MotoNews.plWitaj w MotoNews.pl | zaloguj się  
Motoryzacja bliżej Ciebie 
Samochody, motoryzacja, opinie

Abarth  Alfa Romeo  Aston Martin  Audi  Bentley  BMW  Bugatti  Cadillac  Chevrolet  Chrysler  Citroen  Dacia  Dodge  Ferrari  Fiat  Ford
Honda  Hyundai  Infiniti  Jaguar  Jeep  Kia  Lamborghini  Lancia  Land Rover  Lexus  Lotus  Maserati  Mazda  McLaren  Mercedes-Benz  Mini
Mitsubishi  Nissan  Opel  Pagani  Peugeot  Porsche  Renault  Seat  Skoda  Smart  SsangYong  Subaru  Suzuki  Toyota  Volkswagen  Volvo
 
 Zacznij nowy temat  Dodaj odpowiedź w tym wątku

GOLF III 1.8 - silnik sie dusi po mocnym wcisnieciu gazu

 Moderowane przez: Biały, thaniel
 Forum » LPG, CNG, Autogaz Forum » Golf iii 1.8 - silnik sie dusi p ...
 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
Szukaj na forum: 
 
  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wyświetlony od najstarszych postów <<
 Autor
 GOLF III 1.8 - silnik sie dusi po mocnym wcisnieciu gazu 
majoras

VW Golf III
Warszawa Tarchomin



 2004-09-17 00:16:34^

Witam

Mam golfa III 1.8 i LPG. Nie wiem co to za instalacja, nawet nie wiem ktorej generacji (instalacja byla tania, wiec pewnie wypas to nie jest).
Problem polega na tym, ze auto przyspiesza tylko jak lekko wciskam gaz - jak wcisne mocniej to sie dusi i nie chce juz przyspieszac.

Od czego to moze zalezec ? Mozna to wyregulowac ? Jesli tak to w jaki sposob ?

Dzieki

majoras
====================
Niech gaz będzie z Wami

 
   



Sir_Mirras

Aktywny na forum 3724 dni
125p KOMBI A6 c5 i 8 ...
Reńska Wieś



 2004-09-17 00:53:35^

pewnia masz a małą dawke, trzeba go wyregulowac, ale napowno bedzie wiecej palił ja tak tessh miałem ale zaczołem troche kerecic przy instalacji i ustawiłem, teraz wiem jak to mniej wiecej działa i gdzie i co krecic, ale Ty masz inny silnik, wiec pewnie inaczej sie regulije, ale na 99% jestem pewien ze jest za mała dawka gazu i poprostu przy mocniejeszym nacisnieciu pedału (nie myslec tu o głupitach ) przez zawor jest za mocno ograniczony przepływ gazu i go muli no chyba ze gedzies jest przydkana instalacja (tez mi sie tak zdazyło)

-----------------
Nie spać ZWIEDZAĆ !!

2014-11-21 22:43
   
Sir_Mirras

Aktywny na forum 3724 dni
125p KOMBI A6 c5 i 8 ...
Reńska Wieś



 2004-09-17 00:57:13^

aha jeszcze jedno napisz jaki silni kczy wtrysk , polwtrysk, gaznik albo czy jeszcze cos innego :p to bedzie łatwiej doradzic

-----------------
Nie spać ZWIEDZAĆ !!

2014-11-21 22:43
   
majoras

VW Golf III
Warszawa Tarchomin



 2004-09-17 01:01:36^

Mam to auto od niedawna wiec szczegolow nie znam i w ogole jestem lamer jesli chodzi o auta.

Silnik 1.8 z wtryskiem, chyba 75 KM.

 
   
majoras

VW Golf III
Warszawa Tarchomin



 2004-09-17 01:02:40^

a, no i teraz juz pali 10l na trasie - w miescie pewnie ze 13, ale tego jeszcze nie sprawdzilem dokladnie.

 
   
norekm

VW Golf 1.8
Poznań



 2004-09-17 08:56:34^

Mam golfa II też 1.8 i obecnie mam podobne objawy... Też sie zastanawiam co to jest... Może też za uboga mieszanka... ? Mi też pali 10l.

[ wiadomość edytowana przez: norekm dnia 2004-09-17 08:57:12 ]

2005-01-10 19:54
   
ldv1c

Oława



 2004-09-17 21:42:36^

Ja miałem podobne objawy przy odkręconym kurku. Po wciśnięciu gazu zalewało go. Co prawda to nie to samo auto, ale podobne objawy. PolecamPOEMAT super da się wyregulować bez analizatora.

2004-09-23 16:40
   
majoras

VW Golf III
Warszawa Tarchomin



 2004-09-20 09:16:41^

Wiec wystarczy regulacja ?

A czy przyczyna moze byc niewlasciwie dobrana instalacja do silnika ?

Czytalem, na tych forach, ze przy nieodpowiedniej instalacji objawy sa podobne ...

majoras

 
   
ldv1c

Oława



 2004-09-20 20:44:22^

ew. chyba parownik może być za slaby

2004-09-23 16:40
   



majoras

VW Golf III
Warszawa Tarchomin



 2004-09-20 21:29:27^

Cytat:
2004-09-20 20:44:22, ldv1c pisze:
ew. chyba parownik może być za slaby



Ile może kosztować parownik ? Z inst. gazową nie miałem do tej pory do czynienia i nie wiem nic na ten temat :/.


Opiszę dokładnie objawy:

1. Odpalam zimny silnik. Wszystko jest OK. Mocniejsze wciśnięcie pedału gazu i instalacja przełącza się na gaz (przy jakichś 3000 obr/min).
2. Jadę na zimnym silniku i tu zaskoczenie: auto zbiera się niemiłosiernie dobrze, lekko dociskam gaz i "wciska mnie w siedzenie" czyli tak jak powinno być
3. Silnik zaczyna się rozgrzewać i ... zaczyna co raz gorzej jechać: silnik sie zmula, a jak postoje jeszcze chwilę w korku i silnik zagrzeje się za bardzo to już jest katastrofa, koniec fajnej jazdy.

I tu przychodzi mi na myśl taki lamerski patent :
- na zimnym silniku włącza się ssanie (jest takie w golfie w ogóle, bo właściwie nie wiem ???) i silnik dostaje mieszankę bogatą w powietrze i śmiga dobrze. Jak się nagrzeje, ssanie się wyłącza i mieszanka staje się bogatsza w gaz i silnik się zmula.

Jeśli się mylę to wyprowadźcie mnie z błędu.

majoras

 
   
bobski

opel astra
Rybnik



 2004-09-20 22:00:29^

dostrzegam błąd. na ssaniu silnik dostaje mieszanke bogata w paliwo a nie w powietrze pozdro. aha i na ssaniu wcale nie powinien iść lepeij bo przy gwałtownym otwarciu przepustnicy silnik zostaje przelany paliwem i sie krztusi. a o skutkach pałowania na ssaniu lepiej nie mówić dbajcie ludzie o silniczki

2010-01-31 16:07
   
croma1 (S)
Gas Tuner

FORD FOCUS C-MAX, SA ...
jastrzębie zdrój



 2004-09-21 09:08:23^

witam.
z tego co opisujesz mozna załozyć ,że masz
niesprawny czujnik temperatury silnika, nie mylić z czujnikiem temp. płynu w układzie chłodzenia
lub niewłaściwy kąt wyprzedzenia zapłonu .
lub w instalacji z kompem gazowym także niesprawna sondę lambda.

2011-04-10 10:05
   
omegafan

Omega
włocławek



 2004-09-21 13:42:31^

hehe....

u mnie to było tak, że starszy po kryjomu zalał jakiś tam gaz w okazyjnej cenie i miał takie same objawy jak u Ciebie..........kombinowałem co jest.. wyczyściłem wszystkie sprzęty(przepływke, silniczer korkowy, połączenia)..i problem sie skończył po zalaniu lepsiejszego gazu...hehehe...........żeby tylko takie problemy mieć

pozdr

2013-09-17 18:05
   
majoras

VW Golf III
Warszawa Tarchomin



 2004-09-21 13:45:19^

Cytat:
2004-09-20 22:00:29, bobski pisze:
dostrzegam błąd. na ssaniu silnik dostaje mieszanke bogata w paliwo a nie w powietrze pozdro.



Dzieki. Takie forum moze byc kształcące nawet

Cytat:
aha i na ssaniu wcale nie powinien iść lepeij bo przy gwałtownym otwarciu przepustnicy silnik zostaje przelany paliwem i sie krztusi.



Tak czy inaczej "coś" może byc źle wyregulowane i silnik dostaje właściwą mieszankę tylko na ssaniu.
Inaczej:
Skoro silnik się dusi kiedy jest już rozgrzany, to możliwe, że dostaje miszankę zbyt ubogą w paliwo i ma mało mocy, a tylko na ssaniu (na zimnym silniku) skład mieszanki jest właściwy - przynajmniej korzystniejszy niż kiedy ssanie jest wyłączone.

Dodam jeszcze, że rozgrzany silnik po przełączeniu na benzynę zaczął pracować bardzo nierówno i of koz nie miał mocy w ogóle.

pozdro

majoras


 
   
majoras

VW Golf III
Warszawa Tarchomin



 2004-09-21 13:50:38^

Cytat:
2004-09-21 13:42:31, omegafan pisze:
hehe.... u mnie to było tak, że starszy po kryjomu zalał jakiś tam gaz w okazyjnej cenie i miał takie same objawy jak u Ciebie..........



To odpada.
Po pierwsze chyba Twoj stary nie tankuje mojego auta
A tak na poważnie to tankuję gaz różnego pochodzenia i objawy są zawsze takie same No chyba że zawsze tankuję jakieś świństwo ale to raczej mało możliwe, bo często tankuję na Shell, Orlen itp (żadne "noname" stacje, chociaż te często biorą gaz z tych samych cystern co Orlen czy inne stacje).

pozdro

majoras

 
   
majoras

VW Golf III
Warszawa Tarchomin



 2004-09-21 13:53:54^

Cytat:
2004-09-21 09:08:23, croma1 pisze:
witam. z tego co opisujesz mozna załozyć ,że masz niesprawny czujnik temperatury silnika, nie mylić z czujnikiem temp. płynu w układzie chłodzenia lub niewłaściwy kąt wyprzedzenia zapłonu . lub w instalacji z kompem gazowym także niesprawna sondę lambda.



W takim razie pozostaje sprawdzenie w pierwszej kolejności pracy silnika na benzynie ? Dobrze jarzę ?

dzieki i pozdro

majoras

 
   
 Forum » LPG, CNG, Autogaz Forum » Golf iii 1.8 - silnik sie dusi p ...
 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

strona głównaredakcjaforum samochodowekontakt z namireklama


wiadomości motoryzacyjne - cennik nowych samochodów - autogaleria - opinie o samochodach
Copyright © 1999-2014 MotoNews.pl
Warunki korzystania z serwisu