Szkla reflektorow

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wczoraj wymienilem sobie przednie kierunki, sa bardzo jasne i przejrzyste a reflektory przy nich wygladaja jak splesniale. Kiedys w jakims klubie, gosc zdejmowal szkla z reflektorow i poprostu czyscil ich wewnetrzna strone, po takim zabiegu swiatla wygladaly jak nowe. Mam oryginalne lampy Toyoty, szkla sa przypiete do reszty reflektora na spinki, jestem ciekawy czy oprocz tych spinek, szkla sa przymocowane jeszcze na jakis klej albo silikon? Czy po zdjeciu szkla jest mozliwe, zeby ich pozniej nie zalozyc? Czy moze ktos juz zdejmowal te szkla? Czy wogole takie czyszczenie moze poskutkowac? Z gory dzieki ,Pozdro
  
 
Dużo pytań Pojadę niekoniecznie po kolei...
Tak, zdejmowałem szkło, aczkolwiek z reflektora, który i tak miał być wymieniony.
Szkła są posadzone na kleju, a raczej jakimś silikonie, bo po podważeniu ich odchodzą w miarę bezproblemowo.
Czy jest możliwe nie założyć ? Nie wiem, mnie się udało bez problemu. Dorzuciłem tylko cieniutką warstwę bardzo miękkiego silikonu tytułem uszczelnienia, oczywiście po uprzednim odtłuszczeniu obu części.
Czy poskutkuje ? Nie mam pojęcia. Rozbierałem z ciekawości bez zamiaru czyszczenia czegokolwiek
Pozdro.
  
 
Dzieki Perzan. Ciekawe jak wyglada sprawa parowania, boje sie,ze pozlozeniu zacznie to parowac, ale to chyba zalezy od jakosci wykonanej roboty. Moze jeszcze ktos ma jakies doswiadczenia z czyszczeniem reflektorow ? Pozdro
  
 
Jeżeli nie będzie nabierać wody jak tonąca łódź to parować nie ma prawa. Z tyłu reflektora jest odpowietrznik/wywietrznik? (lub dwa? ), który powinien zapobiegać temu zjawisku o ile jest drożny. Wszelakie pająki, karaluchy i inne robactwo należy usuwać z odpowietrznika
Pozdro.
  
 
No rzeczywiscie, jaki ja glupi, nie pomyslalem o tym
  
 
Robiłem takie tematy i nie było w żadnym z aut wielkiego problemu tylko po wyczyszczeniu dobrze odtłuść powierzchnie styku i nie zostaw na szkle odcisków bo po rozgrzaniu robią się ciemne i bardzo widoczne.
Do sklejenia używam jasno szarego silikonu do kloszy lamp z InterCarsu 47zł.(tubka hurt.) jest zajebisty a i jeszcze jedno rób to w lato na słońcu albo w garażu przy jakimś nagrzewie aby nie zaparowały od razu jak nie zaparują to będzie Git.

Pozdro.
  
 
Cytat:
2005-03-05 16:13:41, Kafi pisze:
Robiłem takie tematy i nie było w żadnym z aut wielkiego problemu tylko po wyczyszczeniu dobrze odtłuść powierzchnie styku i nie zostaw na szkle odcisków bo po rozgrzaniu robią się ciemne i bardzo widoczne. Do sklejenia używam jasno szarego silikonu do kloszy lamp z InterCarsu 47zł.(tubka hurt.) jest zajebisty a i jeszcze jedno rób to w lato na słońcu albo w garażu przy jakimś nagrzewie aby nie zaparowały od razu jak nie zaparują to będzie Git. Pozdro.


Dzieki Kafi za rady, akcja wydaje sie prosta, wezme sie za to jak sie ociepli bo juz nie moge sie patrzec na te pozulkle lampy Pozdro
  
 
CzapCzap ile płaciłeś za kierunki???
  
 
W czerwcu ub. roku 35,-/szt TYC nówki.
Pozdro.
  
 
Kurcze to ja pół piątku spędziłem przy naprawie połamanych elementów kierunkowskazu żebym wiedział że to taka kasa to od razu bym nowy kupił.
Ale praca nie poszła na marne bo teraz jest jak z fabryki.
Pozdro.

Dzięki wielkie Perzan.
  
 
Tez mam Tyc`a . Ja niestety nie moglem sie bawic w sklejanie, bo jak dojechalem do domu to mialem tylko polowe szkla(plastiku).
  
 
A dodam, ze za 1szt. zaplacilem 27 Juro .
  
 
Hej!
A jak ma sie sprawa z kloszami przednich kierunkow ? Chcialem wymienic zarowki na SilverVision i usunac pomaranczowa rurke, ktora otacza zarowke. Niestety z tego co widze, trzeba zdjac klosz, bo od wewnatrz nie da sie jej usunac. Plastikowy klosz wydaje sie byc przyklejony do wewnetrzenej czesci lampy.
Czy ktos z Was probowal odklejac klosz kierunkowskazu (czy sprawa ma sie podobnie ze szklami reflektorow - latwo schodza) ?

Pozdrawiam
K
  
 
No z kierunkami jest gorzej klejem połączony plastik z platikiem i odklejenie wymaga cierpliwości,odrobiny wiedzy i kilku narzędzi.
Robiłem to kiebyś zajeło mi to cały dzień.
Powiem szczerze wolałbym kupić nowe jak rozklejać stare.

Życzę powodzenia.
Pozdro.
  
 
Nie radze sie w to bawic, robota wydaje sie bardzo skomplikowana, mozna latwo uszkodzic klosz, a wogole co rospusci ten klej moze sa jakies zamienniki bez tych rurek Pozdro
  
 
Mysle ze jedynie mechanicznie mozna bedzie rozkruszyc ten kapturek szczypcami i wysypac kawalki ze srodka.
  
 
Tak chyba będzie najlepiej tylko Bądź ostrożny obyś klosza nie zdzielił przypadkiem.

Pozdro.
  
 
Kafi - nowych pewnie nie dostane bez tych pomaranczowymch rurek... Chyba pozostaje jednak rozkruszenie ich Choc nie chcialem niszczyc na wszelki wypadek...no ale...

Dzieki!
Pozdrawiam
K
  
 
Poszukaj w sklepach tuningowych kiedyś widziałem co prawda do VW i Opli ale może już są i do Toyek?!?
Poszukaj w AutoSobecki Tuning powinni wiedzieć czy coś takiego wogóle bywa!

Pozdro.
  
 
Droga przez meke....
Okazuje sie, ze w przypadku mojego auta, pomaranczowe "rurki" sa przykrecone od srodka na jedna srube, co ulatwia podwadzenie i mozolne odlamywanie kawalkow. Ten plastik jest bardziej plasyczny niz kruchy. Trzeba uwazac, aby przypadkiem od razu nie odlamac calej "rurki", bo poki trzyma sie na srubce ulatwia to odlamywanie kawalkow. Najtrudniejszym etapem jest wyciagniecie kawalka z denkiem i kawalka wokol, ktory pozostaje wokol srubki. Srubke pozostawilem i tak jej nie widac. Trzeba tez uwazac aby przy wylamywaniu kawalkow, kiedy cala "rurka" wygina sie na boki, nie porysowala klosza lub lustra.
Ale udalo sie...czas pracy ok.3 godziny
Pisalem, ze zamierzam zalozyc Philips Silver Vision, kupilem jednak na Allegro, Osram Diadem z blyszczaca, niebieska banka. Kiedy jest zgaszona pieknie przeblyskuje na niebiesko, turkusowo, pojawia sie tez troche pomaranczowego. Kiedy swieca z przodu sa idealnie pomaranczowe, z boku wydaja sie wpadac troche w zielen.
Jesli ktos z Was chce troche zmienic wyglad auta to naprawde polecam Diademy.
Tu sa przykladowe zdjecia:
Klik
Klik
W rzeczywistosci prezentuja sie o wiele lepiej niz na tych zdjeciach.

Pozdrawiam !
K