Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Piotr_Kraków SYMPATYCZNY GOŚĆ TOYOTA Avensis Wagon ... Kraków | 2002-12-17 11:00:17 Przykra sprawa!
Niedawno pozbyłem się właśnie Samary 1300 z inst. LPG. Wszystko było jak u Ciebie z tą jednak różnicą, że ja miałem założoną gumową tuleję (ograniczającą dopływ powietrza) na wlocie powietrza do filtra pow. Sprawa wygląda tak: jeżdżąc na LPG silnik potrzebuje mniej powietrza niż w przypadku benzyny. Ja mogłem zawsze zdjąć to gumowe ustrojstwo i wtedy nie miałem efektu dławienia. A swoją drogą autko ksztusiło się na każdym biegu przy wciśnięciu pedału gazu do dechy... Są magicy (tak twierdzi m.in. Pan Czech), którzy potrafią tak wyregulować instalację - by wszystko było O.K., ale ja takich nie spotkałem. A i jeszcze jedno. Po zdjęciu ww "tulejki" można było jeździć i na benzynie i na LPG, ale na gazie wyczuwalny był spadek mocy Pozdrawiam. |
Grzesiek SYMPATYCZNY GOŚĆ Opel Astra II/ HONDA ... Białystok | 2002-12-17 22:58:50 Witam,mam ten sam problem podczas jazdy na benzynie(chociaż robię to bardzo sporadycznie)od 3500 obrotów auto sie zatyka,tak samo przy maksymalnym wcisnięciu pedału gazu.Na gorące też nie przełączam tam przy filtrze,mimo że zawsze to robiłem,jednak w tym roku sprubuję bez HOT.
Pzdr Grzesiek |
adasco Bardzo Ważny GOŚĆ Roomster & kropek Łódź | 2002-12-18 09:06:56 mialem ten sam problem.
powodem byl zle dobrany mixer (najprawdopodobniej). po wymianie tego efektu prawie nie ma, zas po zdjeciu dodatkowego dolotu powietrza do gazu (przedluzka rury do filtra), efekt zdlawienie zanika zupelnie... |