze nawet sie do mnie nie może przybliżyć, odpuścił i schował sie spowrotem za mnie




Typowe bo polskie, po czym jechaleś parę km przed nim i wreszcie go puściłeś, bo nieczułeś się na siłach aby być z przodu. Prawda?

Powinieneś go puścić i siąść mu na tyłek i wtedy pokazać na co stać twój powolny motor z dobrym kierowcą, kolego.
  
 
Powolny motor to jest w Uno 1.0 Fire
  
 
Cytat:
2006-08-06 22:56:53, PiotrS pisze:
Typowe bo polskie, po czym jechaleś parę km przed nim i wreszcie go puściłeś, bo nieczułeś się na siłach aby być z przodu. Prawda? Powinieneś go puścić i siąść mu na tyłek i wtedy pokazać na co stać twój powolny motor z dobrym kierowcą, kolego.




Tja, albo jeszcze lepiej zatrzymać gościa i poproscić o mały drag na A4, ale to nie o to chodzi. Przykład podałem nie po to by robić z mojej c najszybszego diesla, bo takim nie jest, ale po to zeby pokazać iż da sie tym samochodem jechac dynamicznie, a laguna(mimo iz lżejsza, mocniejsza z lepszym przyspieszeniem 0-100km/h, ale z mniejszym momentem obrotowym) posłużyła tu tylko za przyklad. Podsumowując, według mnie ciężkie, ale dynamiczne auto, bez problemu osiagajace 200km/h, z niewielkim spalaniem jak na silnik 6-cylindrowy.